BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 15:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 września 2024, 13:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Wczoraj zaliczyłem kilka rolek 80-310 :hyhy:
Łapcie małą sklejkę uzupełnioną o pomiar na hamowni w trochę lepszych warunkach niż ostatnio.

Poprawiłem czas 200-300, 1,5s czyli Aż 123m, a to w [cenzura] :hyhy:
Jak na wynik przy 17st C całkiem nieźle, ciekawy jestem czy zejdę poniżej 25s przy 5-10st.. zobaczymy :cwaniak:

Update DRAGY:

Ok, byłem też we wtorek na hamowni, ponownie TC i chciałem Wam pokazać jaka jest różnica w zależności od pogody.
W czasach Dragy i mocy wygląda to następująco (dodam, że pomiary robione w tym samym miejscu, z podobną ilością paliwa, kierowcą itc.) Warunki max zbliżone poza temperaturą:

15st C
Obrazek
100-250 w metrach 812,48m

18st C
Obrazek
100-250 w metrach 862,7m

21st C
Obrazek
100-250 w metrach 889,81m

Małe podsumowanie:
Obrazek
*Między 15st C a 18st C mamy 3st różnicy, niby niedużo, ale w czasach 100-200 0,1s 200-250 0,5s, w metrach daje nam to różnicę 50,22m, PONAD 10 DŁUGOŚCI AUTA.. w cholere różnica. :przestraszony:
*Między 18st C a 21st C ponownie, 3st różnicy i ponownie 100-200 tutaj 0,27s, 200-250 również 0,27s, w metrach tutaj mamy różnicy tylko 27,11m, czyli ponad 5,5 długości auta, tez nie mało, ale zdecydowanie mniejsza różnica niż 15st vs 18st.
*Między 15st C a 21st C różnicy mamy 6st i tutaj uwaga: 100-200 0,37s, 200-250 0,95s,w metrach daje to nam aż 77,33m, czyli AŻ 16 długości auta.. PRZEPAŚĆ!! :szok:

Hamownia vs temperatura?

Tutaj podobnie, przepaść. 3 tydzień sierpnia, gdy było na zewnątrz 28st C, temp na hamowni pokazywało 32,7st C a w dolocie zazysane było aż 37st C.. wtedy auto pokazało 538hp.
Natomiast połowa września, na dworze 16st C, na hamowni 24st C, powietrze zasysane 30st C, rezultat? 564 hp, +26hp

Update wykres:
Obrazek

Podsumowanie

To porównanie zrobiłem dla siebie, 4fun, ciekawy byłem czy faktycznie temperatura i jak mocno wpływa na osiągi. Jak widzicie bardzo. Podobnie jest w przypadku mocy, wolnossak mocno niekorzystnie zachowuje się przy upałach, gdzie zaletą s55 jest wodny Intercooler który jednak spadków nie ma dużych.
Ciekawy jestem jakie czasy zrobię i jaką moc auto pokaże gdy temp będzie idealna na pomiary (5st na dworze, suchy asfalt, czyli końcówka listopada, poranki, przed przymrozkami jeszcze)

Jeśli się uda sprawdze, ale IMO spokojnie 0,2s do urwania na 100-200 a na mocy myślę, że realnie do uzyskania jeszcze +20hp, bazując na moim dotychczasowym dośwaidczeniu w hamowaniu aut zimą vs latem.

Pozdrawiam i miłej lektury, piątka! :piwo:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 września 2024, 14:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
czas niezły porównując do serii, 100-200 zrobiłeś jakieś 0.7-0.8s szybciej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 19 września 2024, 19:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
mega fajne porównanie :ok:

Moc obłędna jak na s85 :cool:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 07:38 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Świetne auta, genialne parametry na hamowni no i na ulicy :szok: Uważam, że S85 bardziej pasuje do Coupe niż M5 (choć Rysiek się pewnie nie do końca zgodzi), że względu na wysokoobrotowa charakterystykę i dźwięk
Też lubię grzebać w NA, daje to nietypową satysfakcję. U siebie kilka fantów kupiłem i naprawdę do dziś wywołuje uśmiech :D
Szerokości :ok:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 07:57 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Kurde 560 koni a czasy chyba takie same albo nawet 0.1 słabsze od Ryszarda M5? Ogólnie super to podaje, ale w te parametry bym nie wierzył raczej

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 09:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
Świetne auta, genialne parametry na hamowni no i na ulicy Uważam, że S85 bardziej pasuje do Coupe niż M5 (choć Rysiek się pewnie nie do końca zgodzi), że względu na wysokoobrotowa charakterystykę i dźwięk
Też lubię grzebać w NA, daje to nietypową satysfakcję. U siebie kilka fantów kupiłem i naprawdę do dziś wywołuje uśmiech


Kurde, wielu mnie pyta dlaczego mam dwie m6.. one prowadzą się inaczej, no i znacznie lepszy komfort przy wsiadaniu :P jeździłęm m5 kilka razy, moim zdaniem, pasuje ten silnik również do m5. Co ciekawe, w m5 smg zmienia inaczej biegi, jakby mniej agresywnie, ale na ulicy tego nie widać, bo te wozy zapieprzają :cool: Ja ubolewam, że nie zrobili i8M z tym silnikiem, lata się zgadzały(projektowe), monokok, waga i8 +s85 wspomagane lekko elektrykiem.. Damn.. ale to by chodziło. Szkoda, dziś można pomarzyć jedynie :) Dlatego cieszmy się z każdego auta z s85 :serce:


KrisC napisał(a):
Kurde 560 koni a czasy chyba takie same albo nawet 0.1 słabsze od Ryszarda M5? Ogólnie super to podaje, ale w te parametry bym nie wierzył raczej

Słabsze czasy? Zwróć uwagę, że Ryśka czasy są z innych temperatur :) A dosłownie chwile wcześniej opisałem jak wiele zmienia temperatura, nawet wrzuciłem przejazdy :P

IMO konie jak najbardziej realne.
Zwłaszcza, że w rolce z f90 jestem szybszy, r8 rwd 540hp też dostało ostatnio łomot :cool:
Najlepiej by było zrobić rolkę z Ryśkiem, takie 80-300 :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 10:17 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15872
Zestawienie temp vs moc :ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 10:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Jak już jesteśmy przy mocy..

Obrazek

Mój dobry kolega ma m6 Ess.. miałem okazję tym jeździć a nawet robiliśmy ścig z moim r35 (kilka tygodni po zakupie, 920Nm a ja na semislicku przy 1st C..)


na filmie tego nie widać, bo owszem 100-200 byłem szybszy z racji awd i temp ale co tam się w m6 działo 200-250, ten wóz robi niskie 5s w tym przedziale. Dla porównania, F13 st2 700hp+ robi wysokie 5 200-250..
Takie V10 Ess to pogrom. ale nie o tym.

W październiku dostanę w swoje ręce strokera Dinana V10 5,8, robię co mogę by zorganizować te dwa potworki i porównać z moim m6 a jako wisienkę dorzucić m6 F13 700+ :cwaniak:

trzymajcie kciuki za powodzenie, bo ciężko zgadać razem 3 osoby z różnych rejonów, piona :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 11:56 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
ChoMpower napisał(a):
Najlepiej by było zrobić rolkę z Ryśkiem, takie 80-300 :hyhy:


Świetny plan, tylko czy realny? Ja myślę ,ze nawet takie 80-230 już by starczyło :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 12:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
ChoMpower napisał(a):
Najlepiej by było zrobić rolkę z Ryśkiem, takie 80-300 :hyhy:


Świetny plan, tylko czy realny? Ja myślę ,ze nawet takie 80-230 już by starczyło :)


Mamy świetną drogę do pomiarów, 2 pasy, baaaardzo długi odcinek, tylko musi być 23-północ, by ruch był mniejszy :D
Blisko do niemieckiego Autobahna, cyklicznie spotykam się tam z ścigantami i latamy takie rolki. 230 to moment to auto łapie, chociaż 260/270 :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 13:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Poniżej 8s 100-200 w m6 e63 to już nie przelewki… A ja bym był bardziej ciekawy pojedynku z seryjną m5 f10/m6 f13 i coś od konkurencji. Może jakieś rs6 c6, rs6 c7/c8, MB c63 w204/205, e63 amg?

Najtańsze konie to teraz tylko redukcja masy. Koła? Jakieś apexy czy bbs? Maska tam jest Alu? Jestem zdziwiony jak mocno reaguje na zewnętrzną temperaturę. W przypadku 550i to 25 czy 15 stopni to różnica raczej niezauważalna. Musiała być zima i okolice 0 stopni to wtedy dało się urwać jakieś 0,3-0,4s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 13:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Sam chętnie złapałbym się z V10 z rolki, musimy sie zgadać kiedyś jak będę w wawie :)

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 20 września 2024, 14:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Dante182 napisał(a):
Poniżej 8s 100-200 w m6 e63 to już nie przelewki… A ja bym był bardziej ciekawy pojedynku z seryjną m5 f10/m6 f13 i coś od konkurencji. Może jakieś rs6 c6, rs6 c7/c8, MB c63 w204/205, e63 amg?

Najtańsze konie to teraz tylko redukcja masy. Koła? Jakieś apexy czy bbs? Maska tam jest Alu? Jestem zdziwiony jak mocno reaguje na zewnętrzną temperaturę. W przypadku 550i to 25 czy 15 stopni to różnica raczej niezauważalna. Musiała być zima i okolice 0 stopni to wtedy dało się urwać jakieś 0,3-0,4s

Tak, analizowałem, mam nawet całą listę zakupową, teraz jedynie fotele jakieś kubły, koło lżejsze, ceramika zamiast stali, tylna kanapa out, kilka innych "fantów" :hyhy: i.. ok 100kg można zyskać, co w przeliczeniu na konie dało by rezultat podobny do +~50hp :)
Ale by zbić 100kg jest to wydatek ok 60k pln.. bez ceramiki będzie to 20k pln i ok 80kg, ale to dalej drogo jak za urwanie 0,2-0,3s.. Wolałbym dołożyć drugie tyle, zapakować kompresor i robić wysokie 5tki :)


KrisC napisał(a):
Sam chętnie złapałbym się z V10 z rolki, musimy sie zgadać kiedyś jak będę w wawie :)

a też jestem ciekawy, m4 st2 jest odrobinę z przodu :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 21 września 2024, 22:27 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 2275
Lokalizacja: Pomiechówek
Moje BMW: F82/F31/F20
Kod silnika: S55/N57Z/B47
Garaż: F31 335xd + F20 118d LCI + F82 M4
Pięknie opisana historia. Naprawde wnikasz i Cię to mega kręci , to widac!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 23 września 2024, 18:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
ChoMpower napisał(a):
Najlepiej by było zrobić rolkę z Ryśkiem, takie 80-300 :hyhy:

Daleko do siebie nie macie to można sie łapać obstawiam że będzie podobnie , no i z suvem jeszcze nie rolkowales ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 24 września 2024, 12:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Vaporr napisał(a):
ChoMpower napisał(a):
Najlepiej by było zrobić rolkę z Ryśkiem, takie 80-300 :hyhy:

Daleko do siebie nie macie to można sie łapać obstawiam że będzie podobnie , no i z suvem jeszcze nie rolkowales ;)


Najgorszy w tym wszystkim jest czas, po odbiorze r35 2 wieczory polatałem i potem przez prawie tydzień nic.. Dopiero dziś o 5tej skoczyłem na kilka pomiarów.
Jak się uda, to się złapie a z X3m nie ma sensu, gdzie stawać 8s autem do 6s :P No chyba, że rolka 200-max (ile x3m poleci) z ciekawości zobaczyć jak opory wpływają :P
Ale s58 jest mocne i myślę, że V10 nawet w takim przedziale jednak przegra. 160kg różnicy i aż 150-170hp (nie wiem ile masz mocy i momentu, ale NM też pewnie przepaść) :)


Edit: Ejj, rolkowałem, 911, m4 i x3m :P tylko tak daleko zostałem, że nie zauważyłeś :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 24 września 2024, 20:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
hehe masz już doświadczenie z tymi V10 ja prawie kiedyś zamienłem jedno z aut na M5 E60, ale prawie, bo miałem już M3 e92 i by mnie moja pogoniła, bo kolejny garaż wynajmować na kolejne auto od święta i temat umarł

Aleee kolega widze idzie dobrze gratulacje :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 26 września 2024, 20:07 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1535
Garaż: BMW M850i 700/900NM

Było:
E46 M3 ess cfr550
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=124107
E39 M5
E92 M3 G-power sk2cs
BMW M4 stage 2 COMPETITION
AMG GT 650/850NM
Nissan GTR 640/750NM
Jak zrobisz gtr i jako były właściciel GTR chętnie sprawdzę jak Twój GTR spisze się z ponad 800konnym MC 720 :):)

I jeszcze bardzo ciekawi mnie takie m6 v10 vs 700konne M850I

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 27 września 2024, 15:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
pako25 napisał(a):
Jak zrobisz gtr i jako były właściciel GTR chętnie sprawdzę jak Twój GTR spisze się z ponad 800konnym MC 720 :):)

I jeszcze bardzo ciekawi mnie takie m6 v10 vs 700konne M850I

M6 robi 100-200 best w 7,8s a m850i 700konne pewnie niskie 6s :hyhy: Wiadomo, że m6 V10 dostanie lanie :cwaniak:

R35 mam zrobione, czasami wieczorami latam :)
btw. Przed pójściem w 900+ mocno myślałem o 720s ale.. finalnie wygrały mody w R35 + 911 :)

Mierzyłeś Maczka 100-200 200-250 i może 200-300? Ciekawi mnie jak taki 800hp będzie jechał, zgaduje, że niskie 4 zrobisz(100-200) :) Może nawet złamiesz 4. A to już bardzo szybko.
Chętnie się złapie, najprościej wyrwać się jest mi w tygodniu. Może być ciekawie, bo r35 jest ok 330kg cięższy :super:
Obecnie latam na mapie 1100hp, w teorii powinny równo iść :cool:
Odezwij się na IG (_mr.badass) tam mnie łatwiej złapiesz. :ok:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 1 października 2024, 15:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Wczoraj udało się złapać 5st C, czyli najlepszy kompromis temp w dolocie vs przyczepność
Jaki przyniosła efekt taka temperatura, zapraszam do krótkiego shorta:



Jakie są moje wnioski? Badam zależność temperatur w przypadku V10 od lipca i jedno da się zauważyć (co również poruszałem kilka wiadomośći wyżej)

Największa różnica 100-250 była między 15st C a 18st C.. ponad 50m.
Niby 3st C ale znacząco wpłynęły na auto.
Między 18 a 21 również była duża, ale nie aż taka, połowa tego co wyżej.

Natomiast, jaka jest różnica między 15st C a 6st C?
Dla przypomnienia 15st C:
Obrazek

A tutaj pomiar z wczoraj, przy 5st C
Obrazek

Na dystansie 100-250 km/h mamy różnicę niecałe 15m, czyli lekko ponad 3 długości auta, niewiele.

Jak widać, czasy może i BESTY ale najprzyjemniejszy wynik (względnie dobra trakcja) jest przy 10-15st C.
Na początku filmu widać jak miota m6.. moc to jedno, ale to jak ten silnik ją rozwija + brutalne SMG i RWD nie pomaga w pomiarach.

Teraz jedyne co mi pozostało to odchudzenie wozu, ale zanim pójdę dalej, muszę zdecydować które m6 zostawić, bo interlagos stock jechał identycznie jak carbon, więc ma potencjał jechać tak jak obecnie carbon. Ale ni cholery nie umiem zdecydować, obydwie mają albo wyposażenie , albo wydech, albo dodatki przeważające nad drugą, najlepszy byłby mix dwóch :D

Na ten moment jestem mega zadowolony, że bez wydawania 30k+ na carbonowy dolot na wzór z CSL i Longtube moje auto jedzie porównywalnie jak m6 z tymi gratami:


Najlepsze jest to, że w mojej m6 mam jeszcze 2-3stopnie zapasu, czyli ok 20hp można by dorzucić (słowa tunera) ale wolę bezpieczną mapę. Ewentualnie z carbonowym dolotem jak i Long Tube bankowo minąłbym 600hp w wolnossaku ale.. nie jest to warte zachodu.
Już w jednym wozie poszedłem grubo i co? Mam 3s auto które nie nadaje się jako Daily, które pewnie sprzedam z końcem sezonu :wstyd:

Mega się jaram, bo moje m6 potwierdza na ulicy jak zdrowe jest. Potwierdza się to co od początku założyłem, że częste interwały od nowości wpływają na całkowitą kondycję wozu.
Wiem, że może być dla Was dziwne, jak można się jarać 7,7s gdy robię w r35 średnie 3jki ale w wolnossaku fajna jest ta cała droga do celu. W r35 dowoziłem jedynie siano, a tutaj sam sporo robię :)
Zresztą, w R35 praktycznie nie ma sufitu a s85? Na ten moment, nie znam szybszej 5.0l wolnossącej V10 od BMW niż moja :cwaniak:

Podsumowująć: Mam wóz który powtarzalnie 100-200 robi w 7,7s, raz nawet poniżej 7,5 :hyhy: Gdyby odchudzić ją, załadować wspomniany dolot pewnie 7,2 byłoby w zasięgu ręki ale już mam jeden wóz w którym poszedłem grubo, tutaj cieszy mnie max to co jest obecnie. (i tak miota tak jak na początku fulmu)

pozdr

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL