Przeczytałem galerię od samego początku, fajnie się czyta i śledzi zmiany w zetce. Bardzo ładną sztukę trafiłeś, a wiem, że cabrio jest ekstremalnie ciężko kupić, nawet w DE. Przynajmniej oryginalnie utrzymane i w dobrym stanie, za rozsądne pieniądze
Ja podobnie jak Ty szukałem kilka lat. Na początku faktycznie byłem mało zdecydowany i możliwe, że te 4-5 lat temu przeszło mi koło nosa kilka fajnych sztuk, ale takie bardzo szybko znikają lub mają zaporowe ceny.
Wracając do tematu, powoli kończy się sezon i jak Twoje wrażenia. Udało wybrać się na jakąś dalszą wyprawę? Jak to wygląda z zapakowaniem się w 2 osoby do Zetki? Ja w sumie z tego powodu odrzuciłem Z bo nie można awaryjnie bagaży na tylną kanapę wrzucić, choć bardzo chciałem auta w którym się siedzi na tylnej osi
Wydaje mi się, że udało mi się wybrać kompromis między Z, a serią 3.
Widziałem, że ulepszyłeś trochę system audio. Ja jak szukałem E46 co bardzo chciałem mieć H/K dla lepszego grania, ale po przejechaniu jedynką prawie 4 tys km radio włączyłem tylko na trasie z DE do PL z założonym dachem. Tak cały czas jeżdżę i słucham silnika i wydechu mimo, że fabryczne fajnie brzmi. Z otwartym dachem nigdy radia nie słucham bo trzeba by było dość głośno, a zatrzymasz się na światłach to jednak muzyka mocno się roznosi bez dachu.
Jeszcze raz gratulacje z owocnego zakończenia długich poszukiwań i szacun za wkład w auto
BTW lina boczna wg mnie daje efekt fali, super to wygląda.
MAJSU napisał(a):
Trasa miała przebiegać przez DE żeby odwiedzić wujka Federico ( legendarnego moderatora BMW Sport ) i zobaczyć jak buduje swoją sieć Kebabów na terytorium wroga
Na mieście mówią, że wszystkie grube ryby z Renu wyłowił. Robi to po zmroku, jak Niemcy śpią i się niespodziewaną, a potem robi sobie fotki zazdrości