BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 9 czerwca 2025, 07:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 20:29 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Właśnie problemem takich publikowanych czasów i tabeli jest umieszczanie pomiarów z kosmosu wykonanych z lekkiej górki na trasie z ekranami gdzie nie ma wiatru itd itd. Moje F80 dwa razy zrobill mi 6.9 ale uznaje to za błąd bo to były dwa przypadki w minusowej temperaturze na pewnie z 200 pomiarów. Standard powtarzalny to 7.2 jak jest chłodniej a 7.5 w takich warunkach jak teraz.
W tych tabelach 90% czasów to przypadkowe besty ciężkie lub niemożliwe do powtórzenia. Najlepiej na YouTubie poszukać filmów z pomiarów i wtedy widać jak ktoś mierzy i jakie są wyniki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 20:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Święte słowa Mały, dlatego Raptowny robi kilka pomiarów, a nie kilkadziesiąt i taki rzetelny wynik wrzuca na swoją tablicę. I to jest uczciwe bo nie ma potem rozczarowań typu dlaczego mi to robi czas o pól sekundy gorszy jak wyraźnie wyczytałem w tabeli Waldka ,że miało robić 6,5s

Mały, proszę :padam: poświeć 15 min i załóż swoją galerię , umieram ja jak i reszta tutaj obecnych z ciekawości co tam się u Ciebie dzieje :ok: Zrobiłeś stage 2 czy 1 bo chyba na serii nie robi 7,5 s? Poza tym postuluję dopisać do obowiązków przyjaciół forum poza co miesięczną zrzutką na rozwój strony ;) , aby każdy przyjaciel forum miał obowiązek założyć galerię swojego sprzętu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 22:29 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
To jak to jest że m3 sk2 580koni zhamowane robi 100-200 jak 340i z seryjnym turbo 520koni ? Watpie zeby bylo ich wiecej ale z ciekawosci znajde czas po weekendzie zmierzyc.

Kazdy swoje chwali np Witom ujezdza 335i ale zafascyowany m3e92 ktore chce kupić ostatnio mi napisał tak : "twoje 340i to zwykła trójczyna po czipie nieróżniącą się w zasadzie niczym od 320d tylko ma troche koni wiecej" :D

Na codzień spalanie 10l mieszany a szybkie swiezy rocznik i wyglad mi to pasuje ,takie uniwersalne autko gpower to potwor na upalanie torowo- weekendowe nie watpie, natomiast jako daily 30tys km rocznie mysle ze bym sie meczyl

To nie best z giewontu,4 przejazdy tam gdzie każdy w sztolicy mierzy w temp +15stopni.
Z reszta porownam z dragy tylko czasu ostatnio mało. Powyzej 200 też jakos nie puchnie mimo że icek seryjny, Maly masz stage2 m3 f80 pewnie bedziesz ciut szybszy ale mozemy sie sprawdzić ;)

Obrazek


Ostatnio edytowano 21 maja 2020, 22:43 przez Vaporr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 22:43 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Może masz 530 ;) a dwa to m4 550 koni będzie szybsze od 580 koni sk2, dopiero sk2s będzie szybszy od m4 stage 2. Mowa oczywiście o powtarzalnych wynikach. Niby to tylko 30 koni, ale zakres dostępnej mocy w niższych obrotach się baaaardzo poprawia i stąd taka duza różnica. Też dlatego Waldkowi to tak szybko jeździło bo stary sk2 jest bardzo podobny do sk2s

Natomiast dobrze Ci napisał VitoM bo choćbyś miał 3 s od 100 do 200 to zawsze będzie jedynie 335i ;) tak jak z ropniakami Jacek musieliśmy się przekonać tak i teraz z emką musisz się przekonać ;) prowadzenie, zawieszenie itd to się czuje ledwo wsiądziesz :hyhy:


Ostatnio edytowano 21 maja 2020, 22:49 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Tez mi sie wydaje ze u Ciebie to nie kwestia manuala bo z Bandai jechales wczesniej rowno przy tej samej mocy i on z dkg :] Walić te czasy, git ze wyszlo Ci 580koni jak gpower podaje , te opaski coś juz masz pomysl jak ogarnac zeby nie spadaly ?

Alduwiel z emka oczywiscie ze emka to emka i wolalbym f80 jak 340i bo jechalaby tak samo jak nie troche lepiej + wyglad itp natomaist na e92m3 to chyba juz bym sie nie zamienil, w kompresor malo kto sie bawi a bez niego max 440koni to jednak troche juz zbyt slimak dla mnie byl :P


Ostatnio edytowano 21 maja 2020, 22:52 przez Vaporr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 22:50 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jutro będzie walka ze zderzakiem i przy okazji się dopracuje pas przedni - dojdzie icek bliżej to i węże nie będą spadać ;)

Poza tym i z mojego sk2 się jeszcze co nieco uzyska. Odpowiednia opona + felga to już da spory efekt. A powiedz mi na boku jakie masz ogumienie i rozmiary felg? Znasz ich wagi? Bo te moje s359 to się okazały mega klocki :/

edit Faktycznie w Twoim przypadku m3 e92 to już by byl krok w tył...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 22:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Vapor co prawda mam downpipe ale tylko dla bezpieczeństwa i niższej temperatury. Jeżdżę na niskim doładowaniu jak stage 1 ze względu na możliwość jazdy na paliwie 95 i 98.
Mam przynajmniej 30km mniej niż stage 2 kiedyś przy okazji zrobię pomiar ale stawiam na około 520KM.
Na stage 2 M3 powtarzalnie schodzi poniżej 7s jest około 0.3-0.4s szybsze niż u mnie a na na mapach pod mieszankę z etanolem około 6.5s. Alduwiel w F8X wsadzając tyle co zainwestiwaleś w kompresor miał byś poniżej 6s ;)
Auto jedzie nie tylko mocą ale i momentem a tego Gpowerowi brakuje.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 23:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
No i tak ma być, nowsza emka lepsze osiagi...ta nowa co teraz wejdzie z S58 to dopiero bedzie pocisk z 4x4 i 510 hp w serii :)
Widziałem X3M suvika z downpipe + programie 730koni na seryjnej turbo to bedzie pogrom z mala masa i 4x4 w budzie m3/m4
Maly patrzyles logi ile masz PSI na tej mapie ?

Grzesiek jezdze na 19 ZP01 + 265/35/19 Michelin 4s, wag nie znam nie wnikam w to aż tak felga jak dla mnie ma cieszyć oko a nie zeby urywać kolejne dziesiatki sekund ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 23:14 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Na przodzie co masz 245 ? Szerokości jakie? 9 i 10?

Mały tyle kasy? Kompresor okazyjnie wyszedł mnie 24 tys, a całe auto ze wszystkim aktualnie 127 (jakby nie liczyć felg s359 to 120 na gotowo) więc do kosztów m3 f80 które planowałem kupić za 170 tys + mody to nawet nie ma podejścia. Minimum 60 tys różnicy, które bym stracił użytkując te auto przez lata - z gpowerem mam spokój bo te 120 pewnie dostanę i za 2 lata :)
Też nie ma co mówić ,ze za tą kasę miałbym takie czasy :) bo czasy to nie wszystko. Do jazdy na codzień bardzo ważna jest dla mnie reakcja na gaz dlatego nigdy się już nie zdecyduję na hybrydy, tak więc niskie 7 czy wysokie 6 na stage 2 w m3 było by finiszem ;) w m3 e92 na kompresorze mogę to przebić bo sk2s jest szybsze + reakcja na gaz dalej będzie natychmiastowa co po 335d stało się dla mnie teraz aspektem nr1 w tuningu

Edit mam pomiar zrobiony przed chwilą i to nie jest best na sk2s dkg tylko norma przy tej temperaturze :cwaniak:

Obrazekclosest shell station to my location

best to 5,5 przy minus 5 stopni, jest różnica? M4 stage 2 tak pojedzie? A dwa to m4 nie ma tego czegoś co ma m3 na kompresorze ;) a lubię to auto, ten dźwięk te obroty... ahhhh


Ostatnio edytowano 21 maja 2020, 23:42 przez Alduwiel, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 21 maja 2020, 23:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1265
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
tył 9,5 cala 265/35/19 a przód 8,5 cala 225/40/19

za 120k to faktycznie interes dobry takie m3 z kompresorem i tracic na wartosci nie bedzie w przeciwienstwie do M4 za to nowsza emka jest po prostu nowsza i jesli chodzi o chocby wygląd czy cipkometr to nowsze auto zawsze bedzie górą.

Do tego ostatniego to najlepszy jest mustang, tania swieza "sportowa" fura laski piszczą bo i to nie ford tylko dla kolezanek legendarny sportowy "MUSTANG" jeszcze jak neiktore z nich maja te 2.3 ecobost to juz wogole masakra :hyhy:

Tak samo jak niektorzy psiocza na f30 że plastiki skrzypia, ze wykonanie lepsze w e9x było ....a gó..no prawda e9x zwykła trąci myszką a nowsze f30 na dobrej feldze w ładnym kolorze skręca karki na ulicy, przynajmniej u siebie to zauwazylem ze duzo ludzi zwraca uwage.
Najczesciej tak gadaja Ci co jezdza e92, po przesiadce do f zdanie najczesciej zmieniaja xd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 06:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 528
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: ex M6 F13 LCI
Kod silnika: S63
Garaż: obecnie:
R8 V10
911 S
GT 63S
Wolałbym jeździć starą m3 e92 niż nowszą i szybszą 340i.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 07:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
oczywiście, M to M.
ale wolałbyś e92 czy m4? (abstrahując w ogóle od kasy)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 08:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Vapor nie chodziło mi o to żeby Cię urazić czy coś..Po prostu taka f30 wygląda jak zwykła 320d z pakietem performance, zawias można kupić ten sam do 320d ,sportowy układ kierowniczy i pomijając hamulce mamy auto które wygląda identycznie I prowadzi się tak samo ;) Do jazdy typowo codziennej 335/340 itp to super auta ,ale jak ktoś oczekuje naprawę sportowych emocji to tam znajdzie ich tylko trochę...To jest trochę jak audi S6 C7 zrobione ma 650hp ,no jest to szybkie ale emocji i wyczynowego ducha to tam nie znajdziesz...Niby te nowsze M240 /M340 itp mają już opcje niedostępne dla słabszych aut lecz to dalej jednak stalo koło M tylko w salonie :oczami: Ale znów prawdziwe M nie każdemu może przypaść do gustu ,to specyficzne bardzo samochody dla specyficznych odbiorców, po prostu trzeba to lubić.. Jak z jazdą imprezą czy focusem rs na co dzień, jeden powie że to dramat ,a drugi będzie miał ubaw z każdego kilometra. Ja też miałem wybór kupić 335 albo m3 e46 kupiłem 335i I teraz z perspektywy czasu trochę żałuję bo mimo iż m3 było by może wolniejsze na prostej to jednak dawało by mi chyba więcej satysfakcji, lecz jako Daily I na dłuższą trasę 335 jest świetne, elastyczność itd no dla każdego coś miłego. Ja po prostu chciałbym iść krok dalej dla mnie znów przesiadka teraz na 335i f30 ,czy m135 to było by w moim mniemaniu stanie w miejscu :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 08:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1483
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Ten film oddaje to idealnie. Te auta niby dzieli niewiele a jednak przepaść.



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 10:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Vaporr napisał(a):
za 120k to faktycznie interes dobry takie m3 z kompresorem i tracic na wartosci nie bedzie w przeciwienstwie do M4 za to nowsza emka jest po prostu nowsza i jesli chodzi o chocby wygląd czy cipkometr to nowsze auto zawsze bedzie górą.



cipkometr :rotfl: :rotfl:

dlaczego mi słownik to słowo podkreśla na czerwono ? :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 10:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 528
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: ex M6 F13 LCI
Kod silnika: S63
Garaż: obecnie:
R8 V10
911 S
GT 63S
kai napisał(a):
oczywiście, M to M.
ale wolałbyś e92 czy m4? (abstrahując w ogóle od kasy)

Po 5 latach z M3 e92 wybrałem kolejne V8. M4 odrzuciłem z uwagi na dźwięk R6.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 16:11 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Vaporr napisał(a):
tył 9,5 cala 265/35/19 a przód 8,5 cala 225/40/19

za 120k to faktycznie interes dobry takie m3 z kompresorem i tracic na wartosci nie bedzie w przeciwienstwie do M4



No widzisz ;) to gdybyś założył ciężkie 9 i 10 cali z oponami 245 i 305 na tyle to by tak różowo nie było, dlatego proponuję jak będziesz w okolicy to wlatuj na testy. Polecimy tak jak teraz maszyny stoją , a potem zamienimy się na potrzeby naszego testu kolami i zobaczysz jaka różnica z tego wyniknie.

Tak 120 kola mnie wyszło ze wszystkim, czyli mody, serwisy, naprawy, podatki tylko paliwa nie doliczałem :hyhy: :rotfl: :rotfl:

///Michal napisał(a):
kai napisał(a):
oczywiście, M to M.
ale wolałbyś e92 czy m4? (abstrahując w ogóle od kasy)

Po 5 latach z M3 e92 wybrałem kolejne V8. M4 odrzuciłem z uwagi na dźwięk R6.


Mam to samo zdanie. Dodatkowo też dodam, że Waldek mi taaakiego smaka narobił na te v8 z kompresorem :rotfl: całe życie bym czul nie dosyt gdybym kupił m3 f80, a tak zaoszczędziłem kupę kasy , a frajda chyba nawet większa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 16:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Nie wiem czy te koła, aż tak bardzo wpłyną na wynik jak to sobie wyobrażasz, masa felgi tak ale szerokość opon myślę że przy takich mocach i prędkościach na poziomie błędu pomiarowego ,wiem że przy zmianie 265 na 285 jak w gts nie ma znacznej różnicy przy zmianie 265 na 305 obstawiam przy twoim aucie hmm 0.1s? Plus masa felg myślę że maks urwiesz 0.3s jeśli chodzi o koła. Ale to tylko moje przypuszczenia. Jeśli masz ori styling 359 to wcale nie są ciężkie koła, jedne z lżejszych jeśli chodzi o seryjne felgi r19 w BMW...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 17:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8648
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Musi być wieksza roznica bo kiedyś gdy zmienilem opony w m5 z 245 na 225 z przodu, a na tyle zamiast 275 wsadzilem 255 to roznica byla kolosalna :szok:
Nawet w moim temacie na Mforum gdzie koles ze szczecina rozloszczony pukajacym dwumasem zjechal na forum moją emkę jak tylko mogł. Jakbym wiedzial, ze az tak sie wkurzy to bym mu zakceptowal te 35 kola bo w sue byl to pierwszy klient i w sumie ostatni co tyle zaproponowal. Przedewszystkim zjechał mnie,ze auto nie umyte, syf w srodku, a ja po osiedlu je katuje na asfalcie z lat 60 gdzie nalezalo by jechac 40 a ja 120 :P ( chialem mu pokazac co to potrafi) a brudna byla pechowo bo mi kierowca do pracy nie przyszedł i plan, aby posprzatac rano spalił na panewce ;)
Tak wiec koles byl wkuty na maxa i obsmarował moje m5 jak tylko mogł. Jedyne co z pozytywow napsiał to, ze ,,auto zapiepsza wyraznie ponad normę, chyba przez te wąskie opony" tak wiec to bylo czuć :)

Obrazek

Obrazek


Jutro pomierze przody


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 22 maja 2020, 17:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Powiem ci tak ,zmieniłem w e87 120d 163hp seryjne 205 r17 na r18 może lżejsze troszkę ale 225 czas 0-100 taki sam czas 100-200 0.2-0.5 dłuższy niz na tamtych kapciach ale zrobiło się cieplej bo wtedy mierzyłem to było koło 5c ,a teraz 15c więc obstawiam że przy 5c było by to samo ;) To są tak małe różnice że kwestia jak wiatr zawieje itd ,najlepiej było by straty zobaczyć na hamowni na jednych I na drugich kołach :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 149, 150, 151, 152, 153, 154, 155 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL