Lincoln napisał(a):
Przy takich założeniach niestety wartość auta bazowego sam SWAP przekroczy. Ogólna zasada mówi - nie wkładaj silnika który fabrycznie w tym modelu występuje.
alduwiel napisał(a):
Jak samemu nie będziesz szukał części na przekładkę to mega dużo stracisz na tym kasy - mechanik Ci policzy za swój czas, a druga kwestia to z targowaniem też mu tak nie pójdzie, albo w ogóle targów nie zrobi

To działam w takim razie. Pierwszy raz robię coś takiego więc zrozumienie i sugestie mile widziane.
Trudno się nie zgodzić. Aczkolwiek zapłaciłem za swoje auto symboliczną kwotę. Silnik swój przywrócę do ładu olejem, płukanką i filtrami. Zrobię tysiąc kilometrów na dowód że nie bierze, lub bierze znikome wartości oleju jak na n-kę i sprzedam z budy.
Części … m54b30 sam słupek od 4k do 4.5k. Silnik kompletny (osprzęt) od 4.5k do 6k. Skrzynia zostaje od n42, z racji tego, że w przyszłym roku wjedzie 8hp.
Zawieszenie będzie wzmocnione jak i hamulce również. Ale będę szedł w stronę big brake.
Takie założenie. Jak to widzicie?
Ps. Auto bez rdzy, wyciągnięte z garażu.