BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 20:21

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] jak dziala silnik krokowy???wazne
PostNapisane: 29 lutego 2008, 22:57 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
witam
bardzo wazne pytanie jak dziala owy silnik na wolnych obrotach bez obciazenia???tj chodzi mi o ta ruchoma czesc co sie dzieje jak jest zamknieta a jak otwarta??czy wspolpracuje z innymi podzespolami np. przeplywomierzem, przepustnica??jak tak to jak??czy ingerencja w owy mechanizm zamkniecie go badz otwarcie bez dodawania gazu powoduje wieksze zuzycie badz mniejsze paliwa???podajcie mi te dane bede myslal dalej....



pozd

[ Dodano: 1 Marzec 2008, 16:38 ]
???


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 14:00 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 72
Posty: 4299
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E-36 320i Touring 95
Kod silnika: M52b20
regulator biegu jałowego błędnie nazywany silniczkiem krokowym utrzymuje stabilne obroty biegu jałowego działa wtedy gdy przepustnica jest zamknięta jego przymknięciem bądzi otwarciem reguluje komp. na podstawie różnych danych nie wiem o jaką ingerencję w mechanizm Koledze chodzi ale raczej bym nie radził-pozdrawim


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 marca 2008, 22:17 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Cytuj:
podajcie mi te dane bede myslal dalej....

Dla zrozumienia podstawowych informacji na temat współczesnych układów sterowania silnikiem potrzebowałem dwa lata teorii i kilka lat praktyki a Ty zamierzasz ogarnąć temat w jednym poście......w dodatku ku jakimś własnym przemyśleniom o których (co wynika z widocznej niewiedzy przedstawionej przez Ciebie w zapytaniu) trudno powiedzieć czy masz pojęcie.

Wybacz, ale jeśli mam tracić czas na naświetlenie choćby ogólnie zasady działania wszelkich podzespołów wchodzących w zakres pracy silnika, to wolę go poświęcić innym sprawom......tym bardziej, że Twoje przemyślenia do niczego twórczego nie doprowadzą.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 10:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 430
Lokalizacja: DeutSchLaNd
Moje BMW: jest Del Sol i e90
robertbmw napisał(a):
......tym bardziej, że Twoje przemyślenia do niczego twórczego nie doprowadzą.



jestes w bledzie ale ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 12:51 
cool_wicia napisał(a):
jestes w bledzie ale ok


skoro tak, to proszę sobie poczytać :)

http://pl.wikipedia.org/wiki/Silnik_krokowy


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL