BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 17:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Za duże doładowanie, za mało powietrza.
PostNapisane: 15 czerwca 2020, 18:20 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e60
Witam. Mam problem z bmw e60 525d 177km. Auto dymi na niebiesko na postoju, podczas jazdy nie ma tego problemu.
Na inpie pokazuję zbyt duże doładowanie oraz zbyt małą ilość powietrza, raz na kilka sekund wartości są w porządku.
W aucie wymienione wtryski (uzywki) korekty są ok jedynie dwa mają ujemne wartości, nowa przepływka, regenerowane turbo.
Nie pokazuje żadnych błędów poza inteligentną klemą oraz czujnik termiczny poziomu oleju ale to chyba nie ma nic do rzeczy.
Wywalony dpf oraz wyprogramowany, klapy kolektora usunięte.
Po odpięciu czujnika w kolektorze nic się nie zmienia, dalej są ujemne wartości czasem wskakują na poprawne.
Co może być nie tak? Ja nie mam już pomysłów. Miał ktoś podobną sytuację?
Link do zdjęcia korekt:
https://zapodaj.net/69c0b435ef5ea.jpg.html
https://zapodaj.net/b1ec89c04723c.jpg.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Za duże doładowanie, za mało powietrza.
PostNapisane: 25 czerwca 2020, 14:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E61 525d
Kod silnika: M57TUD25
Kolego chaotycznie to opisujesz.
Korekty na wytryskach mogą być ujemne i dodatnie.
Napisałeś, że na dwóch masz ujemne. No i co z tego?
Po drugie wrzucone zdjęcia to nie są korekty.
Zacznij od podmianki czujnika temperatury bo jakieś herezje pokazuje.
No i najważniejsze. AKUMULATOR.
Naładowany, sprawny zakodowany jak trzeba i czy ładowanie jest właściwe bo na zrzucie 1,4 voltów!?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Za duże doładowanie, za mało powietrza.
PostNapisane: 25 czerwca 2020, 17:30 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: e60
Ładowanie sprawdzone miernikiem, jest ponad 14V czyli wydaje się okej.
Jest coś takiego jak kodowanie akumulatora? Mam też uszkodzoną inteligentną klemę, myślisz że to ma jakiś wpływ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Za duże doładowanie, za mało powietrza.
PostNapisane: 25 czerwca 2020, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: E61 525d
Kod silnika: M57TUD25
Tak jest programowanie i jest bardzo istotne w E60.
Sterownik musi wiedzieć jaką ma pojemność, kiedy był montowany i czy jest AGM.
Sprawdź inpą co masz zakodowane.
Na YouTube, google wszystko opisane.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 54 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL