BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 10:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] problem z obrotami silnika
PostNapisane: 20 lutego 2008, 12:11 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: zach.pomorskie
witam mam e 34 520 m 20 i ogromny problem z obrotami na zimnym silniku z 700/do 1600. a na cieplym minimalnie prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2008, 13:02 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
na samym poczatku wyczysc silniczek krokowy :)

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2008, 13:23 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Lokalizacja: zach.pomorskie
czyscilem i nic zamienilem na drugi i dalej problem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2008, 13:26 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1605
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: E28 E24 E36 F07
Kod silnika: V8
Rafal 75 napisał(a):
czyscilem i nic zamienilem na drugi i dalej problem


szczelnosc ukladu dolotowego moze nalezalo by sprawdzic.

_________________
V8


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lutego 2008, 19:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: WOJ.PODKARPACKIE
kolego miałem ten sam prodlem w mojej buni silnik 2.0 24v m50
przyczyna: strzał na gazie i uszkodziło mi gume co idzie od przepływki do przepustnicy wymieniłem i jak reka odja tak wiec sprawdz układ dolotowy czy silnik nie ciagnie lewego powietrza moze znajdziesz dziure bo to moze byc przyczyna falowania obrotów ;)

_________________
JESTEM ZAGORZA£YM FANEM SAMOCHODÓW MARKI BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lutego 2008, 11:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: Warszawa
Odnośnie falowania obrotów to nie jest prosty temat. Pierwsze co musisz zrobić to:
- wyjąć i wyczyścić silnik krokowy
- wyjąć i wyczyścić przepustnicę
- wyczyścić przewody gumowe do przepustnicy silniczka krokowego
- sprawdzić nieszczelności w ukł. dolotowym (znajdują się one najczęściej na przewodach gumowych doprowadzających powietrze do przepustnicy lub silniczka krokowego)
- sprawdzić pracę sondy lambda (zrobisz to za pomocą miltimetra/miernika el.)

Jest trochę roboty, ale nie wiąże się to z wydatkami. Można to zrobić samemu.

Miłej pracy i mam nadzieję, że pomogłem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL