BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 07:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e46] 320d Hamulec ręczny
PostNapisane: 25 lutego 2008, 11:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Wolica
Moje BMW: E60 520d
Kod silnika: M47
W moim nowo kupionym BMW z 2003 roku słabo działa hamulec ręczny. Prosiłbym o info na temat regulacji hamulca postojowego.
Pozdrawiam
Piotr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 14:06 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
Na poczatke, sciagnij mieszek od recznego, podciagnij reczny do gory, i zdejmij ta skorzana obejme. Robi sie to w sposob "ciagnacy" :D czyli podciagasz reczny lapiesz przy mocowaniu i ciagniesz do siebie :) Pod spodem masz dwie srubeczki i krecisz je w prawo wedle uznania :D potem opuszczasz reczny i jeszcze troszke dokrecasz. Ale mozesz miec tez tak jak u mnie ze masz juz szczeki od rwecznego wyrobione ( co w twoi przypadku mlodego pojazdu) nie swiadczylo by za dobrze o poprzednim wlascicielu lib o tobie :D

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 16:08 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
U mnie i u mojego brata tez zle łapie reczny wiec to chyba normalne w e46.Zrób tak jak kolega napisał tylko nie przesadz bo jak za bardzo podkrecisz to nawet na spuszczonym recznym szczeki beda trzymały

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 19:15 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
Sposoby regulacji w e46 i w prawie kazdym innym BMW sa dwa:
1: tak jak pisze kolega wyżej(przyda sie klucz 10 na przedłuzce)

2. a drugi to (bardziej zalecany przy powarzniejszych regulacjach): mozna regulowac wysuniecie tloczka elemetem 4, krecac go srubokretem
[img][img]http://bmwfans.info/original/images/44609_p.png[/img] [/img]

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 19:30 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
ta druga regulacja to jest z lat 50 ...nie wiem czemu fachowcy z BMW nie zaprojektuja samoregulacji jak nalezy :)

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 19:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: Wolica
Moje BMW: E60 520d
Kod silnika: M47
Dzięki serdeczne za wyczerpujące odpowiedzi. W sobotę będe miał trochę wolnego to powalczę z ręcznym. Teraz póki co cieszę się z jazdy nowym autem. Stan BMK-i jest super, chodzi bez zarzutu. Samochód ma 72 tyś km udokumentowane, kupione w Polsce, regularnie serwisowane w ASO. Jedyne ale to wymiana turbiny i katalizatora przy przeb. 54 tys km :kwasny: Co Panowie o tym myślicie ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 21:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
redemptus napisał(a):
Jedyne ale to wymiana turbiny i katalizatora przy przeb. 54 tys km Co Panowie o tym myślicie ?

pewnie ktos nie umiał jezdzic autem z turbo, albo auto bylo palowane, bo te silniki wytrzymuja nawet 800tys, stones1 pisal o tym :) kiedys na forum

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 lutego 2008, 21:41 
Offline
Specjalista

Posty: 2799
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie
mi tez to sie nie podoba przy takim przebiegu....turbo...katalizator...reczny nie trzyma

_________________
ZOBACZ MOZE COS POTRZEBUJESZ > http://www.mbpartner.com.pl/

Chcesz siê odwdziêczyæ??? Kliknij POMÓG£...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 22:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 121
Lokalizacja: Siedlce/Warszawa
jest szansa ze szczęki w tarczobębnach sie zużyłu albo zniszczyły, warto tam zajrzeć i być przygotowanym na wymianę całego SET-u

_________________
e36--->e46--->???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL