Witam
Kupiłem ostatnio BMW E46 323I z silnikiem M52B25. Wracając po autostradzie wszystko było git. Wczoraj jak sobie jechałem i go zakręciłęm troche wyżejm z dwa razy to na chwile zaświeciła mi się kontrolka chłodnicy i zgasłą, więc po zatrzymaniu się odkręciłem troche zbiornik wyrównawczy to wywaliło mi płyn do góry, ale przewody do chlodnicy nie były jakoś szczególnie twarde. Ale za to płyn nie był różowy, tylko taki mętny jak patrzyłem i go troche wypompowałem (zdjęcie poniżej). Dzisaj kupiłem test na UPG obawaijac się nagorszego ale płyn nieszczególnie zmienił kolor, jakby możę troche jaśniejszy (zdjęcia poniżej, jedno po zał.1 i jedno przed zał.2). Zrobiłem o jeszcze raz ale tym razem docisnąłęm ten korek od testu mocno do zbiorniczka to płyn nie zmienił koloru, ale po chwili zaczął płyn podchodzić do góry. I moje pytanie, obawiać się jednak najgorszego UPG? Czy ten typ tak ma i te silniki mają po prostu duże ciśnienie przy nagrzanym silniku? Bo po tym jak odczekam jakoś 30 minut iu temp spadnie do jakiś 70 stopni (z obs mi tak pokazało) to tylko przy odkręcaniu zasyczy troche.
Z góry dzięki za pomoc
