Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.
Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.
Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp. BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw
Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.
Posty: 27 Moje BMW: e46 331 turbo Kod silnika: m50b31
Dzięki wielkie za awans doceniam Strokera już bym dawno zrobił gdyby były fundusze, ale spokojnie może coś na przyszły sezon podziałam Każdy kto mnie zna wie, że lubie jak się auto drze, chyba jestem przygłuchawy ale nawet ten wydech przez maskę jest dla mnie jakiś taki cichawy
Posty: 27 Moje BMW: e46 331 turbo Kod silnika: m50b31
Trochę była cisza w temacie, ale auto ciągle się rozwija. W zeszłym sezonie były nie lata problemy które mało nie wpędziły mnie do grobu, ale wszystko udało się doprowadzić do końca. Na początku chciałem podziękować chłopakom z Winczewski Motorsport , gdyby nie oni auto stało by na dworze i gniło. A więc bez zbędnego pitu pitu, motor przeszedł kilka modyfikacji. Został zakuty, oraz zwiększyliśmy pojemność do 3.0. Dodatkowo wpadły ostre wałki z s52b32 z amerykańskiego m3(264st), customowy kolektor dolotowy oraz nowe turbo. Wybór padł na dziwną nowość PowerSpirit ps750 na ceramicznej kulce, na razie podaje b dobrze Po strojeniu u Lamika wypluło ~610km i 760nm. Takich rzeczy jak elektroniczna przepustnica, wg i mniej ważnych rzeczy nie opisuje
Bunia z taką mocą niestety ale bardziej przypominała driftowóz niż streetowca, co niestety strasznie mi się nie podobało, na 3 biegu przy ori dyfrze 2.97 i oponach semi slick 255/35/18 dalej brakowało trakcji, jak widać na filmie (sorki za jakość).
Padła więc decyzja-wrzucamy szperę Wybór padł za szperę 40% na bazie dyfra z diesla o przełożeniu 2.81. Oczywiście bez zmiany wózka i półosi się nie obeszło.
Dodatkowo wpadła bardziej wytrzymała skrzynia rownież z diesla oraz dwutarczowe sprzęgło od FTWL. Dodatkowo zmodyfikowałem troszkę tylnie zawieszenie a mianowicie dałem miększe sprężyny (zamiast 9kg, 6kg). Na tył wpadły również większe opony, 275/35/18 PS4 i teraz zaczyna to się odpychać jak należy Niestety, żeby nie było za różowo, przy przepięciu biegów niestety trochę turbo wypada z boostu, przez co czasy są dużo gorsze niż pozwala motorownia, ale już chłopaki od Winczewski Motorport szykują plan na anti-laga i będziemy nagrywać coś więcej
Auto (jak dla mnie) jest teraz dość szybkie, rozpędza się jak należy więc trzeba było wrzucić jakieś konkretniejsze heble. Wybór padł na 6tłoki Akebono z tarczą 375mm, na tył wpadły tarcze Mikody 320mm(niestety na coś konkretniejszego brakło funduszy ) oraz przewody hamulcowe Hela.
Dodatkowo auto zostało przygotowane pod e85 jednak ceny biopaliwa przez tego korona wirusa poszły tak w górę, że na razie odpuściłem, wróci wszystko do normy to będziemy koksować dalej Z mechanicznych rzeczy to chyba tyle, jedyne co to doszła dodatkowo maska z carbonu m3 oraz klamki
Sorki za jakość na jakąś lepszą sesję przyjdzie czas
Kurde,. Nie.dosc że wygląda,.to jedzie. Fajny bandzior. Podobają mi się ostatnio skrzela na masce Brzmi też fajnie, nagraj coś zewnątrz, w ruchu, pod obciążeniem.
_________________ ...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa
Fajna zabawka Jak wrażenia po przesiadce na elektroniczną przepustnicę? Sam się nad tym zastanawiam, linka na przepustnicy 90mm na co dzień średnio się sprawdza.
Poszedłbym w jakieś markowe turbo. Po przesiadce na ori Garretta o czajniku nawet nie myślę. Jedyna wada to cena, a chętnie bym się przesiadł na jakieś G30
Posty: 27 Moje BMW: e46 331 turbo Kod silnika: m50b31
Pat-325 napisał(a):
Fajna zabawka Jak wrażenia po przesiadce na elektroniczną przepustnicę? Sam się nad tym zastanawiam, linka na przepustnicy 90mm na co dzień średnio się sprawdza.
Poszedłbym w jakieś markowe turbo. Po przesiadce na ori Garretta o czajniku nawet nie myślę. Jedyna wada to cena, a chętnie bym się przesiadł na jakieś G30
Hm powiem Ci że ciężko mi coś powiedzieć, na razie oswajam się z autem więc każde dotknięcie pedała gazu powoduje skrajne emocje Też bym kupił ori Garetta, ale nie od razu Rzym zbudowano, tą kupiłem w śmiesznej cenie, jak padnie/wpadną nowe zaskórniaki będziemy myśleć nad Garettem
Posty: 27 Moje BMW: e46 331 turbo Kod silnika: m50b31
kszyhu napisał(a):
Kurde,. Nie.dosc że wygląda,.to jedzie. Fajny bandzior. Podobają mi się ostatnio skrzela na masce Brzmi też fajnie, nagraj coś zewnątrz, w ruchu, pod obciążeniem.
Jak na razie mam tylko jedno , będzie więcej słońca i czasu to ponagrywam
ps wie ktoś jak zmienić nazwę tematu? Bo szukam szukam, a już 1 posta nie mogę edytować nie wiem czemu
Tytuł: Re: Erwin-->> e46 Avusblau 610km 760nm by Winczewski
Napisane: 21 czerwca 2020, 15:20
Pierwsze kroki
Posty: 27 Moje BMW: e46 331 turbo Kod silnika: m50b31
Czasy będą na pewno do poprawy, czekam na wgranie ALS i wtedy coś pomierzę Weźcie pod uwagę, że to nie jest lekkie wybebeszone e30, tylko auto z ciężkimi hamulcami i pełnym środkiem i manualną skrzynią biegów, dla porównania m3 e92 z kompresorem 600km i m5 f90 z podobną mocą i "filmikowo" identycznymi czasami.
Użytkownicy przeglądający ten dział: ///david i 2 gości
Nie możesz rozpoczynać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników