BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 20:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 16:23 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ChoMpower napisał(a):
Lincoln napisał(a):
Kurczę nie sądzę by 6er w AWD z ciężkim 8hp bez carbon dachu, była tylko minimalnie cięższa od e63 :chytry:


Cholera.. to mnie zmotywowałeś, że zacząłem grzebać. Kiedyś takie zestawienie robiłem 650xi vs m6 F13.. dorzuciłem do tego m6 e63 i m3 e92.
Dane powyciągane z tych książeczek które dodają do auta. Masa własna auta w każdym przypadku brana i wygląda to tak:
(w zestawieniu od góry patrząc to mamy: F13 650xi, m6 f13, m6 e63, m3 e92, m4 f82)

Obrazek

No i cholera, teraz to mnie trochę zatkało.
*Owszem, pamiętałem, żę 650xi F13 jest nawet ciut lżejsze od m6 f13 (pomimo szybra, awd itd..)
*To, że m6 F13 jest cięższe aż o 275kg od m6 e63.. no aż mnie zamurowało. Nie wiem czy waga m6 e63 z tej książki się zgadza, z tego co pamiętam kiedyś na badaniach na wadze wyszło mi 1870kg, ale mogę się mylić. Tylko nawet jeśli, to dalej F13 m6 jest prawie 200kg cięższe, a to w [cenzura].
*m3 e92 ponoć jest tylko 93kg lżejsze.. no i tutaj zgadzało by się to co pisał Alduwiel odjąć różnicę wagi zestawu kompresora, będę cięższy tylko o ok 50kg, więc auta w teorii jechałyby podobnie przy wyrównanej masie
*m4 f82 st2 z którym się brałem kilka stron wcześniej, jest tylko lżejsze o 100kg (tylko i aż) kurczę, muszę rozważyć zmianę stołków, tylko na tej zmianie urwę 50kg.
*650xi F13 (moje ex) vs m6 e63, to różnica w masie aż 250kg.. no muszę przyznać, że nawet biorąc pod uwagę besty z f13 8,2s vs besty z m6 7,48s, to jechało naprawdę świetnie to moje F13, niestety nie udało mi się sprawdzić dwóch obok siebie, a ten scig z Ryśkiem który miałem to.. pajac który wtedy mi stroił ten wóz, o strojeniu nie ma bladego pojęcia, całe szczęscie nawet 1000km nie zrobiłem i wystroiłem auto na nowo.


r4ll napisał(a):
ChoMpower, a widziałeś ten film? W sumie pytanie retoryczne


oczywiście, nie wiem czy jest film o jakiejolwiek doładowanej V10 od BMW którego nie widziałem :hyhy: :hyhy:

Lincoln napisał(a):
Czas petarda w wolnossącym V10. Już powoli można szukać przeciwników wśród V10 w R8 czy Lambo.

Jest taki stary film, gdzie galardo 500hp jedzie z m6 e63, 18 lat temu, wiec m6 świeżynka
Gallardo jest 100-150kg lzejsze, aż dziwne, że łomot dostało.


na tym filmie to gallardo nie ma pasażera, a w m6 jest kamerzysta

ile masz w dowodzie kg napisane przy m6 e63? jeśli pamiec mnie nie myli to było 1785kg a przy m6 f13 1850kg


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 17:36 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
ile masz w dowodzie kg napisane przy m6 e63? jeśli pamiec mnie nie myli to było 1785kg a przy m6 f13 1850kg


Obrazek

Nie sugerowałbym się tym co jest w dowodzie..Nie ma opcji, by Interlagos ważył 160kg mniej xD
Interlagosa już kupiłem w pl. Ogólnie przy imporcie wygląda to tak, że pierwsza rejestracja odbywa się na podstawie pierwszych badań.
A te zwykle wyglądają tak, że diagnosta wpisuje dane z np. Autocentrum :rotfl:

Taki przykład poniżej pokaże. Te wartości które wcześniej Wam podałem (m6, f13, m6 v10, m4 f82 i m3 e92) to masy własne brutto, już z płynami przygotowane do jazdy. Lecz nie wiem co znaczy masa brutto jeśli chodzi o paliwo, na pewno nie jest to full bak.

Poniżej zestawienie bazując na pomiarach Huberta, on zawsze mierzy masę, za co mega mu jestem wdzięczny, bo przykładowo dzięki temu widać, że m5CS jedzie realnie lepiej, bo ma aż 100kg mniej. Ale do sedna.
Obrazek
Wg tego zestawienia
m3 e92 1630kg (zgadza się z tym co pisałem wcześniej)
F13 650i 1950kg (napęd AWD waży 60kg w f13, więc tu też się zgadza)
M4 F82 1680kg (zgadza się z tym co pisałem wcześniej)
M6 E63 1910kg (ale tutaj jest kompresor ESS czyli -40kg) 1870kg (opcja bogata, tak jak moja, LCI z dociągami, decha w skórze, audio indyw. etc.

na dodatek dorzuciłem
m8 comp coupe 1910kg
m8 comp cabrio 2010kg

M3 Bober 1760-1830kg
m4 G82 1790kg

Podsumowując:
Moja wcześniejsza tabel zgadza się poza m6 e63 :zdziwko: +/- 40-50kg to może być kwestia paliwa, ale tutaj jest rozjazd aż o 100kg.
Wychodzi na to, że
m4 F waży ok 1650kg
m3 E92 również ok 1680kg
F13 650xi ok 2t, podobnie jak m6 f13, co ciekawe w m8 zdjeli 100kg, pomimo awd, nieźle.
M6 e63 - to jest dla mnie zagadką, muszę zważyć. Wezmę znajomego z m5 e60 i dwie m6, by mieć porównanie m5 vs m6 i m6 pre lci vs lci.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 20:34 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
Ciekawe dane podajesz, czyli m6 f13 ważyło 2048kg? która to wersja? a 650i f13 2030kg? a może to chodziło o m6 gran coupé f06,
a ta m8 f92 to jaka wersja ze stalowymi tarczami hamulcowymi czy ceramika? jakie fotele? zwykle czy kubły karbonowe?


Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 21:00 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Moja e92 z kompresorem i pełnym bakiem 1610kg

r4ll napisał(a):

Można a nawet trzeba, ustawka waszej dwójki dla samej rozrywki byłaby czymś niesamowitym :D Jeszcze Ryszard do kompletu i Lincoln i mogę umierać xDD





Moze za rok u Waldka na zlocie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 9 października 2024, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
Ciekawe dane podajesz, czyli m6 f13 ważyło 2048kg? która to wersja? a 650i f13 2030kg? a może to chodziło o m6 gran coupé f06,
a ta m8 f92 to jaka wersja ze stalowymi tarczami hamulcowymi czy ceramika? jakie fotele? zwykle czy kubły karbonowe?


M6 F13, ale czy stalowe czy ceramika tego nie widziałem. GC vs Coupe to różnica 108kg.
m8 też nie było podane czy ceramika, czy stal, ale ceramika vs stal to będzie max 30kg różnicy, fotele już więcej zrobią, lecz w m8 z tego co pamiętam nie było opcji do wyboru z carbonem. W m5 CS wprowadzili a w m4 G dopiero była opcja wyboru, ale nie śledziłem tego jakoś zbyt mocno, więc mogę się mylić, tak zapamiętałem.

Alduwiel napisał(a):
Moja e92 z kompresorem i pełnym bakiem 1610kg
Moze za rok u Waldka na zlocie


Wow.. czyli z 1/4 baku , gotowa do jazdy, bez kompresora może ważyć nawet 1540kg.. btw. ważyłeś ile waży kit kompresora, ale z tego co pamiętam 30-40kg.
Byłeś w tym roku u Waldka? Zapamiętałbym m3 z kompresorem :D

Te dane wyciągnąłem z tych instrukcji które są zwykle razem z serwisowymi książkami. Traktowałbym bardziej jako ciekawostkę. :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 10 października 2024, 07:13 
Online
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Bez kompresora i chyba z ponad polową w baku było około 1560kg. Zestawu niestety nie zważyłem

Nie, nie byłem w tym roku u Waldka na zlocie, może za rok pojadę :super:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 10 października 2024, 10:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ChoMpower napisał(a):
A napisał(a):
Ciekawe dane podajesz, czyli m6 f13 ważyło 2048kg? która to wersja? a 650i f13 2030kg? a może to chodziło o m6 gran coupé f06,
a ta m8 f92 to jaka wersja ze stalowymi tarczami hamulcowymi czy ceramika? jakie fotele? zwykle czy kubły karbonowe?


M6 F13, ale czy stalowe czy ceramika tego nie widziałem. GC vs Coupe to różnica 108kg.
m8 też nie było podane czy ceramika, czy stal, ale ceramika vs stal to będzie max 30kg różnicy, fotele już więcej zrobią, lecz w m8 z tego co pamiętam nie było opcji do wyboru z carbonem. W m5 CS wprowadzili a w m4 G dopiero była opcja wyboru, ale nie śledziłem tego jakoś zbyt mocno, więc mogę się mylić, tak zapamiętałem.

Alduwiel napisał(a):
Moja e92 z kompresorem i pełnym bakiem 1610kg
Moze za rok u Waldka na zlocie


Wow.. czyli z 1/4 baku , gotowa do jazdy, bez kompresora może ważyć nawet 1540kg.. btw. ważyłeś ile waży kit kompresora, ale z tego co pamiętam 30-40kg.
Byłeś w tym roku u Waldka? Zapamiętałbym m3 z kompresorem :D

Te dane wyciągnąłem z tych instrukcji które są zwykle razem z serwisowymi książkami. Traktowałbym bardziej jako ciekawostkę. :)


ceramika jeśli dobrze pamietam to kolo 22-25kg, a fotele ile?
w m8 tez możesz domówić Obrazek Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 10 października 2024, 10:47 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
w m8 tez możesz domówić


Wooow. Kurde i dla takich momentów ciągnie mnie do m8.
Chyba 911 pogonię i wrócę na właściwy tor :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 10 października 2024, 13:08 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
noo fotele kubły robią robotę. Wnętrze jest od razu inne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 10 października 2024, 16:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1233
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
Robią robote jedynie wizualnie podobnie jak w G80. Tyle że wsiada/wysiada się tragicznie i są mniej wygodne w porównaniu do standardowych foteli. Ale zawsze znajdzie się jakiś kaskader co będzie mówił że są cudowne i wygodne nawet w trasie 500 km :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 10 października 2024, 16:39 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
To ze się wsiada i wysiada gorzej to się zgodzę, ale to trzeba się tego nauczyć jak wchodzić i wychodzic z samochodu, podpierać się ręką o próg auta. W skrócie trzeba być sprawnym fizycznie. Kaleka/indwalida będzie mial problem. Ale ze są niewygodne to się kompletnie nie zgodze. Są wygodne na trasie. Świetnie trzymają. Jak juz wsiądziesz to byś jeździł i jeździł. Nie ściemniam nic a nic, bo wiem jak się siedzi zajebiscie w g70


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 października 2024, 07:52 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30373
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
A napisał(a):
w m8 tez możesz domówić
Zoom in (real dimensions: 1024 x 684)Obrazek


mega :zawstydzony:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 października 2024, 11:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
A napisał(a):
To ze się wsiada i wysiada gorzej to się zgodzę, ale to trzeba się tego nauczyć jak wchodzić i wychodzic z samochodu, podpierać się ręką o próg auta. W skrócie trzeba być sprawnym fizycznie. Kaleka/indwalida będzie mial problem. Ale ze są niewygodne to się kompletnie nie zgodze. Są wygodne na trasie. Świetnie trzymają. Jak juz wsiądziesz to byś jeździł i jeździł. Nie ściemniam nic a nic, bo wiem jak się siedzi zajebiscie w g70


Nie jeździłem, więc się nie wypowiem, ale też raczej dobre opinie słyszałem :)
Zdecydowana różnica wagi, zobaczcie ile urwali w f90 cs względem zwykłej min na fotelach.

M5 F90 CS waży mniej niż moje starsze, dużo mniejsze m6 e63.
m5 CS waży mniej od m3 g80 Xdrive ze zwykłymi fotelami na stalowym heblu. :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 października 2024, 11:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Wcześniej wrzucałem film m6 vs Gallardo, teraz M6 z Murcielago
Kto nie wzdychał do tego auta w NFS Hp2


Nie no kawałek z NFS Hp2 muszę wkleić, mega wspomnienia :D


ale do sedna, na filmie wersja LP580 (nie było LP560), w teorii osiągi tego auta to:
6,2l V12 580hp
0-100 3,6s
100-200 7,8s
200-250 9,1s
200-300 22,8s

Mega katapulta 0-100 jak na mocne RWD i tamte lata. 100-250 ciut wolniej od m6, pomimo dość dużej masy, jest to kawał kloca. Zaskoczyło mnie jak to auto jeździ 200-300, znacznie szybciej od m6, (3s to w [cenzura]) Widać jak tutaj pojemność i V12 pomaga przy 250+, bo m6 mimo, że się napędza dobrze, tak mam wrażenie, że takie 280+ zaczyna mieć ciężko.

Naprawdę fajnie jeżdżą te V10 od BMW, nie ma co gadać, a technlogicznie podobnie już stare jak Murci.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 października 2024, 12:11 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4119
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Wolałbym Diablo z manualem, z tymi wyciętymi w metalu prowadnicami - bajka. A Murcielago to nie było bazowo AWD?

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 października 2024, 12:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
Wolałbym Diablo z manualem, z tymi wyciętymi w metalu prowadnicami - bajka. A Murcielago to nie było bazowo AWD?


faktycznie awd.. :wstyd:
Pomyliłem z wersją R-GT.. jakoś tak mi się utrwaliło, że to RWD :D

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 11 października 2024, 15:57 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1419
ChoMpower napisał(a):
A napisał(a):
To ze się wsiada i wysiada gorzej to się zgodzę, ale to trzeba się tego nauczyć jak wchodzić i wychodzic z samochodu, podpierać się ręką o próg auta. W skrócie trzeba być sprawnym fizycznie. Kaleka/indwalida będzie mial problem. Ale ze są niewygodne to się kompletnie nie zgodze. Są wygodne na trasie. Świetnie trzymają. Jak juz wsiądziesz to byś jeździł i jeździł. Nie ściemniam nic a nic, bo wiem jak się siedzi zajebiscie w g70


Nie jeździłem, więc się nie wypowiem, ale też raczej dobre opinie słyszałem :)
Zdecydowana różnica wagi, zobaczcie ile urwali w f90 cs względem zwykłej min na fotelach.

M5 F90 CS waży mniej niż moje starsze, dużo mniejsze m6 e63.
m5 CS waży mniej od m3 g80 Xdrive ze zwykłymi fotelami na stalowym heblu. :hyhy:


jeśli dobrze kojarzę to oni różnica miedzy masa m5 cs vs zwykła m5 - jako składowe były hamulce ceramiczne, fotele,audio h&k,maska, mniej uszczelek żeby było głośniej i to by było na tyle


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 października 2024, 00:06 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1419
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
ChoMpower, podjedź na wagę jedną i drugą m6. Stawiam dolary przeciw orzechom, że ta mniej doposażona waży 1800kg>m6.
Poszukaj recaro CS albo zaadoptuj kubel z nowszych M :) Pokusiłbym się o same puszki eventuri z dolotem pociągniętym ze zderzaka. Cały airbox jest chyba zdecydowanie droższy a pewnie nic więcej od takich puszek nie daje?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 12 października 2024, 10:17 
Offline
Fan włoszczyzny

Posty: 2292
ChoMpower napisał(a):
Lincoln napisał(a):
Wolałbym Diablo z manualem, z tymi wyciętymi w metalu prowadnicami - bajka. A Murcielago to nie było bazowo AWD?


faktycznie awd.. :wstyd:
Pomyliłem z wersją R-GT.. jakoś tak mi się utrwaliło, że to RWD :D

Prawda jest taka, że pierwsze Lambo, które serio dobrze się prowadziło, to było poliftowe Gallardo po 2009 już z ledowymi lampami z tyłu. Countach prowadził się tragicznie, Diablo tak samo, może za wyjątkiem 6.0 VT SE, bo już było znacznie poprawione przez VW. Gallardo przedliftowe 2003 i 2004 też miały problemy z sterownością i prowadzeniem. Murci gra a real to dwa światy.

_________________
Mi sono guardato intorno e non sono riuscito a trovare l'auto che sognavo per me. Ecco perché ho preso una decisione: lo costruirà da solo. E. Ferrari


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 13 października 2024, 06:41 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Gallardo z wszystkich roczników ma jeszcze jeden mankament, tak samo jak pierwsze R8 - pękająca rama z tyłu

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL