BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 20:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 21 września 2020, 17:50 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Witam wszystkich, Mam problem z moim 318D 143km N47C, a mianowicie od jakiegoś czasu zauważyłem, iż auto po jeździe ale to nie zawsze na biegu jałowym silnik potrafi bardzo nierówno pracować, czasem jest ok, a czasem nie, strasznie mnie to frustruje, pojechałem na kompa, wyleciał bład czujnika ciśnienia spalin DPF, 480A- Układ filtra cząstek stałych i bład 4D03 - Czujnik ćiśnienia zwrotnego wydechu. Po czym wszystko wskazuje na czujnik ciśnienia spalin, a więc myślę kupię używany czujnik, podmieniłem go ale różnicy nie widzę, i teraz pytanie bo nowy taki w ASO BMW kosztuje równe 300 złotych, chcę go nabyć ale niewiem czy coś to da czy nie, i też niewiem czy ten kupiony używany nie jest w takim stanie jak mój, kązdy sprzedaje i pisze ze sprawny, a tak naprawdę może być uszkodzony. Druga kwestia co zauważyłem żę problem się nasila jak jest lato i upał, jak jest ku jesieni i zima gdzie temp spadaja poniżej 15 stopni, takiego przypadku nie obserwuje bardzo rzadko, silnik chodzi wtedy równo, bardziej lato i upały jest takie kołatanie na jałowym, ale gdy samochód chwilę postoi na jałowym i nie chodzi równo, po jakims czasie ok 3-4 minut wraca do normy praca. Prosiłbym o jakieś sugestie co robić czy kupić nowy czujnik.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 21 września 2020, 20:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Febi ego ten czujnik kosztuje ~120zika..

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 21 września 2020, 20:12 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Febi ego ten czujnik kosztuje ~120zika.. Trzeba by live data zrobić, co pokazują inne czuniki, i co jest zadane a co zostało zmierzone. U mni6cyrki się działy jak prognozę pogody pokazywał czujnik temp silnika. Po 3 dniach postoju pokazywał 95st...

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 22 września 2020, 14:38 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
Nie widze nigdzie febi tego czujnika jest jakiś NTY za 114pln brać to warto ?

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 24 września 2020, 12:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 322
Moje BMW: x3 2.0d
Bmw nie lubi zamienników mogę podać tel do gościa który ma części tylko do bmw. 721 383 974


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 25 września 2020, 16:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
igna napisał(a):
Bmw nie lubi zamienników mogę podać tel do gościa który ma części tylko do bmw. 721 383 974


Prawdopodobnie zamowie oryginał nowy, bo te używki na alegro za 50 zlotych to wątpię że do końca są sprawne.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 25 września 2020, 18:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
ROBBMW, koledzy mogą mieć rację co do zamienników :] :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 25 września 2020, 20:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1104
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Pamiętajmy że nowsze bmw są produkowane z używanych kapciów koboty. W e36 poleciłbym ori.
sam założyłem już 2 czujniki febi (kto jest producentem tego pakowacza?) do n47.
temp chłodziwa, oraz ciśnienia spalin. Jak na razie działają. Jak przestaną to dam znać.
Używki sobie daruj.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 27 września 2020, 08:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1235
Lokalizacja: KROSNO
Moje BMW: F31 320 ED
Kod silnika: N47T
[quote="kirpek"
Używki sobie daruj.[/quote]

No to właśnie o tym mowię odżałuję te 300 złotych ale mam pewne nowe i ori, do używek jestem średnio przekonany kupiłem już jedna po założeniu żadnej róznicy problem jest nadal. Swoją drogą też się dziwię za co te 300 złotych, za kawałek czujnika, moim zdaniem grubo przesadzona cena ale taka jest cena w ASO bmw bo od nich będę zamawiał z allegro, dla mnie to warta max 150 złotych takie coś.

_________________
„Jeśli masz Astona DB9 na podjeździe i nim nie jeździsz, to tak jakbyś miał Keirę Knightley w łóżku i spał na kanapie"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 9 listopada 2024, 00:51 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E91
Kod silnika: N47D20C
Udało się rozwiązać problem?Mam dokładnie to samo błąd P480A i falowanie obrotów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E91] 2.0D Problem na biegu jałowym
PostNapisane: 10 listopada 2024, 15:34 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E91
Kod silnika: N47D20C
ROBBMW, udało się rozwiązać problem? mam to samo i szukam przyczyny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL