BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 11:57

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 21 lutego 2025, 18:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Pomalować pod kolor i by było ok
Nie, nie przekonasz mnie :D no nie podoba mi się i tyle. Z Comp mega mi siedzi maska, gadam z carboniarzem takim jednym z lepszych w pl żeby mi ją skopiowal, jeśli się uda, dowolną ilość będę mógł zrobić, co prawda forma jest dość droga, ale zawsze mogę potem sprzedać taką maskę :P a sam bym wykorzystał taką okazję do "rzeźbienia" bez obaw w masce, bo nawet jak zniszcze kilka masek, to zawsze tylko kopia :P

Dante182 napisał(a):
ChoMpower, tylko ze kolektory wydechowe to największy emitent ciepła w komorze silnika więc automatycznie wystarczylo by faktycznie tylko ten airbox od dołu wykleić i tyle. Zrob heat shielda na kolektory i temperatura znacząco spadnie. Masz pirometr to sobie sprawdź jaką temperature mają barany
Stołek widziałem na IG. Jak dla mnie totalny hardcore i wolalbym miec dodatkowe 5kg na fotelu i jakiś komfort zachować.
a tak, sama osłona mogła by być ok, najlepiej to było owinąć bandażem kolektor wydechowy ale cholera.. podejście jest tam dramat, jak zdecyduje się na longtube to je docelowo owinę/ opryskam ceramiką.

A stołek, wbrew pozorom wygodny :) wygląda hardcore ale nie jest źle. Wszystko zależy od jakości gąbki/mat a te mam wysokiej jakośći :) siedziałem w znacznie mniej wygodnych kubełkach.
Dla przykładu podobny "bucket" z dobrymi matami, wygląda tragicznie ale one wygodne są:
Obrazek

Przez moment rozważałem takiego MadMaxa.. tutaj dopiero byłby hardcore :rotfl:
Obrazek
też super lekki, ale nie chcę za wszelką cenę redukować masy :) Swoje gabaryty mam, 100kg wagi ciężkiej więc względnie wygodnie musi być :cwaniak:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 23 lutego 2025, 07:15 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Ja nie przekonuje, tylko podpowiadam bo raz masa mniejsza, dwa temperatura pod maską spadnie ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks"
PostNapisane: 24 lutego 2025, 19:23 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Obrazek

Fajny zestaw, takie szeroki przekrój różnorodności :ok: Pójdę pod prąd i powiem, że dla mnie 911 byłoby ostatnim wyborem, GTR z racji tego co widziałem na 1/4 - pierwszym.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 25 lutego 2025, 19:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Ja nie przekonuje, tylko podpowiadam bo raz masa mniejsza, dwa temperatura pod maską spadnie
Faktycznie jak oglądam, to zwykle te maski pakują do kompresorów które kotłują temperatury.

Lincoln napisał(a):
Fajny zestaw, takie szeroki przekrój różnorodności Pójdę pod prąd i powiem, że dla mnie 911 byłoby ostatnim wyborem, GTR z racji tego co widziałem na 1/4 - pierwszym.
dzięki, lubię doświadczać różnej motoryzacji i dziś ze wszystkich aut które mam/ miałem w różnych wariantach zostawiłbym tak:
*|Killer osiągowy| GT-R w wariancie 900hp, najlepszy stosunek ceny do osiągów, średnie 4,7s 100-200 to już mega szybko, a to tylko trochę wolniej niż 3-3.2s a tylko połowa obecnego budżetu R35 :wstyd:
*|Symfonia + killer TopEnd| M6 E63 + kompresor (żadne carbonowe doloty i inne ciulstwa, najlepszy dolot to ESS, takie stabilne 680hp i niskie 6s 100-200 brzmi mega a do tego taki wóz lata po 360km/h.. wiem, bo leciałem podobnym)
*|Daily| Chall 5,7 - daily idealne. Dobrze wyposażona sztuka miewa szperę, aktywny zawias. 8hp + super brzmiące 5,7. Do tego wóz mega pojemny w kabinie jak i bagażniku. Dodatkowo wysoki, więc daily idealne. Całkiem świeży i ekonomiczny.

takie trio bym dziś widział w garażu. Ale to póki człowiek nie pomaca, to nie wie czego chce :hyhy:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 26 lutego 2025, 10:38 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Znam tez goscia co by Ci zrobił taką maskę z carbonu wg Twojego uznania. Tu z Poznania znajomy Łukasz z demo car


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 26 lutego 2025, 13:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Alduwiel napisał(a):
Znam tez goscia co by Ci zrobił taką maskę z carbonu wg Twojego uznania. Tu z Poznania znajomy Łukasz z demo car
Dzięki za polecajke, ale mam miejsce gdzie mi maskę zrobią razem z formą dla dalszego kopiowania :) Nie interesuje mnie jednorazowy produkt bo 1. dla nich to nieopłacalne, więc musi być drogo 2. Jak ma być drogo to wolę z formą kupić taką maskę i potencjalnie zlecać potem produkcje.
Drogo mam na myśli, że gotowe dobrze spasowane maski carbon kosztują 6k to taka wyprodukowana spokojnie x2. maski dla samego carbonu i redukcji masy nie chce, musi iść za tym dodatkowa wartość jak np. wentylacja + wzór który praktycznie nie występuje (comp jaki mam na niebieskiej)
Póki co chcę odebrać m6 (kończą pracę nad SMG i sprzęgłem), bo czeka mnie tam jeszcze trochę pracy i zaatakować 6,8X :hyhy: A to byłoby już nieźle, bo to rejon M5 ESS :D Czas pokaże, jak złamie 7 to będzie już nieźle dla wolnossaka. Bez dziwnych dolotów i innych drogch gratów, jak iść dalej to tylko kompresor, takie moje luźne wnioski.


Coraz mocniej przekonuje się na jeden właściwy dolot jakim jest ten od ESS :cool:
tak mam dużo szybsze R35, GTS mogę wymienić na Turbo S ale.. chodzi o sam fakt, czegoś innego, nietypowego.
R35 jak jadę to zwykle ludzie wiedzą, że mocny zawodnik a takie m6.. ciekawe auto i mocno niepozorne na drodze :cwaniak: No i mam sentyment, bo kto nie oglądał filmów Gustawa na GTBOARD z BMW V10 :D
Obrazek

Oczywiśćie, Gpower Bikompresor też wygląda zacnie ale.. praktycznie nie do kupienia wóz/zestaw. Aut nie ma, a jak są to jedynie te wersje 750hp a zestaw.. jedyny jaki znam to 28k dolca, sam zestaw. Używany... ale wygląda obłęd. :hyhy:
Dla porównania do m3 e92 zestaw Gpower to 1/4 ceny za zestaw do V10.. Szkoda, że tak cenią się te Gpowery do V10.
Obrazek

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 26 lutego 2025, 14:23 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 8594
Lokalizacja: Poznań
Garaż: M3 e92 G-power 580hp
Zrobi Ci z formą - innej opcji niema i na bank taniej niż gdzie indziej .Chyba ,ze wolisz drogo, to zrobi Ci drożej .wg uznania.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 27 lutego 2025, 11:38 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15872
ChoMpower napisał(a):
Trochę żałuję, że nie zdecydowałem się na turbo S ale.. GTS też mega, blisko mu wrażeniami do gt3 ;)

Stara szkoła porsche - wolnossacy boxer. :ok:

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 3 marca 2025, 20:44 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
Looknij, kolejny fajny projekt:

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 4 marca 2025, 10:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
Looknij, kolejny fajny projekt:
Znam auto, pamiętam jak się budowało, fajnie że już skończone, gruby zawodnik :) Ja praktycznie z większością projektów 1500+ w pl mam kontakt :hyhy:
Co jest ciekawe, gdybym od razu budował R35 na Litwie, to w podobnym zakresie mocy mój wóz by wyszedł przy nakładzie jaki poniosłem :looka: ale co było to było, wystarczy tyle co mam, bo na 1/4 nie zamierzam startować a na roll race auto już ma problem trafić w 3 pasy. :cwaniak:

Trochę bawi mnie ta miniaturka z autem Kamila, tamtego GT-Ra też znam, bo miałem tam swój mały wkład i nie przekreślałbym go tak. Tam też jest gruby zawodnik, zerknijcie jak objeżdża R8 TT 1500hp.. takie r8 100-200 robi w ok 2,6s a 1/4 w 8,4s, dla przypomnienia rekord street w pl to właśnie 8,4 :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 5 marca 2025, 14:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Lincoln napisał(a):
Looknij, kolejny fajny projekt:

pogrzebałem i jednak.. jprd ale to przecinak

Obrazek
Moje auto jest już szybkie ale tam co się będzie działo.
Powyżej podobna specka do mojego vs ten żółtek.
To tj. porównać np. 540i do m5 e39, 650i do F13 m6.. no inna liga
Tam co się dało załadowali, jak już większa moc to sprężarki z przodu ale wtedy auto nie nadaje się na ulice. Projekt za 1,5mln.. więc co się dziwić, jest grubo. :cool:

Edit:
pogadałem z właścicielem żółtka i Sonic będzie miał jednak jeszcze 100/200hp więcej od tego co wziąłem na przykład i 300kg mniej.. w teorii powinien łamać 2s 100-200 i robić średnie 3.5-3,7s 200-300.. po%bany sprzęt. :szok:
czyli 540i e39 do owszem m5 ale e60 albo i f10 st2.. taka to będzie różnica, przeogromna.

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 6 marca 2025, 16:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Witamy 3,91 na pokładzie :) Kompletnie nowy, przebudowany :)
Obrazek

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 6 marca 2025, 18:35 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 1418
Lokalizacja: B-B/Chybie
Moje BMW: M3 E46
Kod silnika: S54B32
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=170321

Jest:
E91 320d
E46 320td
Super Duke 990




Było:
E60 550i
E82 120d
E46 320td
E36 316i
ChoMpower, gdzie robiłeś dyfer?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 6 marca 2025, 22:25 
Offline
Specjalista ds osiągów
Avatar użytkownika

Posty: 4118
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
ChoMpower, uuu, fajny fancik, według mnie podstawa w tuningu wolnossącego BMW :D Jakie seryjnie siedzi przełożenie?
Co do GTR to naprawdę poszli grubo żeby tylko pośmigać na 1/4, dla mnie zupełnie bez sensu budowa wozu za taki worek siana tylko pod 400m...

Dante182, w E39 byłem zadowolony, w kwestii F10 kompletnie olewa temat, nie przedstawia kosztorysu, nie oddzwania, nie wiem co się stało...

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Mistrz Polski PZM 2024 Street RWD


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 7 marca 2025, 09:37 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Dante182
Ja to robiłem przez Bimmer Serwis w Piastowie, ale gdzie oni docelowo robią nie mam pojęcia, od lat siedzą w M. Możesz do nich uderzyć w kwestii samego dyfra.

Lincoln napisał(a):
uuu, fajny fancik, według mnie podstawa w tuningu wolnossącego BMW Jakie seryjnie siedzi przełożenie?
Co do GTR to naprawdę poszli grubo żeby tylko pośmigać na 1/4, dla mnie zupełnie bez sensu budowa wozu za taki worek siana tylko pod 400m...
Tak fakt, fajnie to działa w wolnossakach :hyhy: Miałem kiedyś e36 328 a potem e46 330ci, obydwie na krótszych dyfrach i mega chodziły te wózki. Tylko w 328i powyżej 200 było już cienko, a w 330ci tak do 240.. i potem też słabo, traciły Vmaxa.
w M6 siedzi 3,62, Wg. moich dawnych wyliczeń 100-200 powinno poprawić się o 0,3-0,5s. Co do Vmaxa nie obawiam się, fakt seryjne m6 poleci 345 po liczniku ale.. tam nie brakuje dyfra czy przełożenia skrzyni a mocy. M6 ESS jechaliśmy kiedyś 370 licznikowe. W teorii, dyfer ten zabierze ok 40km/h vmaxa, ale dalej auto powinno dać radę pojechać te 300 po GPS. Jedyna różnica, że nie złapie 300 GPS na 6tym biegu :)
Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu odbiorę, bo pogoda jest mega do testów :cool:

Co do tego R35, rozmawiałem z właścicielem, petrolhead prawdziwy z krwi i kości. Też uważam, że budowanie takiego wozy tylko do 1/4 jest bez sensu. Ponoć będzie jeździł też nim "wkoło komina"
Ja np. cieszę się, że nie poszedłem dalej, ten wóz już jest "ciężki" do jazdy: duża moc, semi slick, większa ilość sprzęgieł, większe zawory, 12 wtrysków zamiast 6, kuta skrzynia.. ogólnie dobrze to podsumował Detailer który mnie odwiedził jesienią, faktycznie masz wrażenie jakby R35 chciał Cię zabić:

Dlatego tym bardziej nie wyobrażam sobie latania 2-2,5k hp r35 poza zawodami na ulicy. Tam chyba rywalizacja zawodów weszła. Ja trzymam kciuki, bo rekord pl w street to tylko formalność. Projekt mega, ale takie zabawy nie dla mnie, jestem z tych co użytkują auta zamiast je używać sporadycznie :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 7 marca 2025, 10:25 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 716
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
Widziałeś już zestawy konwersji GTRów na 8hp z OEM napędem zostawionym? :D Sterownik Łukasza Lamika, wszystko w aucie działa, a wzmocnienie 8mki kosztuje mniej niż jeden zestaw koszy Dodsona :P

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 7 marca 2025, 12:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
KrisC napisał(a):
Widziałeś już zestawy konwersji GTRów na 8hp z OEM napędem zostawionym? Sterownik Łukasza Lamika, wszystko w aucie działa, a wzmocnienie 8mki kosztuje mniej niż jeden zestaw koszy Dodsona
wstyd przyznać ale nie śledzę postępów na platformie r35 :wstyd: tam jest tyle możlwiości..
Ale to dobra nowina. Do tej pory zakucie skrzyni tak żeby wytrzymywała 1000+, ze sprzęgłami i wszystkim wkoło to ok 100k pln.. potem 1500+ itd. to kolejne dziesiątki k pln dokładki.
Pomijam, że wzmocniona skrzynia w r35 jest brutalna..

A takie wzpocnione 8hp, no nie będzie może szybsze ale zgaduję, że za ułamek tej ceny zrobi się by wytrzymywała takie 1000hp+, a bardziej 1200-1500Nm.. I dalej pozostanie "kulturalna".. Podeślesz jakieś info?

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 7 marca 2025, 20:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7178
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
ChoMpower napisał(a):

Dlatego tym bardziej nie wyobrażam sobie latania 2-2,5k hp r35 poza zawodami na ulicy. Tam chyba rywalizacja zawodów weszła. Ja trzymam kciuki, bo rekord pl w street to tylko formalność. Projekt mega, ale takie zabawy nie dla mnie, jestem z tych co użytkują auta zamiast je używać sporadycznie :)


Szeroko idziecie :cwaniak: :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 10 marca 2025, 18:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Obrazek
14 tygodni dziś się przekręciło. Gdybym nie wymyślał, to auto gotowe by było jeszcze przed świętami ale, jak ma być rekord który ciężko będzie pobić, to nie ma drogi na skróty.
Siedzę jak na szpilkach. Zwłaszcza, że ostatnia odpowiednia pogoda dla wolnossaka to 16-18.03.. czyli już zaraz. Potem będzie już coraz cieplej, a nie ukrywam, chciałbym pobić swój rekord tak, by długo nie był pobijalny :cwaniak:

Obrazek
Dobrze, że mam na zastępstwo drugie m6, ja muszę mieć V10, uwielbiam te auta za całokształt.
W dziale Kille wpadła roleczka z m6 F13 717hp, pzdr :cool:

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: _mr.badass -> M6 V10 "Feniks" -->str.8 GT-R/Hellcat Killer
PostNapisane: 12 marca 2025, 16:07 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 240
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos 532hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Oglądając RatDog przypadkiem trafiłem na jego tracktool e63 m6.. i tam wspomniał o alpinie GT3 E63..


Faktycznie było takie auto, całkowicie o niej zapomniałem, z tego co się dogrzebałem:
"530 KM i moment obrotowy 725 Nm. Samochód ważył 1350 kg"

Niestety M6 nie doczekała się wersji GT3, zrobili dopiero na bazie F13.
Trzeba przyznać, urwanie 370kg to jest MEGA wyczyn. Układ napędowy myślę, że podobnie waży co V10 + SMG.
To fajnie pokazuje ile można zbić z auta masy :hyhy: Będę super zadowolony jeśli zbiję 100kg, czyli zbliżę się do masy m3 e92 :) (z tego co mi pisał Hakelbery, ważył i m3 waży ~1600kg) btw. wychodzi na to, że m3 e92 jest mega bazą pod V10, na start mamy -100kg.. gdyby tak zastosować to co chce zrobić w m6, rozszerzyć o wydech tytanowy i ceramiczny hebel, można zakręcić się w okolicach 1450kg. Kto wie, może za kilka lat gdy będę na emeryturze podejmę się takiego szalonego zestawu :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Ostatnio edytowano 14 marca 2025, 10:16 przez ChoMpower, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 262 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL