BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 15:54

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 września 2024, 17:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ja swoja seryjna m6 e63 lci zrobilem 8.6-8.7 jakos tak, ale to byly czasy kiedy mierzylismy jeszcze na RL bez karty. Normalne fotele, dociaganie drzwi, audio individual itd czyli wersja dociążona. Wtedy wydawalo sie ze jedzie ok, tyle co pokazywalo w testach niemieckich. Mialem tez m5 e60 ale to bylo jeszcze wczesniej, kiedy nie wiedzialem ze jest cos takiego jak RL.

Czasy dobre robisz takim autem. Pamietam kiedys na ruskich internetach m6 e63 z kompresorem lub stroker 5.8 ze robila 6.9-7.0 cos kolo tego


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 września 2024, 20:35 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
Auta extra, ale wolałbym jedną M5 E60 LCI najlepiej granatową, niż dwie em - sześć. Tak czy siak gratulacje, bo utrzymać jedno V10 to już sztuka.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 10:46 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
r4ll napisał(a):
Dobrze sie czyta, aż jeszcze bardziej nabieram ochoty na własne M6 :D Może kiedyś :D
Przeczytałem od deski do deski, widze dużo tematów czytałeś. Jestem w lekkim szoku, że nie poruszyłeś tematu strokera :) Są gotowe kity, na yt jest dinana 5.8 M5. Rozważałeś?


On tam źle wpisał, chodziło o Troya, a nie o Torya. Gość robi właśnie to, więc temat pewnie był wałkowany. Generalnie to się nie opłaca bo taniej i lepiej wychodzi kompresor do s85.

Też się zastanawiałem dlaczego nie poszukałeś manuala skoro juz jedno smg masz? W manualu by Ci koło pasowe akurat przypasowało ;) i bez ryzyka awarii. Też moim zdaniem manual w porównaniu z smg lepszy byłby, ale zależy co kto woli. Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 11:08 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
r4ll napisał(a):
Dobrze sie czyta, aż jeszcze bardziej nabieram ochoty na własne M6 :D Może kiedyś :D
Przeczytałem od deski do deski, widze dużo tematów czytałeś. Jestem w lekkim szoku, że nie poruszyłeś tematu strokera :) Są gotowe kity, na yt jest dinana 5.8 M5. Rozważałeś?


A widziałeś to:

ChoMpower napisał(a):
540hp + obiecane +125hp daje nam wolnossące 665hp.. moce strokerów 5,8, strokerów które są problematyczne w serwisie w pl i kosztują w budowie ok 100k pln, no dobra, może jednak warto..


:hyhy: :hyhy:

Oczywiście, że rozważałem strokera. Podusumowując sprawa wygląda tak:
W USA częśto pakują strokery, bo często zajeżdżają tam silniki a remont generalny vs zamontowanie strokera to już nie jest duża różnica.
5,5l który ma ok 600hp kosztował (w 2019 pytałem) ok 17k USD, montaż itd. czylli 66k pln, nie jest to wygórowana cena, znajomy robił generalkę S85 to go wyszło jakoś ok 60k.
5,8l/6,0l tutaj zaczynają się schody, bo owszem jest to 630/680hp ale jak dobrze paimętam w przypadku 6,0 dochodzi nie tylko wykorbienie ale i rozwiert bloku. (w 5,5 tylko wykorbienie). Kosztowo jakoś drugie tyle 6,0 kosztował, więc już bez sensu.
IMO fajnym rozwiązaniem jest 5,5l ale charkaterystyka silnika mocno się zmienia, nie kręci się tak wysoko no i dźwięk ulega pogorszeniu, przynajmniej w mojej opinii.

Co do samego strokera powiem Ci nawet lepiej. Miałem już zamówioną kuciznę + dogadywałem set bikompresora ale.. przypadkiem przejechałem się r35 i zmieniłem plany. Finalnie poszedłem w R35 które obecnie mam zrobione na 1,5k hp :)
Prawdą jest to, że z s85 można spokojnie 1000hp uzyskać, tylko weź tym potem traf w jezdnię no i druga gorsza sprawa, gdzie to serwisować..
One w serii są mega, z ESS 700hp już dobry potwór a co dopiero 5,5 i Bikompresor..

Potem Chwilę później miałem nawet możliwość kupna w rozsądnej kasie takiego zestawu:
Obrazek
Obrazek
wg. sprzedawcy piec i kompresor przygotowane pod 1000whp.. co daje nam odpowiednio przy RWD w przeliczeniu ok 1150/1200hp.. Popierdziel0ne moce. :hyhy: ale od lat siedząc w budowie mocnych wozów widzę ile z tym zachodu i odpuściłem całkowicie temat. Może kiedyś M6+ ESS, ale w dzisiejszych czasach takie m6 w dobrą temp 100-200 zrobi w 5,8s a 200-250 w niskie 5.. stanie obok m4/m3 G na e30 i pozamiata, w tej samej kasie całościowo a jednak znacznie mniej problematyczny. Takie V10 z kompresorem fajnie by się sprawdziło w wyścigu 100-300.. tutaj naprawdę ciężko o zawodnika, te wozy fruną 200+ ale kto tak lata i gdzie? Dziś prawdą jest to, ze nie ma sensu już taki wóz, one w serii są fajne :)

Na zakończenie dodam, że co do S85, jeździłem różnymi wariantami, bo miałem okazję jeździć ESS 700hp+ a za kilka tygodni pojeżdżę Dinanem 5,8l 630hp :) Ciekaw jestem różnic. Oczywiście nagram całość i wrzucę na YT, niech będzie dla potomnych :D
Ogólnie jeśli się nie mylę to w teorii Dinan 5,8 powinien być tylko trochę szybszy od mojej m6. :cwaniak:

Piona!

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 11:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
r4ll napisał(a):
Dobrze sie czyta, aż jeszcze bardziej nabieram ochoty na własne M6 :D Może kiedyś :D
Przeczytałem od deski do deski, widze dużo tematów czytałeś. Jestem w lekkim szoku, że nie poruszyłeś tematu strokera :) Są gotowe kity, na yt jest dinana 5.8 M5. Rozważałeś?


On tam źle wpisał, chodziło o Troya, a nie o Torya. Gość robi właśnie to, więc temat pewnie był wałkowany. Generalnie to się nie opłaca bo taniej i lepiej wychodzi kompresor do s85.

Też się zastanawiałem dlaczego nie poszukałeś manuala skoro juz jedno smg masz? W manualu by Ci koło pasowe akurat przypasowało ;) i bez ryzyka awarii. Też moim zdaniem manual w porównaniu z smg lepszy byłby, ale zależy co kto woli. Pozdro


tak, chodziło o Troya :wstyd: tak to jest jak dłuższy wpis wpada, zdarzy się literówka..
Prawda jest taka, że zrobić zdrowe s85, tak by wszystko banglało i jeździła dobrze w serii to wydatek ok 200k. Dołożmy carbony, wydechy i robi się 220k. Chcąc zamontować kompresor, trzeba pamiętać o chłodzeniu oraz większym heblu i robi nam się ok 320k pln.. Owszem, mamy V10 które robi ok 5,9-6s 100-200 ale niedużo dokładając można już kupić M4 G które na E30 zjada osiagami albo nawet M8/M5 F92/90.. które na mhd będzie robić średnie 5tki..

Nie ma sensu dziś taki wóż, jako jeden z wielu owszem, ale fun z V10 w serii można czerpać. :)

Co do manuala, to niestety nie dla mnie. Bardzo długo jeździłem e39 540i w 6b, petarda wozy. Lubię skrzynię manualną, jeździłem też m5 e60 w manualu ale to nie dla mnie. SMG ma swój urok, porwało mnie bezpowrotnie :hyhy:

Rost napisał(a):
Auta extra, ale wolałbym jedną M5 E60 LCI najlepiej granatową, niż dwie em - sześć. Tak czy siak gratulacje, bo utrzymać jedno V10 to już sztuka.

Dzięki, pisałem o tym dlaczego 2x m6.. i w mega skrócie to wygląało tak :
Pierwsze M6 to był Interlagos 2005, zjebał się, więc kupiłem drugą M6 carbon 2010.
Naprawiłem Intera i miałem dwie. Zrobiłem Łącznie tymi wozami 40kkm, sprzedałem.
Zatęskniłem za m6, wiec kupiłem z sentymentu Interlagosa 2007, bezwypadek Dubaj.
Bylo tam mnóstwo pracy, wnętrze i mechanika.. że w międzyczasie po ponad 2 latach od sprzedania wrócil mój (wtedy ex) carbon na sprzedaż, więc odkupłem jako zastępcze w oczekiwaniu na interlagosa
Majać dziś dwie lalki.. ciężko zdecydowac mi które sprzedać :wstyd: ale raczej Interlagos pójdzie w świat.

Wiem, powalone, ale naprawdę lubię m6. Jeździłem m5, zupełnie inaczej wygłuszony wóz, inaczej skrzynia zestrojona inny środek ciężkości, IMO prowadzi się znacznie gorzej ale.. Wygląda lepiej od M6.

Pozdr :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 11:22 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
ChoMpower napisał(a):
*Wałki 8600rpm 10k pln
Kolejny mit, twierdzący, że aby uzyskać 8600rpm trzeba wymienić wałki. Interlagos znosi 8700rpm od 2 lat, carbon 8650 od 2 msc i NIC TOTALNIE SIĘ NIE DZIEJE. Nie wymieniałem żadnych wałków, a po remapie, carbon vs inter, to carbon jedzie znacznie lepiej górą, czyli. Nie trzeba wałków za 10k pln(znów, po podatkach z montażem to pewnie i 15k będzie) by te auta jechały górą lepiej i kręciły się do 8600rpm.. Ale kurde, no da się bez wałków by kręciły się i po carbonie widzę, że naprawdę góra jest świetna
tak kręci się Interlagos


Tu jeszcze ku ścisłości.

Oczywiście nie chodziło mi o to, że wałki potrzebne są do uzyskania 8600-8700rpm.. tylko taki mit powielają na forach.
Tam też wmawiają, że auto jedzie znacznie lepiej górą dzięki wałkom..

Prawda jest taka, że po decat i remap, górę poprawiłem o 1s.. to w [cenzura]. Nie widzę sensu pakowania wałków za 15k pln z montażem dla jakiej poprawy, kolejnej 1s, wątpie.

Tak w skrócie o to mi chodziło, jak przedstawiają wałki błędnie a realnie jakie daje korzyści.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 12:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 432
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Mega się to czyta, gratulacje :) Jak to się dzieje, że oba te samochody w serii pokazały +/- 540 hp? BMW w 2005-2012 też zaniżało moce ze względów finansowych? To jest normalne w przypadku silników S85?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 13:06 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
widać pasję do V10 :D gratuluję że mimo R35 dalej masz czas dla S85 :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 15:20 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
SelectoSK napisał(a):
Mega się to czyta, gratulacje :) Jak to się dzieje, że oba te samochody w serii pokazały +/- 540 hp? BMW w 2005-2012 też zaniżało moce ze względów finansowych? To jest normalne w przypadku silników S85?


Pamietam legendy z aso. M5/M6 z m driver package nie miały 507ps tylko 530ps, bo mogły jechać licznikowe 340km/h ;)
Kiedyś czytałem przypuszczenia, ze jedynie wersje limitowane miały więcej mocy od zwykłych serii np na zakończenie produkcji wypuścili m5 e60 z szarym macie na 25lecie, która miała jakoby? 540-550ps. Była jeszcze limitowana M6 E63 Competition Edition tez w szarym macie, ale ponoć moc miała taką samą, tam była chyba przeprogramowana skrzynia SMG. Widziałem kiedyś filmik na jutub jak jechała porównywalnie do 911 Turbo (997). O znalazłem:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 16:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1651
ChoMPower a jak sprawa wyglada dalej z gtrem? Widac ze produkt z duzym zapasem mocy. Przyszly sezon na ogumieniu Thompson?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 17:58 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
A napisał(a):
Pamietam legendy z aso. M5/M6 z m driver package nie miały 507ps tylko 530ps, bo mogły jechać licznikowe 340km/h ;)

To ciekawe... bo M6 Hurricane CS G-Power przy mocy 800 ps, miało właśnie v-max 340. Rzekomo ograniczone z 370 km/h.


_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 września 2024, 18:20 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Manualem jak się postarasz to pojedziesz jak w smg, ale smg jakbyś nie wiem jak się starał to jak manual nie pojedzie ;) dlatego wg mnie manual vs smg 1:0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 13 września 2024, 06:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
Alduwiel, ale smg to też manual więc jak to wyjaśnisz? :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 13 września 2024, 09:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
Rost napisał(a):
A napisał(a):
Pamietam legendy z aso. M5/M6 z m driver package nie miały 507ps tylko 530ps, bo mogły jechać licznikowe 340km/h ;)

To ciekawe... bo M6 Hurricane CS G-Power przy mocy 800 ps, miało właśnie v-max 340. Rzekomo ograniczone z 370 km/h.



pisałem o licznikowych 340, a nie gps :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 16 września 2024, 09:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
SelectoSK napisał(a):
Mega się to czyta, gratulacje :) Jak to się dzieje, że oba te samochody w serii pokazały +/- 540 hp? BMW w 2005-2012 też zaniżało moce ze względów finansowych? To jest normalne w przypadku silników S85?


Pamietam legendy z aso. M5/M6 z m driver package nie miały 507ps tylko 530ps, bo mogły jechać licznikowe 340km/h ;)
Kiedyś czytałem przypuszczenia, ze jedynie wersje limitowane miały więcej mocy od zwykłych serii np na zakończenie produkcji wypuścili m5 e60 z szarym macie na 25lecie, która miała jakoby? 540-550ps. Była jeszcze limitowana M6 E63 Competition Edition tez w szarym macie, ale ponoć moc miała taką samą, tam była chyba przeprogramowana skrzynia SMG. Widziałem kiedyś filmik na jutub jak jechała porównywalnie do 911 Turbo (997). O znalazłem:



Ja akurat tego pakietu nie miałem. Ale Hamownia i czasy na drodze pokazały, że trafiła mi się wyjątkowo mocna sztuka. Na dniach sprawdzę moc, pogoda złagodniała, więc można mierzyć.
Compy musiały mieć po 530-540hp, patrząc po czasach jakie robią na ulicy, bo jeździły jak mój carbon.
Ogólnie 340 licznikowe po zdjęciu kagańca łapie i powiem lepiej.. mam wrażenie, ze to auto chce jechać więcej :szok:
Naprawdę, dobrze jeżdżą te wozy biorąc pod uwagę okres kiedy wyszły jak i dziś.

Na dniach przewietrzę M6, bo ostatnie kilka dni pochłonął mnie odbiór ryżowoza. Dam znać jak poznam cyfry, zobaczymy jaka różnica wyjdzie 37st w dolocie vs 20. :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 16 września 2024, 09:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
Widziałem kiedyś filmik na jutub jak jechała porównywalnie do 911 Turbo (997). O znalazłem:


Zwróć uwagę, że gość jedzie w m6 na "D".. Przecież to przepaść w szybkości pracy skrzyni i samych osiągach.
Patrząc na różnicę turbo, to na łopatkach tamten wyścig albo m6 by wygrała albo jechałaby równo.

Potem drugi ścig, m6 prowadzi, ale gość dalej jedzie w "D".. :mur:

Turbo wg. katalogu jedzie 8,4 100-200,200-300 28s. https://fastestlaps.com/models/porsche-911-turbo
No to zobaczcie, jak M6 na tamten czas jest fenomenalnym wozem. tylko 27hp więcej, ale i 120kg cięższe.. Silnik N/a vs turbo..
W w teorii powinno jechać wolniej, znacznie wolniej, a na ulicy efekt jest inny.

Za to uwielbiam te auta, IMO mocno niedocenione były przez długi czas.

Alik87 napisał(a):
ChoMPower a jak sprawa wyglada dalej z gtrem? Widac ze produkt z duzym zapasem mocy. Przyszly sezon na ogumieniu Thompson?


Analizowałem to całą zimę i nie ma sensu taka opona, tylko dla cyferek. Prawdopodobnie złamałbym 3s 100-200 ale po co.. Na tej gumie nie pojadę w trasę jak w ostatni weekend, a na r888r już tak. Wolę zdławić moc, a Besty pokręcić przy dobrej temp. (Najlepsze do pomiarów będzie 5/8st C i sucho + rozgrzane r888r, powinno skleić.)

DaaN napisał(a):
widać pasję do V10 :D gratuluję że mimo R35 dalej masz czas dla S85 :super:

Uwielbiam s85. Dlatego :) Odebrałem r35 po małych poprawkach i zapomniałem jak to pojebany samochód oraz jak twardy. 911 jest wygodna przy nim a m6 jak 7er z katywnym zawiasem przy 3er na gwincie.. Osiągowo też przepaść, M6 to szybki wóz, ale co się dzieje w ryżu.. Mimo to, zaskoczę Was, naprawdę lubię m6, za to jak trzeba z szacunkiem do tego wozu podchodzić, ten wóz mniej wybacza niż inne + reakcja N/A i klepanie SMG.. no uzależnia :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 16 września 2024, 19:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Na seryjnych wałkach od 8000rpm moc już nie idzie do góry tylko maleje (nie widzialem wykresu po TC). Po wałkach moc powinna rosnąć cały czas do odcinki. Byłeś na wadze ta m6? Mocno mnie zastanawia waga bo myślałem że będzie w granicach 1750-1800kg max. Dla przykładu moje byłe E60 550i wazyło 1780-1800kg a był szyberdach, aktywne staby, Logic 7, koła 20 cali, rolety, fotele komforty wiec najcięższe jakie mogą być.
Śledzę z zaciekawieniem :ok: Szukaj gratów na zagranicznych portalach aukcyjnych. Idzie kupić naprawde w dobrych cenach ciekawe kąski.
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 5-223-4113

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 3-223-8445


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 18 września 2024, 17:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Dante182 napisał(a):
Na seryjnych wałkach od 8000rpm moc już nie idzie do góry tylko maleje (nie widzialem wykresu po TC). Po wałkach moc powinna rosnąć cały czas do odcinki. Byłeś na wadze ta m6? Mocno mnie zastanawia waga bo myślałem że będzie w granicach 1750-1800kg max. Dla przykładu moje byłe E60 550i wazyło 1780-1800kg a był szyberdach, aktywne staby, Logic 7, koła 20 cali, rolety, fotele komforty wiec najcięższe jakie mogą być.
Śledzę z zaciekawieniem :ok: Szukaj gratów na zagranicznych portalach aukcyjnych. Idzie kupić naprawde w dobrych cenach ciekawe kąski.
https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 5-223-4113

https://www.kleinanzeigen.de/s-anzeige/ ... 3-223-8445


Z tego co widzę, ceny tych używek niewiele różnią się od nowych :)
Mimo wszystko, pisałem już wcześniej carbonowy dolot totalnie nieopłacalna inwestycja jeśli chodzi o przyrosty, jedynie poprawa aspektów wizualno/akustycznych. Lecz w tej cenie wolałbym już zapakować LongTube, chociaż ten używany który wkleiłeś, jest w cenie nowego :)
Lecz tak jak pisałem wcześniej, zbadałem temat i poprawa longtube (max 20hp) nie jest warta utraty barwy dzwięku.
Ale dzięki za linki, doceniam gest :ok:

Moc faktycznie na oem wałkach, to nawet bym powiedział, że od 7800 miałem wrażenie spadku. Jakoś tak ciężko szła, było czuć. Teraz po decat i remap auto kręci siędo 8600 a moc ma do 8250/8300, czyli znacznie lepiej niż seria :hurra:
Waga: Swojej nie ważyłem, ale znajomy mający identycznie wyposażoną (audio individual, dociągi itd.) wyszło mu 1870kg, więc raczej tyle auto waży. Sprawdzę kiedyś z ciekawości.
W teorii m5 może być tylko 40hp cięższe w praktyce spotykałem nawet lżejsze :) Kwestia wyposażenia itd.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 18 września 2024, 18:33 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
ChoMpower napisał(a):
A widziałeś to:

Musiałem być baaardzo zmęczony, że to przeoczyłem :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 września 2024, 13:41 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ChoMpower napisał(a):
A napisał(a):
Widziałem kiedyś filmik na jutub jak jechała porównywalnie do 911 Turbo (997). O znalazłem:


Zwróć uwagę, że gość jedzie w m6 na "D".. Przecież to przepaść w szybkości pracy skrzyni i samych osiągach.
Patrząc na różnicę turbo, to na łopatkach tamten wyścig albo m6 by wygrała albo jechałaby równo.

Potem drugi ścig, m6 prowadzi, ale gość dalej jedzie w "D".. :mur:

Turbo wg. katalogu jedzie 8,4 100-200,200-300 28s. https://fastestlaps.com/models/porsche-911-turbo
No to zobaczcie, jak M6 na tamten czas jest fenomenalnym wozem. tylko 27hp więcej, ale i 120kg cięższe.. Silnik N/a vs turbo..
W w teorii powinno jechać wolniej, znacznie wolniej, a na ulicy efekt jest inny.

Za to uwielbiam te auta, IMO mocno niedocenione były przez długi czas.

Alik87 napisał(a):
ChoMPower a jak sprawa wyglada dalej z gtrem? Widac ze produkt z duzym zapasem mocy. Przyszly sezon na ogumieniu Thompson?



Analizowałem to całą zimę i nie ma sensu taka opona, tylko dla cyferek. Prawdopodobnie złamałbym 3s 100-200 ale po co.. Na tej gumie nie pojadę w trasę jak w ostatni weekend, a na r888r już tak. Wolę zdławić moc, a Besty pokręcić przy dobrej temp. (Najlepsze do pomiarów będzie 5/8st C i sucho + rozgrzane r888r, powinno skleić.)

DaaN napisał(a):
widać pasję do V10 :D gratuluję że mimo R35 dalej masz czas dla S85 :super:

Uwielbiam s85. Dlatego :) Odebrałem r35 po małych poprawkach i zapomniałem jak to pojebany samochód oraz jak twardy. 911 jest wygodna przy nim a m6 jak 7er z katywnym zawiasem przy 3er na gwincie.. Osiągowo też przepaść, M6 to szybki wóz, ale co się dzieje w ryżu.. Mimo to, zaskoczę Was, naprawdę lubię m6, za to jak trzeba z szacunkiem do tego wozu podchodzić, ten wóz mniej wybacza niż inne + reakcja N/A i klepanie SMG.. no uzależnia :)



Pakiet pakietem byl, dawali tez inna maske niz w serii, ale ta z filmu to jest limitowana edycja. Bylo jej tylko 100 sztuk.

Ta limitowana na filmie dodatkowo ma ogranicznik do 250, zamiast na 305.

Licznikowe 330-340 to gps 305 na ograniczniku M Driver Package. Pamietam ze ludzie plotkowali ze mieli wypuszczac wersje CSL, ale jakos nic z tego nie wyszlo. Zrobili jeden egzemplarz. Tak samo jak M5 e60 CSL tez jedna sztuka. v10 5.5L, DKG i 570ps i odchudzona.

Kiedy byla premiera w 2005r to byl kosmos, bo jeszcze cos lepszego niz m5 e60, ale to wlasciwie juz mija 20 lat. To tak jakby w roku 2000r zachwycać sie czyms co mialo premiere w 1980r. No juz stare, nie da sie ukryc

Wiadomo modami mozna poprawic osiagi, ale z drugiej strony nowe generacje tez można "poprawic" i beda jeszcze szybciej jechac niz e60/e63. Kiedy wychodzila m5 f10 mowilo sie ze te 560ps to ona ma, ale na 1600m nad poziomem morza, a wiec 600 realnie. Tam bylo 7.7s 100-200 na RL. Teraz nowsze f90 np CS maja 700ps w serii i robisz 6.6s na gwarancji bez zadnych modów. Przy dobrch warunkach pogodowych widzialem pomiar best 6.49s w m5 CS, a z pasazerem best 6.72s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL