BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 czerwca 2025, 03:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 10:56 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7044
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
tylko widzisz uczenie ujarzmiania na torze po pierwsze strasznie męczy auto po drugie sporo kosztuje kilka godzin na torzei zazwyczaj opony i hamulce na smietnik .... droga zabawa a pomair na prostej kilka litrów paliwa i też miło jest :hurra:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 10:57 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
r4ll to taka zabawa w zawody kto lepszy ;) tak, wciąga to jak to każde współzawodnictwo :)


Ja się przyznam ,ze od samego rana miałem plan robić test na dragy. Od 8 rano siedzę na kompie i muzykę sobie ścigałem.

Dziś w baku cwiartka akurat na pomiary z vpower rancing. Temperatura na dragy -2 na budziku 0,5 na plusie


Robi powtarzalne 7,3 na wduszonym sporcie i beest z górki 7,1 bez wduszonego sportu (sory, ale juz wracałem do domu, ruch był strasznie duży i nie sadziłem ,ze się trafi miejsce na pomiar dlatego jechałem na cywilnych trybach) tak więc jak już wiemy ,ze wduszenie sportu daje jakieś 0,3 s to można uznać ,ze sk2 z górki przy zerze na termometrze zrobi 6,xx :hyhy: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Teraz doszedłem do wniosku ,ze to dwa ostatnie pomiary to już były bez wduszonego sportu (najprawdopodobniej) bo już wracałem do domu i co ciekawe jest to ,że pod tę górkę mi zrobił 7,3 a z tej górki tylko 7,1 ? Nieduża różnica w czasie jak na taką różnicę nachylenia :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 14:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1264
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Eleganckie czasy Grzesiu wydusiłeś 7,2 po korekcie to jak M4 Bandaii , możecie stawać na rolke będzie ciekawie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 15:45 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ten próg przy tych 165 to zmiana biegu?
tam z 0.2s do urwania :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 16:47 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ten sk2 mimo mocy 580 koni robi dosc slaby czas , ale to wina manuala. Jakby wyscig był robiony 130-230 to byscie dostrzegli tę ukrytą moc. Przerzutki zwyczajnie nie pasują do testow 100-200 bo zaczynam na 3 biegu scig w niskich obrotach. Dkg ruszasz z drugiego biegu i zaraz czasy o te 0.2-0.3s są lepsze.


Obrazek

Luk siedzę Ci na ogonie, uważaj!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 16:55 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 33
Posty: 2221
Moje BMW: MK7 GTI PP
Kod silnika: CHHA
ty byś 200-250 musiał mierzyć i w tym rankingu brać udział, tam będzie dobrze :)
100-200 najpopularniejszy chyba, bo 200-250 czy 200-300 to już auta 400konne robią czasy spore, a i miejsca dużo trzeba, no i 3 paki to już prędkości bez żartów


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 17:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
No właśnie zmierzę jakoś 200-250 to tutaj manual pokaze pazur i wymiecie stawkę :hyhy:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 17:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 593
Lokalizacja: Warszawa
No dokładnie 200-250 może być męskie ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 17:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tak będzie Patryk :ok:

Miałem jakoś lada dzien założyć potajemnie sk2s na ten scig z BanDai :P :rotfl: i palić glupa potem przez jakis czas, ze nie wiem jakim to cudem moje m3 tak epicko opierdala m4 stage 2. Po zastanowieniu chyba założę jednak ten zestaw sk2cs 666. Zrobię to bo wydaje mi się to rozsądne :D
Sk2 cs 666 jest juz na kompresorze sk3 (stary sk2cs jest na tym kompresorze co ja mam czyli na sk2) i dodatkowo z metanolem. Jest szansa ,ze pochodzi mi tez ten sk2cs bo metanol niby rozwiązuje problem z pękającym tłokiem, a jesli nie... no to cóż :) i tak kiedyś chiałbym robić tam sk3 na kutych tłokach tak więc ... co doradzicie Panowie?


Ostatnio edytowano 26 listopada 2020, 10:19 przez Alduwiel, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 17:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
alduwiel, nie zatrzymuj się! Jedź z tematem na grubo ;)

Będziesz mieć najlepsze czasy ;) i będziesz mieć fotel lidera w tabeli :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 18:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Hahahaha co Ty nie o to chodzi :)
Raczej o radochę z tuningu. Zresztą ja mówiłem Wam , ze to auto na całe zycie, szkoda sprzedawać z mojego punktu widzenia. Dokladac kasę , zeby kupic cos nowszego? To juz wolę tę kasę wladować w to auto :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 18:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
No tak jak pisałem M3 G power jedzie dobrze ale w niskich temperaturach..... jest to znaczna różnica pomiar robić przy 0C a np w lato w 25C nawet 1s gorzej wiec Grześ latem robisz niskie 8 ....G power podatny strasznie na temperaturę. W M4 jakoś takich rożnic nie widziałem......

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 18:53 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Różnica pomiędzy 10 stopni ,a 0 stopni to tylko 0.2s :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Ogólnie E92 jest wrażliwe na temp...W zimę -10 obstawiam realnie bardzo niskie 9s ,a w lato +25 wysokie 9...Jest naprawdę spora różnica moim zdaniem i czuć to zdecydowanie po aucie jak jest 25stopni w południe i 10c rano ;) Ale idzie zima możemy się cieszyć :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1264
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Taaa idzie zima z czego moze 10% suchych dni a tak to ciapa , gołoledz i mozna bariery bokiem zaliczyć conajwyzej :D
Fakt że tak samo jak w m4 u mnie czy to w +5st czy +25st czasy wychodzą identyczne, wodny IC seryjnie załatwia temat.
Czas 7,2 Grzesiek bardzo ładnie, mozesz smialo z Bandaiem sie zakładać o skrzynke whisky bo jemu best wychodził w tych okolicach, tak wogole to Maly się wycofal rozumiem z zakladu bo cos temat ucichl ;) ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Różnica pomiędzy 10 stopni ,a 0 stopni to tylko 0.2s :/



alduwiel napisał(a):
Różnica pomiędzy 10 stopni ,a 0 stopni to tylko 0.2s :/


Poczekaj do lata i zrob przy 25-30C jest duża różnica nawet wujekwalduś, o tym pisał, jak moje słowa są dla ciebie bez znaczenia....
M4 mniej puchnie i to znacznie od doładowanej M3.
Śmiem twierdzić i nie jest to dla mnie zaskoczenie ze na 1/4 wolnossąca M e92 po decatach i programie jedzie lepiej od doładowanej kompressorem M s65, i pewnie od M4 która ma kłopoty z trakcją.... Na torze to samo takie doładowane M3 puchnie i po paru okrążeniach seryjna M odjeżdża takie auto bez problemu. Na siłę doładowana takimi wynalazkami jak kompresor silnik N/A tylko w dogodnych warunkach taki samochód jest szybki... M4 s55 jest pod tym kątem znacznie lepsze...

P.s Ale mimo wszystko gratki za czasy ;);)w zimę świetnie idzie takie doładowane M

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 listopada 2020, 19:36 przez pako25, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:33 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Wodny coler fajny i tak jak mowicie powtarzalny, ale w s65 lepiej sie sprawdza icek od Gpower bo ten chlodzony wodą zestaw od ess to lipa ponoć. Pewnie w m4 lepiej to działa.


Natomiast N/A seria na torze szybsza od Gpower? :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
alduwiel napisał(a):
Wodny coler fajny i tak jak mowicie powtarzalny, ale w s65 lepiej sie sprawdza icek od Gpower bo ten chlodzony wodą zestaw od ess to lipa ponoć. Pewnie w m4 lepiej to działa.


Natomiast N/A seria na torze szybsza od Gpower? No Pako znowu zaczynasz :D


Hehehe nie mam podstaw do zaczepek Grzegorzu hihi
Niech się wypowie ktoś kto ma większą wiedzę na ten temat,na tor nie nadaje się s65 z kompressorem.....szybko się grzeje puchnie , z uwagi na dodatkowe kilogramy z przodu, gorzej się prowadzi itd.....
;)
Fajnie zrobić zestawienie M3 gpower vs zima ,lato ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:48 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8642
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ma to sens co mówisz :) ale nie przesadzajmy z serią szybszą od gpower. Moze jakis mistrz objechał by laika, ale nie równi sobie umiejętnościami kierwocy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel-->>e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 25 listopada 2020, 19:57 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4149
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
alduwiel napisał(a):
Natomiast N/A seria na torze szybsza od Gpower? :D


Ile razy byłeś autem na torze mając go pod nosem?
Jak ZERO to nie podnoś lepiej tematu.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4707 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 186, 187, 188, 189, 190, 191, 192 ... 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL