BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:52

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] dziwne skoki kierownicy
PostNapisane: 30 października 2007, 08:38 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 19
Lokalizacja: Gdynia
witam wszystkich fanów ..;-) mam pytanie odnosnie układu kierowniczego . Zauważyłem w ze podczas skręcania kierownicy występują dziwne skoki ..moze to brzmi nieco dziwnie ale mam wrazenie ze w pewnym momencie występuje mały opór kierownicy po przekroczeniu którego nastepuje wyrazny stuk i pozniej juz ok..Przy wyłaczonym wspomaganiu w\w objawy nie występują.Kolega mechanik twierdzi ze to moze byc przegub krzyżowy czy coś takiego ale ja obawiam sie ze to maglownica ..poradźcie coś może ktos mial podobny problem .pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 października 2007, 09:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: sosnowiec
Witam, ja na temat bmw jeszcze zbyt dużo nie moge powiedzieć ale podobny objaw miał mój ojciec w toyocie camry, kierownica chodziła "skokami" i okazało sie ze jest to ten przegub krzyżowy, poprostu przyrdzewiał i go łapało. Pomogło tymczasowo przesmarowanie i przepsikanie wd40, ale wiadomo ze to nie rozwiązanie:) pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 18:22 
Witam mam podobny problem w swojej E30 gdy kręcę kiero w lewo lub wprawo czuć delikatny opór i przeskok kiero,głupie uczucie jest podczas jazdy tak jakby kiero miała sie nagle zablokować.Zauważyłem pewna sprawę gdy tylko auto podniose na podnośniku objaw ginie.Przejadę sie kawałek i wszystko powraca.Wymieniłem płyn jakby było lepiej przez pewien czas,albo tylko tak mi sie zdawało.Maglownica jest sucha płyn niespieniony.Może ma ktoś jakiś pomysł.Po tym przeskoku kierownica kreci sie normalnie :(


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 marca 2008, 18:33 
Offline
Forumowicz

Posty: 194
Lokalizacja: czechy
popatrz czy pasek niemasz lužny od pompy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2008, 23:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 495
Lokalizacja: WLKP
Moje BMW: E46 TourRing
Kod silnika: M47
mało płynu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 08:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 149
Lokalizacja: Chojnice
Wedłuk mnie Drak ma rację, gdyż też jestem zdania, że to wina paska.

_________________
a oto foty mojej gabloty http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=26770


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 12:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 90
Lokalizacja: Gliwice
Witam... U mnie objawia się tak... gdy kręcę kierą o 1/6 obrotu czuć jakby coś przeskoczyło. Po tym mogę kręcić do oporu z tą samo siłą, to samo dzieje się w drugą stronę, czyli koła ustawione na wprost skręcam kierą o 1/6 obrotu i znowu przeskok. Pojechałem na kanał i okazuję się że listwa wspomagania jest pęknięta. Pojechałem do Mechanika, zapytalem go nie mówiąc mu o tym co odkryłem i powiedział z marszu, że to listwa wspomagania. Później wszedł pod samochód zobaczył że jest pęknięta i powiedział: "a nie mówiłem". Tak więc koszt regeneracji 500zł gwarancja 2 lata. Niestety na razie jeszcze tego nie zrobiłem także nie mogę mówić czy to aby na pewno to, ale nie mam kasy żeby to zrobić... :kwasny: także musi przeżyć jeszcze tydzień...

_________________
Zobaczcie i oceĂącie: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=22218

Do³adowanie jest jak narkotyk, za pierwszym razem najlepsze, póŸniej ju¿ tylko s³absze i s³absze.. wiêc musisz ³adowaÌ wiêcej


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 12:26 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 238
Lokalizacja: Olszyna LubaĂąska
Moje BMW: E65 730i
Ja kiedyś jak miałem taki objaw (lekki opór w jednym miejscu przy kręceniu kierownicą) i nie mogłem znaleźć co to jest. Później zrobiło mi się z tego stukanie na dziurach i dziwne luzy w kierownicy. Po ciężkich poszukiwaniach znalazłem - był to łącznik kolumny kierowniczej, taki krzyżak. Był już wywalony, wymieniłem i wszystko było ok :super:

_________________
Moje auto znajdziesz na TwojaFura.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL