BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 maja 2025, 12:56

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] na cięcie i podginanie rantów
PostNapisane: 10 marca 2008, 13:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: K-ce
szybkie pytanie.... bmw e36 coupe przyciera z tyłu i wiem ze wiekszosc pisze o klepaniu rantów z tyłu,a moge je wzisac i wyciac katówka a potem zabezpieczyc antykorozyjnie?? bo bedzie to dla mnie mniej roboty. Ale czy nic sie nie stanie?? bo np. w golfie mk ii trzeba było klepac bo tam jakos błotnik z nadkolem był zgrzewany czy jakos tak...


Ostatnio edytowano 1 marca 2009, 19:14 przez cubi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 14:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Lepiej sklepać bo nie ingerujesz w blachą, a jak kątówką będziesz ciął to przegrzejesz blachę i nawet jak zabezpieczysz to "coś" wylezie :zdegustowany: Pamiętaj, nadkola są najbardziej narażone na działanie soli i wody :/ A klepanie to się tylko tak nazywa, do tego służy specjalna maszyna, która podwija rant. Wrzucałem linka na forum jak to wygląda

http://www.rollyourfender.com/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 14:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: K-ce
ta wszystko pieknie tylko gdzie ja kogos z taka maszynka dorwe:/??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 16:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Jak się dobrze zabezpieczy to nic nie wylezie... Można ciąc bez obaw.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 16:54 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16994
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Sylwek_ch napisał(a):
Lepiej sklepać bo nie ingerujesz w blachą, a jak kątówką będziesz ciął to przegrzejesz blachę i nawet jak zabezpieczysz to "coś" wylezie


Zgadza sie, poza tym chyba będzie mniej roboty jak to dasz do sklepania niż jak będziesz ciął i malował.

Tylko nie klep młotem bo Ci popęka lakier a pojedź gdzieś gdzie to robią na tej maszynie.
Poszukaj w necie, podzwoń po warsztatach - nie pamiętam ile to kosztuje dokładnie ale pamiętam że stosunkowo tanie to było.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 17:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Kyokushin napisał(a):
Sylwek_ch napisał(a):
Lepiej sklepać bo nie ingerujesz w blachą, a jak kątówką będziesz ciął to przegrzejesz blachę i nawet jak zabezpieczysz to "coś" wylezie


Zgadza sie, poza tym chyba będzie mniej roboty jak to dasz do sklepania niż jak będziesz ciął i malował.

Tylko nie klep młotem bo Ci popęka lakier a pojedź gdzieś gdzie to robią na tej maszynie.
Poszukaj w necie, podzwoń po warsztatach - nie pamiętam ile to kosztuje dokładnie ale pamiętam że stosunkowo tanie to było.


Ja do gięcia rantów przekonany nie jestem bo potem zbiera tam się bloto sól i cała reszta brudu z drogi i z czasem się dziurawi an wylot :/

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 17:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 6186
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: e36 328i cabrio
Kod silnika: M52B28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=49287
Cytuj:
Tylko nie klep młotem bo Ci popęka lakier a pojedź gdzieś gdzie to robią na tej maszynie.


A dzikus klepał młotem i jest funkiel sztuka :)

_________________

A może chciałabyś kupić
Ramki 3D z logo forum
albo
Smycze z logo forum?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 17:34 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2547
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E92
Pułkownik Zuber napisał(a):
A dzikus klepał młotem i jest funkiel sztuka


bo w touringach jest inna blacha z tylu i latwo poszlo :rotfl:

_________________
Obrazek
Proud to be white - galeria białej E92 - zapraszam!
"SPORT I REKREACJA" - zapraszam do udziału w dyskusji!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 19:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1320
Moje BMW: e46 COUPE+COMPACTe36
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=94308
panowie jesli mozna prosic to wklejcie wiecej fotek bo temat bardzo ciekawy pozdrawiam :)

_________________
Obrazek
KTO CHCE SZUKA SPOSOBU, KTO NIE CHCE SZUKA POWODU
http://reklamywydruki.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 21:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 305
Lokalizacja: lublin
Moje BMW: e46Ci
Kod silnika: M52b28
Tak to się robi http://www.mazda6tech.com/index.php?opt ... 7&Itemid=1
będę konstruował taką maszynerię z podnośnika
Obrazek

a tu jest jak zrobić od podstaw http://artuditu.__prosze_uzyc_innego_hostingu_do_zdjec_/albumy/111468.html#e


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 22:08 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Jakby ktoś z Wawy był zaintersowany podgięciem rantów to ta frima się tym zajmuje

http://www.biernacki.tuning.pl/

150zł za tył

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 22:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
jutro tam podjade. bo obok pracuje to sie troche wypytam, bo sam jestem ciekaw. kupiłem dzis 17 calówki 9'' et 22 tył; 8'' et20 przód no i by sie przydało podgiąć

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2008, 20:14 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 908
Lokalizacja: Telford UK
Moje BMW: e39 530i Sport
Kod silnika: M54B30
Witam.

A ja z kolei mam podobny problem.

Mam opone z tyłu za dużą bo mam 245 a max mogę mieć 235.

Chciałbym sie dowiedzieć czy moge rant felgi zjechac na tokarce i zalożyc opone 235 lub 225?

Proszę o konstruktywne odpowiedzi, a nie w stylu : głupi jesteś idź się leczyć. :)

Obrazek
Obrazek

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2008, 20:23 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
marcin28 nie praktykuje się czegoś takiego, bo jak "ztoczysz" rant to na czym opona sie oprze :?: Ta opona na zdjęciach to 245 :?:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2008, 20:49 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 908
Lokalizacja: Telford UK
Moje BMW: e39 530i Sport
Kod silnika: M54B30
Zgadza się to 245. I nie byłoby problemu gdyby gliny sie nie czepiły bo wystaje minimalnie jakies 10mm poza obrys. Więc mam mały kłopocik :( Co mam robić? Help

_________________
...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 marca 2008, 20:56 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
marcin28 Niestety tyle będzie ta felga wystawać :/ To bardziej chodzi o felgą niż oponę. Rant jest odkręcany :?: Jeśli tak to może uda ci się kupić sam rant mniejszy :|


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciecie rantów...
PostNapisane: 11 marca 2008, 21:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 2786
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Moje BMW: AR 159
cubi napisał(a):
szybkie pytanie.... bmw e36 coupe przyciera z tyłu i wiem ze wiekszosc pisze o klepaniu rantów z tyłu,a moge je wzisac i wyciac katówka a potem zabezpieczyc antykorozyjnie?? bo bedzie to dla mnie mniej roboty. Ale czy nic sie nie stanie?? bo np. w golfie mk ii trzeba było klepac bo tam jakos błotnik z nadkolem był zgrzewany czy jakos tak...

Tnij!!! ja robilem to kiedys (tzc wycinalem) zakonserwowalem i po 4 latach robilem kontrole i nic!!!!!!!!! zero korozjii, warunek ze zrobisz to z Sercem ;) i jakis czas temu zrobilem to tez w e32! (18" 275 sie nie miescily) :hyhy:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: ciecie rantów...
PostNapisane: 12 marca 2008, 08:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 124
Lokalizacja: K-ce
lex2222 napisał(a):
cubi napisał(a):
szybkie pytanie.... bmw e36 coupe przyciera z tyłu i wiem ze wiekszosc pisze o klepaniu rantów z tyłu,a moge je wzisac i wyciac katówka a potem zabezpieczyc antykorozyjnie?? bo bedzie to dla mnie mniej roboty. Ale czy nic sie nie stanie?? bo np. w golfie mk ii trzeba było klepac bo tam jakos błotnik z nadkolem był zgrzewany czy jakos tak...

Tnij!!! ja robilem to kiedys (tzc wycinalem) zakonserwowalem i po 4 latach robilem kontrole i nic!!!!!!!!! zero korozjii, warunek ze zrobisz to z Sercem ;) i jakis czas temu zrobilem to tez w e32! (18" 275 sie nie miescily) :hyhy:



podziekował :) to zabieram sie za ciecie i zabezpieczanie :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2008, 09:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 10684
Moje BMW: E46 | E46 M3
Kod silnika: M54B30| S54B32
marcin28, dokladnie tak jak pisze Sylwek_ch, poszukaj na ebay.de albo allegro mniejszego rantu, albo sie zmien z kims (twoj jest szeroki tak wiec na bank pojdzie)

_________________
Obrazek
Because life is too short to drive boring cars.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 marca 2008, 10:46 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3477
Lokalizacja: Kozienice
ja uważam że cięcie rantów to kiepski pomysł przecież to podwinięcie to jest wzmocnienie!!! profilowana blacha zawsze wzmacnia konstrukcje a jak wytnie sie to zagięcie to moim zdaniem rant rant bedzie się wginał pod naciskiem duzego palca.

kiedyś widziałem jak domowym sposobem zaginali ranty, koło było uniesione do góry, i wsadzili kij bejsbola miedzy nadkole a koło i na zasadzie wagi wypychali jeżdząc w lewo i w prawo


marcin28, nie zakładaj mniejszego rantu bo masz piekne felgi tylko załuż opone 235 i bedzie po kłopocie ładnie sie naciagnie :cwaniak:
pamietaj ze felga moze wystawać poza obrys samochodu tylko bieznik opony musi sie schować w nadkolu i psy nic Ci nie zrobią

_________________
SPRZEDAM CHROMLINE DO E30 CABRIO

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL