BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 15:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 11 sierpnia 2024, 08:41 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Już sprzedałeś Grabolek? :przestraszony:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 13 sierpnia 2024, 13:46 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Nie nie sprzedałem,
chłopaki piszą, oglądają jakieś małolaty 1X lat, ale nikogo konkretnego, jak do tej pory.
Spore zainteresowanie budzi za granicą to autko, ale zamiana za e93 M mnie nie interesuje, a to przykładowe oferty.
Cena za ten rok bardzo dobra, ostatni wypust praktycznie wszystko co chciałoby się z wyposażenia (oprócz kompresora) jest w tym aucie.
Nie wiem, czy w nich były kamery, wentyle, czy aktywny tempomat, bo tego nie ma :P

Na razie zostawiam, myślę nad poprawą wydechu... a raczej ucywilizowaniem go, bo obecnie decat jest i mega głośno pracuje przy przyspieszaniu :rotfl:
No a to wiadomo nie jest 2013r żeby to przechodziło na dłuższą metę.. a jeździć w obawie o utratę dowodu to też bryndza :wstyd:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 18 sierpnia 2024, 17:31 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Nie jest łatwo sprzedać em, chyba że za dobrą kasę to tak, w tedy idzie szybko ;) a tak to się trzeba użerać z oglądaczami :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 20 września 2024, 10:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Matko święta.. biała m3, czerwone wnętrze MANUAL i do tego kompresor.. Damn.. :szok: :przestraszony: Dobrze, że energetyków dziś nie piłem, zawał murowany!! :hyhy:

Jak ja Ci tak w choooooy pozytywnie zazdroszczę Gpowera.

Z manualem to przepięknie musi chodzić.
Komentowałeś mój temat, więc wiesz, jak lubię s85, ale s65 też darzę mega sympatią.

Miałem okazję jeździć m6 V10 ESS i żałuję, że nie odważyłem się zamiast iść w 2x V10 doładować jednej
Obrazek

ale z 2 strony.. Dzięki temu że mam dwie, widzę jak różne mogą być auta USA vs EU, bezwypadek vs mała szkoda, obydwie obecnie 70kkm i wbrew pozorom to nie ta bezwypadkowa jest świeższa :)
Obrazek

Pozdr i raz jeszcze mega gratulacje fury! Przepiękna jest :padam:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 20 września 2024, 15:37 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dzięki stary, ona nie jest tak dopieszczona jak Twoje emki, ale daje radę. Natomiast instalacja kompresora to wg mnie był strzał w dziesiątkę. s65 wypada blado w serii na dzisiejsze czasy i mody na NA nic tam nie pomogły, a tez 440 koni zmierzone miałem. Jak masz kasę to ładuj bikompresora od asa do którejś m6 i będzie totalna rakieta :) pozdro i fajnie ,ze wpadłeś do nas.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 września 2024, 18:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
Alduwiel napisał(a):
Już sprzedałeś Grabolek? :przestraszony:

No ale teraz to sprzedałem xD

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 23 września 2024, 19:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
:ok: Gratulacje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 27 września 2024, 15:20 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
Fajne kolorki.


_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 28 września 2024, 09:29 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Zielona najładniejsza moim zdaniem :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 2 października 2024, 15:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Zielona najładniejsza moim zdaniem :)


Mega rzadkie.. nigdy nie widziałem (nawet na yt) w takim kolorze.. wow.
Ja osobiście jak e92 to pomarańcz :D jeszcze jakby dorzucić kompresor..

wgl. jak jestem w Twoim temacie, jedno mnie dziwi, nie wiem czy analizowałeś pod tym względem kompresor. M6 kompresor vs m3 kompresor.

Weźmy pod uwagę takie super zdrowe sztuki stock vs kompresor.

m3 e92/90
*Stock m3 e92, często nie miały 400hp, 100-200 na poziomie 10,5s
*Decat, filtry, remap i generowały 450ps, 100-200 8,8s (znalazłem na niemieckiej grupie 100-200)
*Sk2cs ~650hp 6s (5.5s, u Huberta Raptownego widziałem taki przejazd) (zależne od pogody)

masa 1650kg(z kompresorem), dużo szybsza skrzynia DKG względem SMG.

M6 e63

*Stock (tutaj moc akurat zwykle trzymają, nie wiem z czego to wynika) 100-200 8,6s
*Decat, remap, filtry - to co mam 530-560hp 100-200 7,7s
*Kompresor ESS 675 + meth 700hp 100-200 6,2s (5,9s)

masa 1900kg (z kompresorem) i wolniejsze od DKG, SMG

Zastanawia mnie kilka kwestii.
Ok, s65 vs s85 to 2 gary różnicy i 1l.
400hp vs 500hp.
wszystko się zgadza
st2 m3 vs stock m6 jadą podobnie mimo 50/70hp różnicy, no ale w m3 mamy ok 200kg mniej i szybsze DKG, więc jeszcze to się broni.

Ale dlaczego seria s65 vs kompresor daje nam przyrost na poziomie 250hp i urwanie czasu 100-200 o 5s
gdzie w s85 z kompresora mamy tylko +150hp a urwanie to jedynie 1,5s?

Z tego co wiem 700hp+ s85 źle przyjmuje, ale patrząc na proporcję jakie daje sk2cs vs litraż, (a wszyscy wiemy, że s65 w dużym skrócie to s85 -2 gary) to w teorii s85 mogłoby dzwignąć 800hp na stock piecu.
A takie 800hp jedzie już przyjemnie:
Obrazek

Zastanawia mnie czy realnie jest obawa przed wyjebaniem pieca.. (sk2cs z tego co wiem, mało które żyje długo)
Z 2 strony ten 5,6l + kompresor jest bardzo lekko doładowany, sam stroker dodaje tam +100hp względem 5,0 ESS mojego znajomego. to też dziwne, bo majac już kuty piec, czemu nie poszli dalej? Jako ciekawostka, skrzynia SMG przyjmuje 1000hp.

Mnie ten temat mocno ciekawi, odpuściłem lata temu, bo miałem grube plany związane z s85 ale jest to ciężka platforma do tuningu, a już w serii daje mega fun :)
Pozdr! :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 2 października 2024, 16:35 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Raptowny robi 5.5s z sk3 + kuty motor. Sk2cs robi 6.4s i prędzej czy później rozwali tłok, to za duże moce. Chyba, że metanol niby rozwiązuje problem, ale ja bym nie ryzykował. Bezpiecznie jest bez kucia do mocy 610 koni.
Co do s85 to z tego co pamiętam to chyba te 680 bezpiecznie można robić, 700 już chyba nie jest to bezpieczne, ale nie jestem pewny.
Co do kompresora w s85 to po tym jak się on mi przyjął w s65 to Ci powiem, że to absolutna konieczność. Wszystko to co daje Ci s85 mnoży się razy wg mnie 10, choć pewnie inni stwierdzą, że przesadziłem to ja dalej podtrzymuje moje zdanie. I nie szukaj essa tylko bikompresor od asy że względu na niskie prędkości obrotowe sprężarek ( lepszy dźwięk) a żeby było w ludzkiej kasie to szukaj używanego zestawu, albo kup auto z takim zestawem, przełóż zestaw a auto pogoń. Masz łeb to zarobisz jeszcze na tym.
Serio mówię, szukaj bikompresora od asa, a potem Ci wyślę mój adres, gdzie będziesz mógł słać oficjalne podziękowania i czekoladki co roku.
Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 2 października 2024, 17:05 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
ChoMpower napisał(a):
Ja osobiście jak e92 to pomarańcz :)

Jak dla mnie nic nie przebije "Santorini Blue"

Obrazek

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 3 października 2024, 09:02 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Jeszcze odnośnie większych przyrostów w s65 względem s85. To na chłopski rozum biorę, ale zobaczymy jaka jest awaria, co nie wytrzymuje? W s65 to tłok zwykle 5 lub 7 pęka od zbyt dużych temperatur. Tłoki zewnętrzne nigdy nie wysiądą tylko któryś w środku. W s85 temperatury w środku mogą być większe, bo jest więcej tłoków czyli temperatura ma dalej do wyjścia i MOZE dlatego jest mniej podatny na moc z kompresora.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 3 października 2024, 09:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Raptowny robi 5.5s z sk3 + kuty motor. Sk2cs robi 6.4s i prędzej czy później rozwali tłok, to za duże moce. Chyba, że metanol niby rozwiązuje problem, ale ja bym nie ryzykował. Bezpiecznie jest bez kucia do mocy 610 koni.
Co do s85 to z tego co pamiętam to chyba te 680 bezpiecznie można robić, 700 już chyba nie jest to bezpieczne, ale nie jestem pewny.
Co do kompresora w s85 to po tym jak się on mi przyjął w s65 to Ci powiem, że to absolutna konieczność. Wszystko to co daje Ci s85 mnoży się razy wg mnie 10, choć pewnie inni stwierdzą, że przesadziłem to ja dalej podtrzymuje moje zdanie. I nie szukaj essa tylko bikompresor od asy że względu na niskie prędkości obrotowe sprężarek ( lepszy dźwięk) a żeby było w ludzkiej kasie to szukaj używanego zestawu, albo kup auto z takim zestawem, przełóż zestaw a auto pogoń. Masz łeb to zarobisz jeszcze na tym.
Serio mówię, szukaj bikompresora od asa, a potem Ci wyślę mój adres, gdzie będziesz mógł słać oficjalne podziękowania i czekoladki co roku.
Pozdro


kurcze, to nie doczytałem/sprawdziłem, że tam kucizna siedziała. Pamiętam jedynie Waldka temat, że jemu tłoki stopiło. Ogólnie kompresor mega kotłuje temp, ale mądrze zrobione jeżdżą.
Wiesz, co. Co do bikompresora, ja nawet już miałem dogadany jeden zestaw, akurat najmocniejszy SK III RRS Bi-Kompressor, który napędzał takie cudeńko (M6 Hurricane CS)
Obrazek

obecnie nawet Infinitas ma ofertę, poskładania na gotowo takiego auta, łącznie z konwersją liczników do 400km/h, uszytym całym wnętrzem, większymi heblami, wydechem itd. za 100k euro.. Potężne pieniądze, ale auto 0-300 robi w 21s (obecnie 200-300 robię w 26 :wstyd: )

Ale nie o tym, sam kompresor miałem dogadany za 18k euro, z instalacją strojeniem zmieściłbym się w ok 100k pln. (mam na myśli pakiet na stock piecu)
To super cena, bo infinitas w tej kasie z montażem sk2cs oferuje na 700hp (ale to nie jest bikompresor jeszcze)

Taki bi-kompresor można śmiało używać do 700-750hp tylko powiem Ci jakoś przestało mnie jarać tak skrajnie grube modyfikowanie.
Widzę ile mój znajomy ma problemów z serwisem tego auta, co chwilę jakieś poprawki, uprade itd.
Owszem, auto 100-200 jedzie szybciej niż m6 F13 st2 700hp a 200-300 zjada takie f13 ale.. jakim kosztem? Mega kłopotliwego auta.

Ogólnie jest mega ciężko dorwać taki kompresor od ASA, w sensownej kasie, (ale co się dziwić, ten najmocniejszy jako nowy, sam kit kosztował 60k euro) :szok:

Takie m6 może faktycznie miało sens zrobić w latach 2008-2012, bo nawet po premierze m6 F, a dziś nawet 900 konne m8, nie dało by rady takiemu m6.

Moim zdaniem, mega fajne już takie ESS, ale w serii to auto też daje mega fun :)
Muszę zrobić trochę roszady w garażu, zbędne auta wypchnąć a wtedy może zapakuje do jedej m6 kompresor :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 3 października 2024, 09:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja Ci powiem w skrócie co masz za sytuację, więc jesteś zadowolony z emki i mógłby to być Twój wóz na całe życie, ale brakuje Ci mocy. Wywaliłeś worek kasy na mody na NA i dalej czujesz (podświadomie) ze to nie jest to, ze czegoś tu brakuje. Wsadzisz kompresory i się skończą problemy - poczujesz ulgę, kamień spadnie Ci z serca bo wreszcie będziesz miał to co chciałeś.

Co do serwisu to zrób tak jak ja, wsadź nawet słabszy zestaw niż deklarują sprawdzeni specjaliści w temacie np Raptowny, będziesz miał 1000% pewności ,ze się nic nie rozwali. A że mocy mniej? Starczy, zobaczysz ,ze i na takim słabszym zestawie się będziesz już potem martwił tylko o trakcje, a nie o moc czy awarię.

Co do cen to się odezwij do Raptownego tu na forum, on powinien załatwić Ci w ludzkich pieniądzach taki zestaw + założenie. Gadałem z nim kiedyś to mówił ,ze może w okolicy 60 tys się udało by zamknąć temat bo tez o tym myślałem. Tylko to było 4 lata temu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 3 października 2024, 11:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Ja Ci powiem w skrócie co masz za sytuację, więc jesteś zadowolony z emki i mógłby to być Twój wóz na całe życie, ale brakuje Ci mocy. Wywaliłeś worek kasy na mody na NA i dalej czujesz (podświadomie) ze to nie jest to, ze czegoś tu brakuje. Wsadzisz kompresory i się skończą problemy - poczujesz ulgę, kamień spadnie Ci z serca bo wreszcie będziesz miał to co chciałeś.

Co do serwisu to zrób tak jak ja, wsadź nawet słabszy zestaw niż deklarują sprawdzeni specjaliści w temacie np Raptowny, będziesz miał 1000% pewności ,ze się nic nie rozwali. A że mocy mniej? Starczy, zobaczysz ,ze i na takim słabszym zestawie się będziesz już potem martwił tylko o trakcje, a nie o moc czy awarię.

Co do cen to się odezwij do Raptownego tu na forum, on powinien załatwić Ci w ludzkich pieniądzach taki zestaw + założenie. Gadałem z nim kiedyś to mówił ,ze może w okolicy 60 tys się udało by zamknąć temat bo tez o tym myślałem. Tylko to było 4 lata temu ;)


Z Hubertem się znam, a temat ESS w pl znam też wyśmienicie, bo to auto mojego dobrego kolegi gdy wróci temat to pogadam o ewentualnym kompresorze ale raczej zamiast przecierać szlaki Gpowera/ASA/Infinitas pójdę po ESS :)
Obecnie chcę odpocząć trochę od modyfikacji/renowacji itd. M6 zajęło im ok roku z wstępnie zakładanych 5msc.. R35, temat ciągnął się 2 lata, 3 serwisy (2 w pl) i 3 silniki (2 rozwalone przez polaków..) Dopiero trafiając na Litwinów, mam spokój i jeżdżę autem bez dziwnych niespodzianek.
W pl podejście jest takie, aby szybciej, byle jak i jak najdrożej jednocześnie tnąc klienta gdzie się da. Litwini nie wypuszczą auta jeśli coś jest nie tak a termin prac są w stanie oszacować na +/- 2 tyg. Dla porównania pl serwis z zakładanych 3msc robił 8msc xDD

Dlatego na razie nie planuje żadnych kompresorów, mocy mam aż za dużo w r35 a z m6 jestem mega zadowolony w formie jakiej jest. Lecz wiem też o czym mówisz, bo fun faktycznie x10 w takim doładowanym V8/10 więc kto wie, może kiedyś pójdę po kompresor, bo emocje jakie daje np. takie 700konne RWD V10 SMG nie uzyskam w żadnym aucie przy tej mocy :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 3 października 2024, 20:22 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3290
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: TESLA
Kod silnika: ELEKTRYCZNY
Garaż: TESLA MODEL 3 Performance | BMW e92 328iA ALPINWEISS III | DODGE CHALLENGER R/T | Opel vivaro XD | G30 518d+ RWD 8HP
ChoMpower napisał(a):
Alduwiel napisał(a):
Ja Ci powiem w skrócie co masz za sytuację, więc jesteś zadowolony z emki i mógłby to być Twój wóz na całe życie, ale brakuje Ci mocy. Wywaliłeś worek kasy na mody na NA i dalej czujesz (podświadomie) ze to nie jest to, ze czegoś tu brakuje. Wsadzisz kompresory i się skończą problemy - poczujesz ulgę, kamień spadnie Ci z serca bo wreszcie będziesz miał to co chciałeś.

Co do serwisu to zrób tak jak ja, wsadź nawet słabszy zestaw niż deklarują sprawdzeni specjaliści w temacie np Raptowny, będziesz miał 1000% pewności ,ze się nic nie rozwali. A że mocy mniej? Starczy, zobaczysz ,ze i na takim słabszym zestawie się będziesz już potem martwił tylko o trakcje, a nie o moc czy awarię.

Co do cen to się odezwij do Raptownego tu na forum, on powinien załatwić Ci w ludzkich pieniądzach taki zestaw + założenie. Gadałem z nim kiedyś to mówił ,ze może w okolicy 60 tys się udało by zamknąć temat bo tez o tym myślałem. Tylko to było 4 lata temu ;)


Z Hubertem się znam, a temat ESS w pl znam też wyśmienicie, bo to auto mojego dobrego kolegi gdy wróci temat to pogadam o ewentualnym kompresorze ale raczej zamiast przecierać szlaki Gpowera/ASA/Infinitas pójdę po ESS :)
Obecnie chcę odpocząć trochę od modyfikacji/renowacji itd. M6 zajęło im ok roku z wstępnie zakładanych 5msc.. R35, temat ciągnął się 2 lata, 3 serwisy (2 w pl) i 3 silniki (2 rozwalone przez polaków..) Dopiero trafiając na Litwinów, mam spokój i jeżdżę autem bez dziwnych niespodzianek.
W pl podejście jest takie, aby szybciej, byle jak i jak najdrożej jednocześnie tnąc klienta gdzie się da. Litwini nie wypuszczą auta jeśli coś jest nie tak a termin prac są w stanie oszacować na +/- 2 tyg. Dla porównania pl serwis z zakładanych 3msc robił 8msc xDD

Dlatego na razie nie planuje żadnych kompresorów, mocy mam aż za dużo w r35 a z m6 jestem mega zadowolony w formie jakiej jest. Lecz wiem też o czym mówisz, bo fun faktycznie x10 w takim doładowanym V8/10 więc kto wie, może kiedyś pójdę po kompresor, bo emocje jakie daje np. takie 700konne RWD V10 SMG nie uzyskam w żadnym aucie przy tej mocy :)



Skąd Litwini wracają ... :rotfl:

a Tak serio... to jest prawda, odnośnie Polskich serwisów, za byle gunwo żeby coś tam kliknąć na programie 2k, coś jeszcze 2k....
Do tego koszta robocizny w warsztatach z tzw FB... to już zakrawa o jakieś szaleństwo.
Przykładowo miałem na daily Q7 4M 3.0TDI w jednym "renomowowowananym" warsztacie za wymianę tej śmiesznej przepustnicy EGR z plastiku która puszcza płyn między głowice:
"ooo Panie... rozbieranie... tu pęknie, tam puści... 7k... no może 9k...."
mówię mu Ty... kiedyś za tyle to rozrząd z panewkami w V8 M62 się robiło, albo 2 remonty w M52....
"noo tak jest, części drogie..."


Postawiłem do niczego nieświadomego mechanika u mnie w Zielonce, nic na ten temat nie słyszał, ale powiedział, że zadzwoni do kolegi z ASO Audi i zapyta...

po 2 dniach dzwoni mówi:
" auto do odbioru, było kręcenia..."
se myślę, ooo nieeee biore 3K, daje mu pajdę, zabieram auto i mówię SAJONARA

Zaczynamy gadkę....

On że patrz sama część 500zł w ASO (pokazuje starą część), no i kręcenie w opór młody cały dzień krecił...
Muszę wziąć.... 1550zł....
Mówię masz 1600 i lecę po jamesona....

On do mnie, że w tej cenie też paski wymienił, bo leciał na to płyn :rotfl: :rotfl:

Morał taki... pytać sprawdzać, nie wierzyć w 1 opinię, bo można utopić kasy, a wyjść na tym dodatkowo UJOWO.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 3 października 2024, 21:00 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Dokładnie tak :) ja mam tanich i dobrych mechaników od wszystkiego. Jedyny ich minus to czas oczekiwania, ale nie można mieć wszystkiego :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 9 października 2024, 08:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Emka idzie na części, dzwonić co kto chce ;) jakby co to uprzedzam pytania - tuleje na cylindrach się osunęły :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Alduwiel -->> e92 M3 G-power sk2
PostNapisane: 9 października 2024, 08:42 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
S65 ma "alusilowy" blok bez tulei :D
Co tam dlubiesz?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4701 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL