BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 11:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e36] sonda lambda
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 19:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 43
Lokalizacja: Brzeg
Jak już wcześniej pisałem w jakimś poście moja IS'ka dużo palła i pali nadal nawet 16l po mieście, dzisiaj podpiełem ją pod kompa i wyszło na to że lambda jest padnieta (tak jak myślałem) dodatkowo doszedł jeszcze termostat (niestety nigdy nie mogłem złapać temperatury) okazało sie że nie trzyma ciepła, cały czas lekko przepuszczał, wiec nigdy nie mogłem osiągnąć temperatury. Ale wróćmy do snody którą chce sam zakupić na allegro. Czy warto kupować używkę, czy lepiej sie nie pchać w używki. :?: Mi by pasowało kupić tą http://allegro.pl/item296718278_sonda_l ... 3_m40.html bo na miejscu i w miare rozsądnej cenie. Jeśli nie warto to doradźcie odpowiednimi linkami do akucji którą lepiej kupić. Z góry dziękuje za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 226
Lokalizacja: Krk NH
Moje BMW: E30 325 KJSedition
mam uzywke, 10 tys km juz i caly czas jest ok, mialem z pewnego zrodla, wiec bylem pewny ze jest sprawna zanim kupilem, ale moglaby tez pasc po 100km jak to czasem z uzywkami bywa i trudno, trzeba by kupic nastepna, jak masz na miejscu to przynajmniej masz jakies mozliwosci manewru, oddanie czy wymiana jakby sie okazlo ze jest nie sprawna, ale ile pochodzi to nie wiadomo, ja bym pewnie zaryzykowal, pozdro

_________________
E30 325i KJS EditionObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 21:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Albo używka, albo nowy oryginał. Nie kupuj uniwersalnych, ani zamienników. Szkodaawyrzucać pienędzy w błoto.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 stycznia 2008, 21:37 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Ja bym brał używke

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 14:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: BĂŞdzin
Odświeżę temat.

W mojej e34 (m50 sterownik siemens, sonda tytanowa, w e34 pewnie tak samo) pełne napięcie na grzałce sondy lambda pojawia się po 4 minutach,
szczególnie po zapaleniu na ciepłym silniku, dopiero wtedy sonda zaczyna dawać impulsy.
Wydaje mi się że to nie jest normalne powinna grzać od początku, czy wie ktoś jak to powinno działać prawidłowo??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 18:15 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: GWlkp
Moje BMW: 318Ci N42 ///
ja tez sie podpisuje pod tym że jeżeli z pewnego zródła to brac ,sam jezdze na boschu z citroena c5 2007 rok zaryzykowałem i kupiłem ,dałem za nia grosze na szrocie ,przełożyłem wtyczki i gra jak ta lala ,nowa taka do citroena to 580 zł,pozdro

_________________
Obrazek

Programowanie ,adaptacja kasowanie błedów INPA DIS Ediabas/Gorzów Wlkp kontakt na PW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2008, 20:23 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
ja kupilem NGK i o dziwo pracuje bardzo dobrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 12:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 46
Lokalizacja: BĂŞdzin
Cytuj:
Odświeżę temat.

W mojej e34 (m50 sterownik siemens, sonda tytanowa, w e34 pewnie tak samo) pełne napięcie na grzałce sondy lambda pojawia się po 4 minutach,
szczególnie po zapaleniu na ciepłym silniku, dopiero wtedy sonda zaczyna dawać impulsy.
Wydaje mi się że to nie jest normalne powinna grzać od początku, czy wie ktoś jak to powinno działać prawidłowo??


Sprawa zakupu sondy już chyba zamknięta ale może ktoś odpowie na powyższe pytanie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL