BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 15:40

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 4 października 2024, 11:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
w RL jest pomiar w kmh/mph ale w dragy juz nie, ale to można bardzo łatwo przekonwertować. W ustawieniach zmien na mph i wszystkie twoje czasy i wykresy przekonwertuje na mph. Ja tak sobie zrobiłem u siebie.

Tak, wiem :) Sprawdzi się o ile robiłem pomiar 80-250 by zmienić na 60-130mph ale, jeśli robiłem np 95-205 to nie ma jak, bo zwyczajnie zabraknie danych :)
Natomiast jw. jeździmy w pl, więc mierzymy na europejski standard, po co nam pomiar 96-208kmh :P


A napisał(a):
osobiście na filmikach widzę i paradoksalnie słyszę różnicę w czasie zmiany biegów. Silnik dłuższy moment pracuje bez obciążenia. A powiedz jakie są plusy SMG wobec DCT poza niższą masą?

Tak jest szybciej, bardziej mi chodziło, czy aż tak drastycznie szybciej, by iść w konwersje skrzyni? Moim zdaniem nie.
Dodatkowo tak jak wspomniałem, pomiar 100-200 i 200-250 w SMG odbywa się na biegach: 3/4/5 vs DCT 3/4/5/6, może ciut szybsza ale czy o aż jedną zmianę biegów?
Wydaje mi się, że nie bez powodu SMG jest w V10 a DCT w V8. Obydwie skrzynie są świetne, na siłę nie zamierzam poprawiać fabryki :)

Może za kilka lat, gdy będę już na emeryturze, zepnę się na projekt jaki chodzi za mną od lat, takie odległe marzenie i wtedy zapakuje 8hp do V10 w lekkim coupe.
Póki co w sferze marzeń, ale czy słyszeliscie jak brzmi destroke n55 2,6l? Śledzę jedną z firm, która od lat przerabia silniki min. BMW.


Wyobraźcie sobie jak by brzmiał V10 destroke, na 3,8l, kręcący się do 11-12k rpm.. :cwaniak:
Moc z takiego silnika to pewnie ok.700/800hp i wspomóc całość elektrykiem na przedniej osi, tak by start był katapultą. (za bazę widziałbym tu i8 i stworzyć takie i8M V10 :hyhy: )
W teorii taki wóz powinien jeździć średnie 5 100-200. Z czasem dopełnić całość kompresorem i skończyć z mocą 900-1000hp w wysokoobotowym silniku V10 w lekkiej i8 :hyhy: Ale to takie naprawdę odległe marzenie, które pewnie z racji poziomu skomplikowania zostanie raczej w sferze marzeń :/

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 4 października 2024, 11:26 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
ChoMpower, zależy które DCT, są trzy odmiany z różnymi przełożeniami: M3 E92 ma najkrótsze, F80/82 ma ciut dłuższe i F06-F13 zdecydowanie najdłuższe. Poza tym jeśli biegi są krótsze, a prędkość ich zamiany pomijalnie mała to masz więcej momentu na kołach i wychodzi zdecydowanie na plus. Ile waży SMG, bo DCT faktycznie sporo (+40kg względem mamuala 6b)

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 4 października 2024, 18:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
Podejrzewam, że SMG było w E60/63 ponieważ M5 było produkowane od 2005 roku. Troche zmodernizowali skrzynie z M3 e46. M3 e9x było produkowane od 2007 roku. Nie widze innego sensu czy wytłumaczenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 4 października 2024, 21:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ChoMpower napisał(a):
A napisał(a):
w RL jest pomiar w kmh/mph ale w dragy juz nie, ale to można bardzo łatwo przekonwertować. W ustawieniach zmien na mph i wszystkie twoje czasy i wykresy przekonwertuje na mph. Ja tak sobie zrobiłem u siebie.

Tak, wiem :) Sprawdzi się o ile robiłem pomiar 80-250 by zmienić na 60-130mph ale, jeśli robiłem np 95-205 to nie ma jak, bo zwyczajnie zabraknie danych :)
Natomiast jw. jeździmy w pl, więc mierzymy na europejski standard, po co nam pomiar 96-208kmh :P


Tak jest szybciej, bardziej mi chodziło, czy aż tak drastycznie szybciej, by iść w konwersje skrzyni? Moim zdaniem nie.
Dodatkowo tak jak wspomniałem, pomiar 100-200 i 200-250 w SMG odbywa się na biegach: 3/4/5 vs DCT 3/4/5/6, może ciut szybsza ale czy o aż jedną zmianę biegów?
Wydaje mi się, że nie bez powodu SMG jest w V10 a DCT w V8. Obydwie skrzynie są świetne, na siłę nie zamierzam poprawiać fabryki :)



moje 60-130 wyszło tylko przypadkowo, tylko dlatego ze myślałem ze f92 ma taka sama dokładność licznika jak w f13, a wiec zawsze do tych 206-210 trzymałem gaz w podłodze, a okazało się ze jest dużo dokładniejszy, bliższy gps

Dante182 napisał(a):
Podejrzewam, że SMG było w E60/63 ponieważ M5 było produkowane od 2005 roku. Troche zmodernizowali skrzynie z M3 e46. M3 e9x było produkowane od 2007 roku. Nie widze innego sensu czy wytłumaczenia.


Prototypy latały w latach 2002-2003r. M5 e60 zostało zaprezentowane w połowie roku 2004r. Do salonów trafiło w listopadzie 2004r. Miało trzecią generacje SMG. Być może ponad 20 lat temu nie było w ofercie dwusprzeglowki do tego typu silnika, dlatego dkg pojawiło się dopiero w e92. Może chodziło tez o moment obrotowy. Trzeba pamiętać ze w m5 csl e60 bmw wstawiło dkg, a nie smg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 5 października 2024, 08:22 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Uuu to nawet nie wiedziałem ,ze m5 e60 doczekało się wersji csl, ale z tego co czytam to tylko jedna sztuka powstała.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 5 października 2024, 17:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
Nawet pisałem Ci pw, czy jedną nie chciałbyś sprzedać, ale po tym co pisałeś ile w te auta włożyłeś to raczej będę szukał coś średniorynkowego :D

Ps. Jakbym miał wybierać co odkupić to wolałbym kupić interlagosa :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 6 października 2024, 07:08 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Auto jest warte tyle ile się ostatecznie zgodzi ktoś za nie zapłacić, a nie tyle ile zostało w nie włożone + koszt zakupu. Zaproponuj cenę r4ll ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 października 2024, 07:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Auto jest warte tyle ile się ostatecznie zgodzi ktoś za nie zapłacić, a nie tyle ile zostało w nie włożone + koszt zakupu. Zaproponuj cenę r4ll ;)


Oczywiście, mody/naprawy/renowacja nigdy się nie zwraca, ja auta zwykle traktuje jako fun i jeśli przykładowo w ciągu 2 lat zrobię autem 20kkm i stracę na tym to nic się nie stanie, dalej jest to taniej niż wynajem (zresztą, BMW V10 nie wynajmę :P )

dla przykładu, gdy 3 lata temu carbonschwarz sprzedawałem za 250k pln, to ludzie w głowę się pukali.
"USA, nie jest tyle warte".. itd
Tylko to nie jest moje pierwsze m6, widziałem ich mnóstwo (szwajcary, japonia itd) i wiedziałem też, co znaczy kupić zadbane z nalotem 80kkm i ile tam trzeba włożyć na start, dlatego też miałem świadomość ile cenić carbonschwarza.
Poszedł praktycznie w ciagu kilku godzin, na umowę KS :)

Są też różne sytuacje warunkujące cenę :) Przykładowo, dziś mając dwie, gdy wyjeździłem się nimi, to nie mam ciśnienia trzymać "ceny". W mojej opini te auta są warte swoich cen, ale z 2 strony, wole sprzedać jedną fanatykowi marki i widzieć, że ich używa niż oglądać zakurzone.
Obecnie raczej carbona będę chciał sprzedać, bo 1. zrobiłem w nim wszystko co miałem zrobić 2. Interlagos to jednak kolor pierwszej M, więc mega sentyment.

Podsumowując, dziś biorąc pod uwagę, że w ciągu ostatnich lat auta poszły do góry + carbon jest na FV + jest znacznie szybszy niż kilka lat temu powinienem cenić go min. 300k brutto, czy będę? Nie :)
Mam jeszcze wiele aut do "pomacania" :hyhy: a m6 i tak miało być na max 2 miesiące jako zastępcze a zrobiło się z tego 1,5 roku :D

r4ll napisał(a):
Ps. Jakbym miał wybierać co odkupić to wolałbym kupić interlagosa

Pisz śmiało, ale interlagosa raczej nie sprzedam, tam chcę zrobić to co w carbonie + Longtube i carbon dolot, carbon kolektor ssący i redukcję masy o 80-100kg (z ciekawości sprawdzić ile to da względem carbona) wg. moich szacunków ~7,2 100-200 powinno dać :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 października 2024, 08:04 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Tylko to będzie beest czy takie jeden za drugim i okolice 7,2 będą wychodzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 października 2024, 08:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Tylko to będzie beest czy takie jeden za drugim i okolice 7,2 będą wychodzić?


Nie no raczej besty :) Ale czas pokaże :)
Póki co cieszę się z m6tek, reszta aut poszła w odstawkę :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 października 2024, 08:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
A takie jeden za drugim? Ile wyjdzie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 7 października 2024, 15:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
A takie jeden za drugim? Ile wyjdzie?


Powtarzalnie pewnie +0,2s, tak to zwykle wygląda.
Ogólnie muszę poprawić chłodzenie, mam pomysł jak zrobić by auto latem przy 30st. C+ jechało jak przy 5 st. C :)

btw. póki co już oficjalnie:


Nie widziałem nigdzie szybszego V10 BMW 5.0 NA na dragy/forach etc.
Więc tak, obecnie to najszybsze m6 V10 5.0 NA na świecie :hyhy:

Dla przypomnienia, tak jedzie obok m6 które robi 100-200 w 8.2s

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 października 2024, 06:36 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
gratuluję takiej sztuki :super:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 października 2024, 07:32 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
To i tak mega dobry wynik jak na wolnossacy silnik. Gratulacje :ok:

Moje 580 koni robi 7.3 raz za razem, ale to już jest doładowany motor, więc chyba nie można porównywać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 października 2024, 11:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
DaaN napisał(a):
gratuluję takiej sztuki :super:

Dzięki :)

Alduwiel napisał(a):
To i tak mega dobry wynik jak na wolnossacy silnik. Gratulacje :ok:
Moje 580 koni robi 7.3 raz za razem, ale to już jest doładowany motor, więc chyba nie można porównywać ;)

Doładowany to jedno, ale też zobacz ile masy masz mniej :) Z tego co pamiętam m3 vs m6 to różnica 240kg
Zapakuj 3 osoby po 80kg i zobacz ile wolniej pojedzie m3 :P wtedy będziesz miał porównanie masy z m6 :hyhy: Moim zdaniem jak na masę i wolnossaka jedzie bardzo dobrze.

Zimą, jak dobrze pójdzie wezmę się za Inter. Plan jest zrobić to co w carbonie + zdjąc z masy ok 90kg i może dorzucić carbony ID (dolot + kolektor ssacy) czyli w teorii sięgnąć 600hp i przy tej masie pewnie niskie 7s 100-200 :cwaniak: Ale to czas pokaże, bo z 2 strony, zamieniłbym R35 i te dwie V10 na jedno takie bardzo szybkie V10.

Co do osiągów m6, to nie tak, że ją chwalę, bo to moje m6. Dla porównania gdy miałem F13 650xi, na pierwszej mapie 560hp 750Nm robiła 8.5s 100-200, a jest cięższa od m6 e63 tylko o 70kg, konie podobne ale 200Nm więcej. N63 turbo z lepiej jedzie dołem, ale gorzej górą, względem s85.
Obrazek

Ehh, aż mnie wzięło na wspomnienia, i znalazłem zdjęcie mojej pierwszej m6 jeszcze w tle z 540i 6b, 750iL i 650xi.. fajne czasy :serce:
Obrazek

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 października 2024, 12:19 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
ChoMpower napisał(a):
na jedno takie bardzo szybkie V10.


co Ci chodzi po głowie? :luka:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 8 października 2024, 13:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
DaaN napisał(a):
ChoMpower napisał(a):
na jedno takie bardzo szybkie V10.


co Ci chodzi po głowie? :luka:


Mocne V10 w bryle i8.. niestety BMW takiego auta nie ma więc, rozważam pójście w tę gorszą stronę. :wstyd:
Ale
R35 to specyficzne auto, nie tak prosto będzie go sprzedać, więc pewnie zostanę przy tym co mam. Czas pokaże.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 08:45 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Kurczę nie sądzę by 6er w AWD z ciężkim 8hp bez carbon dachu, była tylko minimalnie cięższa od e63 :chytry:
Czas petarda w wolnossącym V10. Już powoli można szukać przeciwników wśród V10 w R8 czy Lambo.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 10:41 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1479
Moje BMW: F30
Kod silnika: N20B20
Garaż: było e39 530i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=155769
było e46 325i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=165786
jest f30 328i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168768
[/quote]
Alduwiel napisał(a):
Moje 580 koni robi 7.3 raz za razem, ale to już jest doładowany motor, więc chyba nie można porównywać


Można a nawet trzeba, ustawka waszej dwójki dla samej rozrywki byłaby czymś niesamowitym :D Jeszcze Ryszard do kompletu i Lincoln i mogę umierać xDD

ChoMpower, a widziałeś ten film? W sumie pytanie retoryczne :D
Masakra, reakcja jak w motocyklu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 15:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
Kurczę nie sądzę by 6er w AWD z ciężkim 8hp bez carbon dachu, była tylko minimalnie cięższa od e63 :chytry:


Cholera.. to mnie zmotywowałeś, że zacząłem grzebać. Kiedyś takie zestawienie robiłem 650xi vs m6 F13.. dorzuciłem do tego m6 e63 i m3 e92.
Dane powyciągane z tych książeczek które dodają do auta. Masa własna auta w każdym przypadku brana i wygląda to tak:
(w zestawieniu od góry patrząc to mamy: F13 650xi, m6 f13, m6 e63, m3 e92, m4 f82)

Obrazek

No i cholera, teraz to mnie trochę zatkało.
*Owszem, pamiętałem, żę 650xi F13 jest nawet ciut lżejsze od m6 f13 (pomimo szybra, awd itd..)
*To, że m6 F13 jest cięższe aż o 275kg od m6 e63.. no aż mnie zamurowało. Nie wiem czy waga m6 e63 z tej książki się zgadza, z tego co pamiętam kiedyś na badaniach na wadze wyszło mi 1870kg, ale mogę się mylić. Tylko nawet jeśli, to dalej F13 m6 jest prawie 200kg cięższe, a to w [cenzura].
*m3 e92 ponoć jest tylko 93kg lżejsze.. no i tutaj zgadzało by się to co pisał Alduwiel odjąć różnicę wagi zestawu kompresora, będę cięższy tylko o ok 50kg, więc auta w teorii jechałyby podobnie przy wyrównanej masie
*m4 f82 st2 z którym się brałem kilka stron wcześniej, jest tylko lżejsze o 100kg (tylko i aż) kurczę, muszę rozważyć zmianę stołków, tylko na tej zmianie urwę 50kg.
*650xi F13 (moje ex) vs m6 e63, to różnica w masie aż 250kg.. no muszę przyznać, że nawet biorąc pod uwagę besty z f13 8,2s vs besty z m6 7,48s, to jechało naprawdę świetnie to moje F13, niestety nie udało mi się sprawdzić dwóch obok siebie, a ten scig z Ryśkiem który miałem to.. pajac który wtedy mi stroił ten wóz, o strojeniu nie ma bladego pojęcia, całe szczęscie nawet 1000km nie zrobiłem i wystroiłem auto na nowo.


r4ll napisał(a):
ChoMpower, a widziałeś ten film? W sumie pytanie retoryczne


oczywiście, nie wiem czy jest film o jakiejolwiek doładowanej V10 od BMW którego nie widziałem :hyhy: :hyhy:

Lincoln napisał(a):
Czas petarda w wolnossącym V10. Już powoli można szukać przeciwników wśród V10 w R8 czy Lambo.

Jest taki stary film, gdzie galardo 500hp jedzie z m6 e63, 18 lat temu, wiec m6 świeżynka
Gallardo jest 100-150kg lzejsze, aż dziwne, że łomot dostało.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL