BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 czerwca 2025, 02:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 31 maja 2025, 21:00 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 34
Lokalizacja: DSW
Moje BMW: X3 E83 3.0sd
Kod silnika: M57N2
Idą strasznie, a po tym gościu w Golfie widać że tam dość mocne przeciążenia są.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 2 czerwca 2025, 09:17 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 274
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Aż sobie z ciekawości odświeżyłem rynek i:
*m2 n55 120-150k,
*m2 s55 180k+, czyli m2 kręcą się w cenach m4 f82, ale co sie dzieje z serią G..
*m2 g87 idzie wyrwać za 250-280k, znacznie taniej niż m4 G82,
*a jeszcze ciekawiej jest z m240 z b58, juz za 200k można ładne ustrzelić.
Dlaczego tak patrze na ceny, singiel w s58/b58 to 40-50k pln, dalej super budżet i nawet jak rozkoorwi się taki sprzęt, to od groma jest gratów na rynku i są w dobrych cenach.

Nie wiem ile stock b58 zniesie(700?), ale nawet jeśli zbudować. czy to s58 czy b58, zbudowanie pieca jeden pies, tu i tu 6 garów. mamy 80k wiecej w budżecie i awd, ciekawa alternatywa dla ścigantów takie m240.

Ten wyścig z miejsca, chyba trzeci, jak m240 i golf ruszyły dobrze.. co tam sie dzieje. Jedno jest piękne w b58 i awd.. 400kg wiecej od Golfa a i tak łoiło go raz za razem. Nie wiem czy to zasługa skrzyni, czy napędu, ale nawet z rolki m240 wygrywało.
Mega fajny odcinek! :)

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 3 czerwca 2025, 18:11 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1262
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
ChoMpower napisał(a):
Aż sobie z ciekawości odświeżyłem rynek i:
*m2 n55 120-150k,
*m2 s55 180k+, czyli m2 kręcą się w cenach m4 f82, ale co sie dzieje z serią G..
*m2 g87 idzie wyrwać za 250-280k, znacznie taniej niż m4 G82,
*a jeszcze ciekawiej jest z m240 z b58, juz za 200k można ładne ustrzelić.
Dlaczego tak patrze na ceny, singiel w s58/b58 to 40-50k pln, dalej super budżet i nawet jak rozkoorwi się taki sprzęt, to od groma jest gratów na rynku i są w dobrych cenach.

Nie wiem ile stock b58 zniesie(700?), ale nawet jeśli zbudować. czy to s58 czy b58, zbudowanie pieca jeden pies, tu i tu 6 garów. mamy 80k wiecej w budżecie i awd, ciekawa alternatywa dla ścigantów takie m240.

Ten wyścig z miejsca, chyba trzeci, jak m240 i golf ruszyły dobrze.. co tam sie dzieje. Jedno jest piękne w b58 i awd.. 400kg wiecej od Golfa a i tak łoiło go raz za razem. Nie wiem czy to zasługa skrzyni, czy napędu, ale nawet z rolki m240 wygrywało.
Mega fajny odcinek! :)


Jak ktoś wyjątkowo się chce bić o czasy to chyba B58 najtańsza a solidna platforma ,w razie jak coś klęknie najtaniej naprawić a wszystkie moce 850+ czy to s58 czy b58 wymagają kucia motoru i grubszych kosztów, szczerze nie marzy mi się zupełnie stg3 bo wiąże się to z większą awaryjnością i upierdliwością używania auta na codzień.
Wracając na ziemię wleciała delikatna mapa stg1 98 mhd +-670KM bo auto jest z całą ekologią na miejscu, zamówiłem DP i przetestujemy stg2 98 stg2 102 i moze E40 z ciekawości ale na te chwilę jest już przyjemnie w 2tonowym klocku biorąc pod uwagę że to sam remap

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 06:45 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 30525
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65
Garaż: Było:
420iA+ LCI
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
dobra poprawa :super:

_________________
Obrazek
^Klik^


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 08:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 274
Moje BMW: E63 V10 x2;E31 850Ac
Kod silnika: S85, M73
Garaż: E63 M6 LCI decat 564hp
viewtopic.php?f=89&t=173725
E63 M6 Interlagos Stock 555hp
E31 850Ci AC Schnitzer

991 GTS, R35 1500hp, Challenger SRT

Ex:
Od cholery BMW i innych aut :)
Vaporr napisał(a):
zamówiłem DP i przetestujemy stg2 98 stg2 102 i moze E40 z ciekawości ale na te chwilę jest już przyjemnie w 2tonowym klocku biorąc pod uwagę że to sam remap
Poniżej 7s 100-200 w klocku z ekologią na miejscu.. szok.
Co masz na myśli st2 102? Masz dostęp do takiego paliwa czy Octane Ciulser? :P

_________________
"I don't drive fast, I fly low" ;)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 19:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 7229
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: M3
Kod silnika: S58
Garaż: BMW G80
viewtopic.php?f=89&t=173760
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Vaporr napisał(a):
Wracając na ziemię wleciała delikatna mapa stg1 98 mhd +-670KM bo auto jest z całą ekologią na miejscu, zamówiłem DP i przetestujemy stg2 98 stg2


Mi by tyle spokojnie wystarczylo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->> X4M Competition LCI
PostNapisane: 4 czerwca 2025, 23:32 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1262
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X4M LCI Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było X3M, 140ix, 340i, 335is, 335d, 525d
ChoMpower napisał(a):
Vaporr napisał(a):
zamówiłem DP i przetestujemy stg2 98 stg2 102 i moze E40 z ciekawości ale na te chwilę jest już przyjemnie w 2tonowym klocku biorąc pod uwagę że to sam remap
Poniżej 7s 100-200 w klocku z ekologią na miejscu.. szok.
Co masz na myśli st2 102? Masz dostęp do takiego paliwa czy Octane Ciulser? :P


Noo nie ma na co narzekać 7s na samym stg1 98 w suvie to już czuć że ma siłę jechać :)
A tłumików trochę tam jest pod silnikiem 2 główne katy, potem 2 katy środkowe, tłumik środkowy i końcowy, z ciekawostek inne są DP do x3/4m i G80 i wydech ,brzmienie też się różnią

Wrzucę DP na próbę i żeby zaspokoić ciekawość stestuję mape stg2 98, 102 i E40 a potem pomyślę czy zostawić czy wrócić do stg1 98 bo jednak cichy samochód też ma swoje zalety na daily.
st2 102 co mam na myśli- to mapa pośrednia między 98 i E40 ,potrzebujesz na nią jakieś 15-20% etanolu w baku i jedzie lepiej od 98 ale nie trzeba tyle etanolu co na E40. Ja i tak 99% czasu jeżdżę na paliwie ze stacji ale jak mhd daje inne mapy do przetestowania to czemu nie sprobowac ;)

Hakelbery to działaj, warto tym bardziej że masz 200kg mniej na pokładzie

Obrazek

W służbowych odwiedzinach w pięknym mieście Łodzi
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL