BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 06:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 318i dlaczego tak brzydko chodzi ?? - pomozcie -- FILM
PostNapisane: 5 lutego 2008, 23:03 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
http://www.youtube.com/watch?v=HLkK-3RGC6M

co tak klekota, co tak swiszczy i w ogole co to za kosmiczne dzwieki ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 22:09 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
a sprawdzales czy pasek klinowy nie jeste gdzies poszarpany??aha no i luknij czy gdzies na visco nie masz czegos zaplatanego...bo to nie wyglada na nic az tak powaznego...takie jest moje zdanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lutego 2008, 22:29 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
paski sa ok, visco tez w porzadku, ponoc wina lozyska na alternatorze , krokowego, przeplywki , sondy drugiej i czegos tam jeszcze ;/

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 11:46 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 187
Lokalizacja: świętokrzyskie
Moje BMW: BMW E46 320d
Kod silnika: M47N
Jak dla mnie to albo łożysko pompy wodnej bo też tak je słychać jak się kończy(zdjąć pasek i sprawdzić czy nie ma luzów), łożysko rolki napinacza albo jak sam zauważyłeś łożysko na alternatorze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 22:13 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
sam juz nie wiem ponoc napinacze sa ok , tylko lozysko na alternatorze swiruje, ale nie wydaje mi sie zeby to byla kwestia tylko i wylacznie tych lozysk bo to bylby dzwiek w srodku nie slyszalny praktycznie a jak sie jedzie i nie daj borze wiecej niz 4 tys obr wkreci to jest we wnetrzu slyszalne na podobnym poziomie jak dziwke silnika ;/

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lutego 2008, 23:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: sdfs
A powiedz mi, byles na kanale, i sluchales czy od dolu puka ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 00:48 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
pukac nie puka ale jakos dokladnie po srodku samochodu wydech mi taki metaliczny dzwiek wydaje i to w sumie glosniejszy na jalowym jest niz silnik, i nawet moj tlumik supersprinta zaglusza ( co nie znacza ze jest az tak glosno po prostu wydech mam cichy :) ) brzmi to troche jak m3 na lekkiej przegazowce , z tym ze u mnie taki dzwiek na jalowym jest nie wiem co to ale raz mi sie podoba raz nie, poza tym nie mam drugiej sondy jak juz wczesniej pisalem i chyba zamiast kupywac sama sonde za 800zl ( to nie ta pierwsza za 200-300 tylko monitorujaca droga w ch... ) kupie uzywany wydech z tlumikami katem i 2 sondami za 1000zl z jakiegos rozbitka

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 11:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
heh mam chyba to samo i wlasnie wrocilem z warsztatu uważalem że to najlepszy warsztat w okolicy :/ ale sie troche zawiodlem nie wiem jeszcze czy slusznie sami oceńcie .

Umowilem sie na wizyte 20zł (wymiana paska klinowego) no i przy okazji mowie spojrz moze cos jeszcze trzeba wymienic mowie skrzynia mnie troche niepokoi niewiem czy oleju nie zamalo odkrecil śrube i wyszlo 10zł za tą usługe .

Pasek wymieniony tylko że !! myslałem że wsadza sie nowy pasek i sprawdza jego napięcie jakimś użądzeniem a w moim przypadku wymienili pasek i koniec nawet palcem nie sprawdzil czy pasek ma luz operowal tym dolnym (napinaczem chyba) tego gornego nie ruszal (czy to tym gornum pozniej sie luzy koryguje ??) .

Jak myslicie tak powinno to wyglądać ??? .

Wymienialem pasek bo wlasnie zaczelo mi piszczec tak jak u kolegi i jak dotykalem paska to byl luz taki ze jak przycisnolem palcem bez jakiegos silowania i o okolo centumetr pasek sie uginał no to mowie zaluźny trza wymienic wymienilem i nadal to samo :/ .

I teraz nie wiem czy to pasek a moze wlasnie cos kolo alternatora bo jakos w tamtych okolicach tak jakby popiskuje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 14:49 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
no nie powinno tak byc;/ Sprawdz napinacz paska czy nie jest wyrobiony i rolki, a mechanicy to troszke koslawi Ci twoi chyba ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 15:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1379
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin
Moje BMW: e46,e90,e60,e61
Kod silnika: M52TU,n62b44,m57
dziqsek napisał(a):
no nie powinno tak byc;/ Sprawdz napinacz paska czy nie jest wyrobiony i rolki, a mechanicy to troszke koslawi Ci twoi chyba ;/


co to znaczy wyrobiony jak sprawdzic ? i jak sprawdzic rolki ? , no mechanik nie popisal sie szybko szybko byle by z glowy miec :/ . Wrocic sie do nich ??? powinni za free teraz sprawdzic napiecie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 15:54 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
ściągnij pasek pokręć rolkami, pompa,wałem alnernatora itd


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 lutego 2008, 21:41 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
no powinni , ale skoro tak szybko Cie odprawili z kwitkiem to nie luiczylbym na to l. Najlepiej samemu sprawdzic czy rolki nie piszcza, czy alternator nie piszczy jak u mnie ;/ A co do napinaca to sciagnij pasek i poruszaj to mala czarna rolka po prawej na gorze . Poruszaj na boki i dol gora nie powinna sie zbyt lekko dac ruszyc

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL