BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 30 kwietnia 2025, 23:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 11:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 3233
Lokalizacja: Zabrze/Ludwigshafen
Moje BMW: Było E39. Jest E88
Kod silnika: N52B30
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=171542
Cytuj:
dźwięk R4 jest bardzo poprawny w e36. Przejedzcie się np. Fiatem Bravo 1,6 albo Omegą B 2,0 16v - brzmią cały czas tak jakby miały uszkodzony tłumik.


to racja, wiele R4 w innych markach bez dzwiekowych wspomagaczy typu tlumiki czy stozki brzmia nijak, co nie zmienia faktu ze moj is bardzo glosny jest przy 140 trzeba juz podniesionym glosem ze soba rozmawiac, coprawda nie ma takiej granicy nieslyszalnosci jaka byla w poczciwym 125p ze powyzej 130 oprocz silnika nic nie bylo slychac ;) is bardzo ladnie brzmi w okolicach 4 tys, no ale R6 i inne V'alki brzmia lepiej.

_________________
---->>>https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=171542<<<----


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 16:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1592
Lokalizacja: West
Moje BMW: Z4 3.0i
-Fatalne szmaciane gówniane tapicerki
-Parujące lampy
-Korozja - lata lecą jakby nie patrzeć
-Klameczki wewnętrzne i ich odpadające ramki
-Plastiki z tyłu przednich foteli - porażka, nie widziałem nie podrapanych chyba

Natomiast w każdym e36 świetnie się czuję za kierownicą, super ergonomia, zakres regulacji fotela ( w tym wysokości, wcale nie trzeba miec wysokiej pozycji za kierownicą, przecież siedzenie schodzi bardzo nisko) to wzór, świetne właściwości jezdne, precyzyjna skrzynia biegow. I jeszcze coś - bardzo precyzyjne wskaźniki poziomu paliwa.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 21:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: warm-maz
eeeeee tam to żadne wady!! Jeżde już od ponad 2 lat coupe z "93 i nie widzę w nim żadnych wad. Zdarza się jakaś drobna usterka, ale to na tyle rzadko, że nawet nie zwracam uwagi. Te auta są wspaniałe, to co wytrzymują na naszych drogach to jestem pod wilekim wrażeniem. Jak widze innych urzytkowników innych marek i ich problemy z autami to dochodzę zawsze do tego samego wniosku, że BMW to niezawdone maszyny. Jeździłem innymi autami, ale jak wsiadłem do BMW: kokpit i panel przesunięty do kierowcy, świetna regulacja foteli, dynamika jazdy i radość jakie te auta dają!! Nigdy już nie zmieniłbym marki, tylko BMW. A to, że czasem coś trzeba zmienić to normalne to nie nowe auta!!, a i nowe się psują. pzdr


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 stycznia 2008, 23:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Jak dla Mnie auto bez wad.Samochód zaczęto produkować w 90r (zawsze wydawało mi sie ze w 91r)wiec najstarsze okazy maja juz 17-18lat (moja była z 91r)nie mogę powiedziec złego słowa na ten samochód.Plastyki ,prowadzenie ,tak jak ktos wspominał lewarek zmiany biegów b.precyzyjny,silniki R6 rewelacyjne :ok: .o przypomniałem Sobie minusy ...spalanie R6,korozja tylnej klapy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 01:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
Na minus:

- piszcząca kierownica
- badziewne ramki od klamek
- spalanie w mieście dobijające
- ogólnie wnętrze tandetnej jakości jeśli chodzi o materiały
- ruda na progach
- mulasty dół w 2.0i

Na plus:

- ergonomia wnętrza (genialnie rozplanowane)
- pozycja za kierownicą
- dynamika na wysokich obrotach w 2.0i (ten silnik ma kopa! tylko trzeba trzymać obroty powyżej 3 - 4 tys. i już niełatwo jest go przegonić)
- hamulce

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 16:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Kubenzy napisał(a):
ogólnie wnętrze tandetnej jakości jeśli chodzi o materiały
:znudzony:

No ja bym się z tym nie zgodził, uważam że materiały są bardzo dobrej jakości

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 16:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 999
Lokalizacja: ZamoœÌ
co do wnetrza się nie do końca zgodze
u mnie nie odpadaja plastiki z fotelii
ani zaslepki klamek
korozji tez bardzo niewiele jak na swoj wiek

ale za to te plastiki skrzypia

_________________
ÂŁatwa diagnoza uszkodzonego czujnika ABS-u


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2008, 18:37 
elektron85 napisał(a):
u mnie nie odpadaja plastiki z fotelii


u mnie też nie

ANDREW E36 napisał(a):
Kubenzy napisał/a:
ogólnie wnętrze tandetnej jakości jeśli chodzi o materiały
:znudzony:

No ja bym się z tym nie zgodził, uważam że materiały są bardzo dobrej jakości


no niby gorsze od e30 :) ale wciąż trudno to porównać do Forda czy coś :] jak dla mnie to są zdecydowanie dobrej jakości- nie najlepszej, ale dobrej.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2008, 15:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 10
Lokalizacja: WoÂłomin
Co do wnętrza to uważam ,że jest wykonane z bardzo dobrych jakościowo materiałów ,tak samo siedzenia ,boczki itp. Jeżeli są jakieś przetarcia to według mnie wina poprzednich właścicieli którzy nie sprzątali ,nie dbali o samochód tak samo jak i odpadające plastiki itp. Co do trzeszczenia i skrzypienia plastików to po prostu musiały być ściągane i założone z powrotem na stare spinki ( które w ASO kosztują grosze...)

Ja osobiście od kiedy kupiłem BMW staram się o nie dbać ,sprzątam co weekend ( możecie mi wierzyć lub nie ale cotygodniowe sprzątanie zajmuje mi maksymalnie godzinę )

Duża wina takiego stanu niektórych bmw to mentalność ludzka!! Ja jak zamykam drzwi ,klapę czy cokolwiek reguluje nawiewem itp. robie to w miarę delikatnie ,nic na siłę a sam byłem świadkiem jak znajomy zamykał bagażnik ,lub drzwi u mnie w bmce.... Jak pier....ął klapą czy drzwiami to zastanawiałem się czy nic nie popsuł ,dostał od razu PORZĄDNĄ zjebke i to jego tłumaczenie: Przecież nic się im nie stanie.....

I na koniec: jeżeli coś wam trzeszczy ,piszczy itp. to znak ,że trzeba tam zajrzeć odrobina wysiłku a spokój i cisza zapewnione :super: :super:

_________________
Motor i samochĂłd sÂłucha siĂŞ tylko kierowcy....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 stycznia 2008, 16:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 33
Lokalizacja: warm-maz
i znów dzisiaj otrzymałem potwierdzenie niezawodności Marki BMW. Wjechałem na diagnostykę (auto przyjechało z niemiec na tych amorach i sprężynach i nie wiem ile tam jeździło) 2 lata jeżdże tym autkiem po polskich dorgach i ... Amortyzatory po 80 i 77 % Wyniki pomiędzy 70-80 % na jednym nawet był ponad 80%. W zawieszeniu żadnych luzów, a też nic nie ruszałem!! Rewelacyjne wozy!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: e36 320
PostNapisane: 6 lutego 2008, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 36
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E46 320i
Jeśli chodzi o rude to w zadbanych i bezwypadkowych egzemplarzach po prostu go nie ma! Ja mialem 320i sedan z 1992 i nie bylo na nim ani grama rdzy. Nie miałem też żadnego problemu z odklejającymi się boczkami.

Plusy:
- kultura pracy R6
- świetne prowadzenie
- łatwość manewrowania
- cisza i spokój w kabinie nawet przy wyższych prędkościach
- prosta obsługa - BMW jest tak zbudowane, że przy odrobinie olej u w głowie można masę rzeczy zrobić samemu
- foremny i pojemny bagażnik - jak jechałem na wakacje (w 2 osoby) to udało mi się zmieścić 2 (dorosłe) rowery w bagażniku (sedan bez rokladanych siedzeń :hyhy: )
- brak anteny, która szpeciłaby linię samochodu (czasem psułem to anteną cb :] )

Minusy:
- "wieszająca" się klimatyzacja (mam to też w obecnym E34; chodzi o klime manualną, nie wiem czy przy klimatroniku jest to samo) - nadal dmucha ciepłym nawet jak już zmienię na niską temperaturę - zabiera chwile czasu żeby to pokonać i jest denerwujące
- brak trzymania bocznego w seryjnych fotelach
- moje E36 miało nierozkładane fotele z tyłu a snowboard nie mieścił mi się do rękawa na narty no ale to kwestia egzemplarza :]
- fabryczne audio, no comments
- zatykające się spryskiwacze - wymieniłem je na nowe i dość szybko się zatkały (pewnie kwestia przeczyszczenia całego układu...)
- dość wysokie spalanie - niestety w Krakowie nie ma cudów

Poza tym to właśnie chcę się pozbyć mojej E34 i znowu ubrać się w E36, tym razem 318is coupe :)

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lutego 2008, 15:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
"Foremny bagażnik" :zdziwko: - już bardziej pojemny ale gdzie on jest foremny, wnętrze bagażnika jest tak nierówne i zakręcone w sedanach i coupe że trudno o większy mix

Co do anteny od radia to zależy, bo w niektórych E36 antena jest na tylnim błotniku i faktycznie nie jest to zbyt szczęśliwe miejsce

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lutego 2008, 16:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Z tych wszystkich wypocin moge jedynie z autopsji potwierdzic:
-Lipne fote (slabe trzymanie na boki i pekajace na szwach siedziska)
-Korozja tylnej klapy
-Glosno w srodku (IS)
-Lipne ori audio

Wiecej grzechow nie pamiatam ;)

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 marca 2008, 15:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 37
Lokalizacja: Otwock
el Presidente napisał(a):
-Fatalne szmaciane gówniane tapicerki
-Plastiki z tyłu przednich foteli - porażka, nie widziałem nie podrapanych chyba


Nie zgadzam się! Chyba nigdy nie woziłeś dziecka w foteliku w E36? Wierz mi, buty u malucha zabłocone jak trzeba, a jego pozycja w foteliku jest taka, że właśnie swoje obuwie maluch opiera o tył przedniego fotela. Plastki (czarny) w tym miejscu jest po prostu IDEALNY!

Wady jakie są w moim:
- rdzewienie tylnej klapy
- rdzewienie jednego tylnego nadkola
- parszywe garby spowalniające - kto je robi? Ci ludzie nie wiedzą co to samochód o normalnym (znaczy się dość niskim :-) ) zawieszeniu? Ciągle przywalam o coś takiego.

Pozdr.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 09:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Ja swoją 318tką jeżdzę dopiero pare dni, i po przejażdżce po szutrz stwierdziłem że to jest jednak to, przednionapędowym autkiem nigdy nie będziesz miał takiej frajdy z jazdy..ale trzeba uważać! PRZY SILNIKU 1.8i (ninimum) TYLNY NAPĘD TO ZDECYDOWANY PLUS

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 10:08 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 36
Posty: 1241
Lokalizacja: Jasło
Moje BMW: E36 318i
Kod silnika: M40B18
Trudno powiedzieć czy to wada, czy zaleta, ale pierwszy raz się z takim czymś spotkałem i na razie nie mogę się przyzwyczaić, mianowicie chodzi o bagnet oleju zakończony plastikiem na którym trudno ocenić poziom oleju, a przynajmniej trudniej niż na zwykłym metalowym bagnecie, po za tym dość ciężko jest go wyciągnąć ale to może i lepiej tak na dobrą sprawę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Wady i zalety BMW E36
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, 14:30 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 11
Lokalizacja: WaWa
Moje BMW: e36, e46
Jak do tej pory nie moge nic zlego powiedziec o mojej bawarce. Choc to tylko 1.6i to jestem bardzo z niej zadowolony, aby tylko tak dalej. Środek czyli jego wykonczenie kasuje spora liczbe samochodow. Chocby golfa V tragedia.....


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, 17:27 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2588
Lokalizacja: Dziki ZachĂłd
Moje BMW: 323i
Kod silnika: M52TuB25
ANDREW E36 napisał(a):
No ja bym się z tym nie zgodził, uważam że materiały są bardzo dobrej jakości


Pisałem o E36 z początku produkcji

dodam jeszcze - korodująca podłoga pod akumulatorem w wersjach R6

_________________
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 23:10 
Kubenzy napisał(a):
ANDREW E36 napisał/a:
No ja bym się z tym nie zgodził, uważam że materiały są bardzo dobrej jakości


Pisałem o E36 z początku produkcji


a co do tego, to nie wiem, czy aż tak z początku produkcji były lipne materiały, śmiem twierdzić, że to raczej wada egzemplarza konkretnego.

poza tym, to samo z tylnią klapą i jej korozją. ja jedyne zauważyłem ogniska korozji poza progami, to miejsca w których coś było malowane, typu błotnik, więc... nie chcę sugerować, że każdy miał waloną, malowaną, wymienianą klapę, ale... no cóż, moja jest 91 i powinno też korodować... :niepewny:

poza tym:

http://youtube.com/watch?v=NrlzW3oFLtA

:viva:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 czerwca 2008, 13:05 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 508
Lokalizacja: WSC
Wady:
- bagnet mierzenia oleju, zerowa przejrzystość
- w wersji coupe, uszczelka w tylnych bocznych szybach - jest taki mały dostawiany odcinek, mają to wszystkie coupe. Wygląda bardzo nie fajnie.
- w wersjach R4 - silnik przenosi dość wyraźne drgania na auto.
- wersje z początku produkcji mają słabe materiały w środku
- położenie filtra kabinowego w wersjach z klimatyzacją
- patent ze wstecznym
- głównie R4 - terenowe obrzydliwe zawieszenie przednie
- słabe nagłośnienie seryjne
- coupe przy większych prędkościach gwizd powietrza - uszczelki na przedniej szybie
- generalnie słaby ręczny
- brak dobrego silnika diesla

Zalety:
- ustawienie konsoli na kierowce
- świetne pewne prowadzenie
- kapitalne silniki
- przykręcane dywaniki!!
- promień skrętu
- tylny napęd - dla mocniejszych wersji silnikowych
- logiczność i solidność konstrukcji
- ekonomizer:)
- masa modów, części, podzespołów - ogromne możliwości tuningu


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 155 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL