Szczerze mówiąc nie spodziewałem się aż takiego odzewu

Dzięki za odpowiedzi i wszystkie słowa
Co do wartości to trochę różnie bo auto to kompletny składak ale fakt faktem, więcej stoi niż jeździ, z daleka nie wygląda na gruza więc wartość faktycznie jakąś może mieć, jeśli chodzi o pieniądze

Nie pisałem nic na temat zmian bo nic wielkiego się nie zmieniło:
-Januszem polepszony system audio, z przodu 165mm Alpine pod wzmacniaczem, tyłu jajka Alpine na adapterze, jak będzie grało ok to wylatuje subwoofer no i chciałem boczki Hi-fi i też coś dlubnac. Przód pod osłonami, nie będzie widać. Do tyłu też nikt nie będzie zaglądał, a chciałem oprócz R6 czasem dobrze muzyki w niej posłuchać
Radio narazie dalej Alpine stare dobre CDE, ale starzeje się i już powoli oko chwyta Business albo Professional
-z zewnątrz wyleciało trochę rudej.z blotnikow, a i tak prawy znów kwitnie. Plan na rozbiórkę i kompletny remont aktualny, ale że auto raczej mało jeździ po deszczu i więcej stoi w ciepłym garażu, to można ten plan nieznacznie odwlekac w czasie bo "rak" nie idzie zbyt szybko do przodu
-nie wiem czy wspomniałem wyżej ale felgi dostały drugie życie dzięki Authentic Cars. W międzyczasie zauważyłem że M Kontur raczej nigdy nie wyjechał z fabryki na M3 Coupe (nigdzie nie ma zdjęć nowej M3 Coupe na takich felgach), tylko zawsze na sedanie więc ciężko będzie znawce tematu zmylić że jest to "ori m3"

oczywiście z daleka
-w środku kilka pierdół typu uchwyt ręcznego skóra (gdzieś przypadkiem wpadł w ręce), ładniejszy mieszek ręcznego do kompletu, org wejście AUX BMW które jakoś lepiej pasuje w konsoli niż wystający kabel,
A tak to oprócz regularnych serwisów, zbierania gratow, przeglądania zdjęć - nic nowego
Może później, lub w innym poście dodam zdjęcie dla porównania jak z wiekiem wszystko potrafi się zmienić, jeśli chodzi o plany 2względem "projektu"
