BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 2 maja 2025, 16:59

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 10:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 40
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
cze kornelio i inni mająracje nieawrto grzebac wydasz kase a efekt mizerny będzie lepiej zmienic auto na mocniejsze ,ale czy jest tego sens na nasze polskie drogioraz(fotoradary;)))


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2006, 11:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
w sumie tak , macie racje lepiej sprzedac i dolozyc kupic 2.5L autko

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2006, 12:34 
Offline
Forumowicz

Posty: 171
Lokalizacja: KrakĂłw
Gdyby z 1.6 dało się wycisnąć o 20 KM więcej, bez 16V głowicy i to tanim kosztem i żeby to auto nadawało się jeszcze do codziennej, czyli normalnej jazdy, to myślę, że BMW robiłoby takie auta fabrycznie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 maja 2006, 21:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: e36, e30
Tankuj lepiej Pb98, albo shell Vpower Racing.

Ponizej zdjecie predkosci max na 100 oktanach. Oczywiscie, trzeba ze dwa, trzy razy zatankowac by sie silnik przyzwyczail. Tak od razu to nie ma. Jakosc slaba ale chyba widac co trzeba. Biore pod uwage, ze licznik nie pokazuje wartosci rzeczywistej, ale wierzcie mi na slowo, jest roznica :) Na kazdym biegu czuje sie lekko lepszy ciag. Wlasnie odcielo mi zaplon, wiecej nie pojdzie :(

Obrazek

_________________
Bo Możesz Więcej

E30 - viewtopic.php?f=6&t=72121


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2006, 07:20 
Moge Ci silnik sprzedać 2.5i 24V 192km-Cena do uzgodnienia :mrgreen:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2006, 20:59 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 34
Posty: 2352
Moje BMW: e92 LCI 330i
łoł łądnie a gdzie to rozwinełeś ?:> tą prędkość V-max ?

_________________
Było:
Obrazek
E36 318 93'
E32 735i 92'
E36 318i 92'


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 maja 2006, 21:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 132
Lokalizacja: Kwidzyn
Moje BMW: e36, e30
Cytuj:
łoł łądnie a gdzie to rozwinełeś ?:> tą prędkość V-max ?

Miedzy Malborkiem a Tczewem jest dobry kawal ulicy i do tego nowy dywan polozony. W sumie do 185 szedl ladnie. Pozniej juz coraz wolniej sie rozpedzal :(

_________________
Bo Możesz Więcej

E30 - viewtopic.php?f=6&t=72121


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 czerwca 2006, 03:49 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 445
Lokalizacja: Płoty - Szczecin
Moje BMW: E61 530i
Kod silnika: N52B30A
Compactem 316 mojego brata na niemieckim paliwie 98, kawalek autostrady kolo Szczecina, przy 6500obr odciecie, a na liczniku 220 :) (zabraklo 6 biegu,hehe).
Na naszym paliwie z ledwoscia do 210 dochodzi.
Jesli silnik masz w dobrym stanie, proponowalbym Ci (w miare tanim ksztem), stozek K&N, ewentualnie wklad, dobrana odpowiednio strumienice i jakis tlumik koncowy uzywany ale dobry, DF czyli magnetyzer 3 generacji (300-1000zl), chip (nie rezystor) okolo 400zl, ewentualnie jeszcze ceramizer, zeby mu bylo lzej :) Wywal najbardziej zbedne rzeczy z auta, ktore moze wozisz niepotrzebnie, albo sa zbedne przy Twoim uzytkowani. Podejzewam, ze w najgorszym przypadku moc wzrosnie o 20KM (max 35) a moment obr o przynajmniej 25Nm. Przyspieszenie powinno sie poprawic o okolo 0.8-1s do setki, a przy ekonomicznej jezdzie spalanie spadnie o okolo 1litr. Ale najtanszy koszt to jest wlasnie te 1200-1500zl. Jeszcze jedna rada. Jezdzij na 15" kolach bez przesadzonej szerokosci, 205 max.
Daj znac co postanowiles.

_________________
BMW Klub Szczecin
Obrazek
Moja__była__Bunia__323ti
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 czerwca 2006, 17:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
- omijajac temat ze mnie ostatnio brakuje na forum ( od cholery mam roboty w pracy ](*,) )
to czasem zagladam tu
wiec co do przerobek to: bede mial strumienice + caly wydech, kola 16', moze wkladaka filtra K&N (stozek odpuszczam), to raczej juz nie wycuduje nic wiecej :evil:
ogolnie autko jest caly czas robione, kiedy tylko mam czas, na razie wymienilem cale zwieszenie, wkrotce sie ujawnie z efektem koncowym.
pozdrawiam wszystkich serdecznie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lipca 2006, 07:47 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Strumienice sobie odpuść. Przerabiałem to 2 tygodnie temu. Nic nie daje (wydech mam nowy, seryjny). Spowrotem wstawiłem kata. Jedyne co może ci coś pomóc to wkładka K&N i może wlej ceramizer xeramic. Wiele ten ceramizer nie da ale może silnik będzie odporniejszy na ciśnięcie.
Koła mam 205/50/16 i jest to max do 1.8. Na 225 przyspieszało odczuwalnie gorzej.
Co do Vpower - dobra, rzeczywiście troche lepeij chodzi ale bandycko droga.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sierpnia 2006, 09:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 339
Lokalizacja: Poznan, Wawa
Witam
kolejny raz autka z filmu seri Fast & Furious- tym razem -Tokyo Drift - poniosly mnie w swiat marzen . Moje starania o lepsze osiagi stanely w miejscu. Z czasem wiedza rosnie w sile i daje do zrozumienia ze aby sie dobrze i bezpiecznie bawic samochodzikem trzeba miec duzo kasy i tyle. Chyba ze mamy mechanika tate badz dobrego kolege i troche odlozonej kasy , wtedy mozna cos urobic z autkiem. Ja takich mozliwosci jeszcze nie mam.
Jedyne co mi pozostalo to zbierac kase na pewien cel ktory sobie zalozylem, zakup auta z duzym silnikiem, nastepnie profesjonalny tuning.
ach te filmowe bryki...................................

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lutego 2008, 22:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
25 KM prosze bardzo

http://www.allegro.pl/item314011091_tun ... _2szt.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lutego 2008, 09:14 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
qrax napisał(a):
http://www.allegro.pl/ite...ancja_2szt.html

Zobaczcie jaka ma liste kupujacych(jeleni) na dole :mur: :mur: :mur: :szok:

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL