BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 16:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] M62TU blad P0011
PostNapisane: 31 maja 2020, 11:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 179
Lokalizacja: Cambridge ON, CAN/ Krk
Moje BMW: e39 540i M sport
Kod silnika: M62TU
Garaż: bylo E36 320i, E46 316Ti, E46 318i SE, E60 525d SE, E34 520i SE auto,
jest E39 540i M Sport, e46 328i drift
Witam,

Pojawil sie blad P0011 w m62tu. Zamienilem czujniki polaozenia walka stronami ale w dalszym ciagu wyrzuca blad na Banku 1.
Bylo slychac czasami Vanosy na zimnym silniku przy opdalaniu. Ale od kiedy blad sie pojawil silnik na wolnych pracowal nieladnie. Mam zamiar zabrac sie za wymiane rozrzadu i o-ringow w Vanosach. Narazie zmierzylem kompresje na zimym silniku gdyz mialem juz go troche rozebranego. Jakis chinski tester pokazywal 10 barow na wszystkich cylindrach banku 1 oraz 12 barow na wszystkich cylindraw w banku 2. Pomiary pomiedzy cylindrami byly rownie natomiast zastanawia mnie roznica cisnienia pomiedzy bankiem 1 a 2 ? Czy to jest normalnie jezeli vanos na banku 1 jest bardziej uszkodzony niz na banku 2. Sam blad mowi ze Vanos jest w pozycji over-advanced wiec bewnie sa inne czasy otwarcia zaworow. Bede wdzieczny za porace !

Pozdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] M62TU blad P0011
PostNapisane: 2 czerwca 2020, 07:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Moje BMW: 520i 535iA
Inpa nie pokazuje ile stopni jest przyspieszony ?Kulanie na jałowym by wskazywało na jakieś problemy,dobrze by było jakbyś jakąś starą świece przerobił na "wejście kompresora spreżonego powietrza" podpiął pod cylinder i posłuchał czy i gdzie i ile ucieka powietrza z cylindra ,po ustawieniu w gmp danego cylindra dopuszcza sie minimalny wyciek przez pierscienie ale zawory powinny trzymać na 98% ,ma pchać tłok wiec trzeba trzymać wał ,jak ucieka troszke korkiem oleju to spoko wydechem to zawory-niestety jak dolotem to moze i vanos ale to musiala by byc masakra a nie 5stopni.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL