Ok, zamontowałem cały zestaw.
Tarcze zimmerman 370/345mm, zaciski przód 4 tłoczki, tył 2 tłoczki, klocki ferodo ds2500, przewody w oplocie hel, dokodowana opcja SPRB (doposażenie w sprotowe hamulce, poprawia czucie pedału hamulca).
Teraz można jeździć, tak ten samochód powinien wyjeżdżać z fabryki, polecam
Dla potomnych: niepotrzebnie kupowałem tarcze kotwiczne (miały różne numery katalogowe), w rzeczywistości okazały się identyczne.
Porównanie zacisków tył

Z przodu róznica jest jeszcze większa, ale zapomniałem zrobić zdjęcie.



Przetłumaczona z języka wroga instrukcja od producenta tarcz dotycząca montażu i docierania:
"
Uwaga nie używaj smaru/ pasty na powierzchni piasty,
nie usuwaj fabrycznej ochrony antykorozyjnej,
Śruby centrujące i mocujące oraz śruby kół lub nakrętki kół dokręcać tylko momentem podanym przez producenta pojazdu.
Podczas docierania tarcza hamulcowa jest stopniowo nagrzewana bez dławienia cieplnego, a okładzina dopasowuje się do powierzchni ciernej. Jeśli to możliwe, nie zapobiegaj wychłodzeniu tarcz hamulcowych przez strumień powietrza, unikaj przestojów podczas docierania.
Co najmniej 20 hamowań ze średniej prędkości (ok. 100 km/h) z umiarkowanym spowolnieniem (mieszany czas hamowania 3 sekundy) do początkowych 70 km/h po około połowie hamowania do 30 km/h.Przez pierwsze 300 km po wymianie tarcz hamulcowych należy unikać wymuszonego lub udarowego hamowania.W przypadku nieprzestrzegania tych informacji producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeśli spowoduje to uszkodzenie produktu lub jeśli osoby trzecie zostaną uszkodzone lub uszkodzone.
Doposażenie "aftermarket fitment"

Instrukcja
1. Odpalamy E-Sys
2. Connect (via VIN, opcja bez końcówki "DIRECT")
3. Po lewej stronie menu wybieramy "Coding"
4. Read FA -> Save FA
5. Editors and Viewers -> FA Editor
6. Znaleźć folder HO-Wort i w zależności czy coś już w nim jest klikamy "Edit" lub "New" jeśli jest pusty.
7. Do folderu wpisujemy wartość "SPRB"
8. Prawym przyciskiem myszy na "FA", najpierw "Enable", potem "Calculate FA" (to zapisze zmiany we wcześniej zapisanym pliku FA z punktu 4)
9. Po lewej stronie menu wybieramy "VCM"
10. Ładujemy nasz plik FA, prawym klikamy na folder "FA", znowu wybieramy "Calculate FA".
11. Wybieramy podmenu "VCM Master" i wybieramy opcje "Write FA FP".
12. Gotowe
Link do instrukcji ogólnego kodowania serii FXXNa niektórych instrukcjach poleca się zmianę rozmiaru tarcz w module DSC, ale przetestowane - to nic nie daje i jest niepotrzebne.