BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 15:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320 24v 92r uszczelka pod głowicą
PostNapisane: 24 lutego 2008, 16:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Witam wszystkich jestem tu nowy.
Kupiłem wczoraj BMW e36 320 24v z 92r jest to moje pierwsze BMW bo do tej pory jeżdżę espero. BMW jest w opłakanym stanie, strasznie zniszczona i na dodatek z zajechanym silnikiem.
Moje pytanie czy ktoś wymieniał sam uszczelkę pod głowicą bo zamierzam to zrobić i czy mógłbym prosić o wskazówki.
Ponieważ woda poszła do oleju czy coś jeszcze mogło się popsuć czy zatrzeć.
Jakiej firmy uszczelka jest najlepsza.
I jeszcze jedno jeśli ktoś ma jakieś części wnętrza samochodu do tego modelu to proszę piszcie potrzebuje między innymi 4 boczków drzwi bo u mnie są wszystkie podarte, rączki do otwierania maski bo jest ułamana, uszczelek drzwi 4 szt bo są poprzecierane.
z góry wielkie dzięki
pozdrawiam.

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 16:19 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
Muszę Cię zmartwić w tym stanie Będziesz Miał Wydatki.Jeśli nie robiłeś nigdy sam uszczelki pod głowicą to nie bierz sie sam za to.Jest dużo roboty.Może być głowica pęknieta,blok.Ale to wyjdzie po rozłożeniu.Jesli dużo wody się dostało do oleju to mogły panewki sie przytrzeć.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 16:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
z wykształcenia jestem narazie mechanikiem samochodowym ale uszczelki jeszcze nie robiłem.
nie wiem czy było dużo wody bo jak już ją kupiłem to było wszystko spuszczone i troche rozebrane między innymi zdjęta pokrywa zaworów i wszystko jest zabryzgane białą mazią.

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 16:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Współczuje Ci trochę kolego. Jeżeli chodzi Ci o firmę uszczelki to zapytaj użytkownika Stones1 ale nie wiem czy będzie mógł Ci coś poradzić przez forum :(

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1979

Tu masz linka do jego oferty.

Powodzenia przy naprawie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 17:13 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
tak zapytam ile dałeś za bemke i świadomie kupowaeś czy z klapkami na oczach ?

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 17:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
2000ZŁ ŚWIADOMIE ALE ZA DOBRĄ MUSIAŁ BYM DAĆ 8 TYS

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 17:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Sorry za OT
Rroobbeerrtt napisał(a):
2000ZŁ ŚWIADOMIE ALE ZA DOBRĄ MUSIAŁ BYM DAĆ 8 TYS


Ale jak ją sobie doprowadzisz do jak najlepszego stanu to dopiero będziesz z niej zadowolony :) będziesz miał większą satysfakcje jej posiadania. Wiem bo sam tak miałem tylko że z innym pojazdem.

Co do użytkownia Stones1 to chyba będziesz się musiał skontaktować poza forum bo niestety przez najbliższy czas będzie nieosiągalny :(

Jeszcze raz powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 17:28 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
takie auto sie kupuje ježeli jest za pare groszy i posiadasz garaž , narzedzia i
wiedze na ten temat, wtedy cie kosztuja tylko czešci ale w twoim przypadku ci wspulczuje, oczywišcie niechce cie obraziè to jest tylko moje zdanie.
myšle že bedzie cie to kosztowalo dužo czasu i pieniedzy.
Rozbierz silnik zobacz w jakim stanie jest i napisz bede staral sie poradziè i koledzy
myšle že tež ale ciežko bedzie zrobiè remont przez internet


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 17:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
JAK NARAZIE JESTEM ZAŁAMANY NIĄ BO CO RAZ TO WYCHODZI MOWA USTERKA.

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 17:31 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
nygas napisał(a):
Ale jak ją sobie doprowadzisz do jak najlepszego stanu to dopiero będziesz z niej zadowolony będziesz miał większą satysfakcje jej posiadania. Wiem bo sam tak miałem tylko że z innym pojazdem.


Ja też tak miałem z Escortem RS2000 doprowadzałem go do stanu używalności przez pół roku.To była "walka z wiatrakami" :mur: Lepiej kupić lepszy stan i cieszyć sie jazdą. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 18:00 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
andrzej3510 napisał(a):
Ja też tak miałem z Escortem RS2000 doprowadzałem go do stanu używalności przez pół roku.To była "walka z wiatrakami" Lepiej kupić lepszy stan i cieszyć sie jazdą.


W pewnym sensie się z Tobą zgodze. Nie widziałem auta kolegi więc ciężko ocenić mi jego stan ale dzisiaj nie ma rzeczy niemożliwych. Trochę samozaparcia i będzie widać efekty. Pewnie że jeżeli kogoś stać to po co robić sobie problemy kupując auto wymagające czasu i wkładu finansowego? E36 to nie zabytek ale wciąż auto użytkowe. Więc się z przedmówcą zgadzam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 18:18 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
ja tam bym sie nie pitolił w naprwy silnika tylko kupił drugi r6 jest doś popularny a goły bez osprzętu kupisz za parę groszy o osprzęt masz już czyli rozrusznik alternator pompe itd lub kupic jakiegoś anglika na dawce

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 18:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
Nie wiem co Cię ku temu pchnęło ale respect :padam:

może zrobisz foto relacje z doprowadzania jej do stanu użyteczności

Dużo szczęścia i jeszcze więcej samo zaparcia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 18:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: LeÂżajsk
Cześć - tu jeden kolo ma rację że od remontu silnika jet po prostu kupić drugi motorek bo drobne detale najwięcej kosztują ale zrobisz jak uważasz .
Pozdrawiam i powodzenia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 19:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
w sumie maci erację żeby kupić jakiegoś anglika lub rozbitka bobęde miał części np uszczelki drzwi przełączniki fotele bo moje nie działają i są wszystkie podarte,
Tylko że z tym drugim silnikiem to nie wiem bo ja mam niby sekwencję ale tak wszystko borozwalane że nie wiem poklejone silikonem bo jest plastikowy koletor dolotowy.

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 19:17 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Rroobbeerrtt napisał(a):
Tylko że z tym drugim silnikiem to nie wiem bo ja mam niby sekwencję ale tak wszystko borozwalane że nie wiem poklejone silikonem bo jest plastikowy koletor dolotowy.


To tym bardziej jak masz możliwość załatw jakiegoś do rozbiórki. Przeszłość to twoje E36 musiało mieć bardzo bogatą, jeździło na gazie(ciekawe czy na II czy III generacji). Faktycznie nie wiadomo co z nim jeszcze jest. Posłuchaj kolegów w Twoim wypadku wymiana silnika będzie chyba najlepszą alternatywą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 lutego 2008, 19:22 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
tak na szybkiego znalazłem
http://moto.allegro.pl/item314855885_bm ... dzony.html
http://moto.allegro.pl/item316410626_bm ... dzony.html

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 21:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
gorzej niż myślałem
, nie wiem jak to sie stało ale w jednym tłoku jest dziura a kawłki lezą w misce olejwej, świeca zmasakrowana że ledwo ją wykręciłem, bardzo dziwny przypadek, pewnie urwał sie tłok i korgowód go popchnoł na świece.

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 21:44 
Offline
Forumowicz

Posty: 464
Lokalizacja: Częstochowa/Wrocław
Moje BMW: e46 Touring
Rroobbeerrtt napisał(a):
gorzej niż myślałem
, nie wiem jak to sie stało ale w jednym tłoku jest dziura a kawłki lezą w misce olejwej, świeca zmasakrowana że ledwo ją wykręciłem, bardzo dziwny przypadek, pewnie urwał sie tłok i korgowód go popchnoł na świece.


:szok: To kolego się nie zastanawiaj tylko załatwiaj sobie inny silnik. Bo koszt naprawy będzię nieopłacalny.
Wpółczuje...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2008, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
zrobie to i sprzedaje tą beme bo po zadtm strasznie pordzewiał ten potrujny ocynk, skoro to ma iść na chandel dokupie tylko tłok, świece, uszczelkę pod głowice pokrywe silnika bo jest pęknięta, uszczelke pod nią, 7 litry oleju i płun i ja pogonie

[ Dodano: 27 Luty 2008, 17:46 ]
jednak silnik do wywalenia z tuleji cylindra nic nie zostało z tłoka tak samo zawory pogięte i jeszcze w bloku dziura jednym słowem mówiąc ruina.

[ Dodano: 29 Luty 2008, 19:01 ]
mam pytanie tylko chce wiedzieć czy silnik od E34 pasuje w 100% do E36 czy jest takie samo nocowanie skrzyni, poduszek, wtyczek instalacji.

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL