piotr520 napisał(a):
Jeżeli brakuje mu czujnika temperatury powietrza, to jest chyba ms45 a ten 2,5 to masz pewnie ms43. Chyba lepiej zostać przy oryginalnym sterowniku i osprzęcie.
Bardzo dobra diagnoza

nawet mechanik, calkiem dobry, nie powiem, zdziwil sie ze M54 b25 mozna jeszcze rozroznic na ms45 i ms43. Mozna to rozroznic po sterowniku silnika, a ze przewaznie nikt nie wyjmuje go z uchwytu to nie widac. Dziekuje Wam za wszystkie podpowiedzi. Walka bedzie trwala do konca. A propo jezeli by ktos potrzebowal pomocy z E85 to bardzo chetnie pomoge. Budowalem od golej blachy, posiadam mase zdjec co, gdzie jak. Tylko silnik na koniec sprawil psikusa. Nie spodziewalem sie poprostu. Sprzedajacy pisza plug&play, ale to nie jest tak do konca. Jak komus nie zalezy zeby bylo tip top to pewnie bez problemu, ja rowniez zeby auto jechalo moge to odpalic jeszcze dzisiaj. Pewnie 20 lat temu bym tak zrobil, teraz ma byc tip top
Jak cos to watsapp +4915145542792
Wieszkam w niemczech moze cos ktos, jezdze po auta do francji. Jakies tam pojecie mam.
Dzieki jeszcze raz, jezeli by ktos potrzebowal pomocy to bardzo prosze pisac.