BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 10:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E32] przepływomierz w M30B35
PostNapisane: 12 lutego 2008, 22:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
Witam
Ostatnio zaobserwowałem że po odpięciu przepływomierza zarówno na zimnym i na ciepłym silniku nie ma rzadnej reakcji tzn silnik równo pracuje bez względu czy przepływka jest odpięta czy podłąnczona, silnik tylko jeżdzi na PB i spalanie jest w normie. Tylko zastanawia mnie co jest z tym przepływomierzem czy powinna być jakaś reakcja czy nie.
pzdr.

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: przepływomierz w M30B35
PostNapisane: 12 lutego 2008, 22:49 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Arkus napisał(a):
Witam
Ostatnio zaobserwowałem że po odpięciu przepływomierza zarówno na zimnym i na ciepłym silniku nie ma rzadnej reakcji tzn silnik równo pracuje bez względu czy przepływka jest odpięta czy podłąnczona, silnik tylko jeżdzi na PB i spalanie jest w normie. Tylko zastanawia mnie co jest z tym przepływomierzem czy powinna być jakaś reakcja czy nie.
pzdr.


W M20 miałem to samo... Zero reakcji na odłączenie przepływki ale podobno to normalne ! Zresztą pali mniej niż w katalogu i moc też ma lepszą więc nie narzekam :)

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lutego 2008, 23:24 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
aż jutro sprawdzę,

a jak mowa o m30 to jak go dobrze odpowietrzyć ? :)

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 lutego 2008, 20:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1206
Lokalizacja: W-wa
Moje BMW: E32 735iA E39 523iT
Kod silnika: M30B35 M52B25
kaamilalfa napisał(a):
a jak mowa o m30 to jak go dobrze odpowietrzyć


faktycznie M30 ciężko się odpowietrza, ja proponuje od obudowy termostatu są tam dwie śruby rozmiar 19-20 polużnić je i może troche powietrza ucieknie a jak od razu nie pomoże to powtórzyć zabieg
pzdr.

_________________
Moja 7er viewtopic.php?t=2029

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL