BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:22

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Przepalające się żarówki H1 100W
PostNapisane: 14 marca 2008, 16:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
Może miał ktoś podobny przypadek i wie czym jest spowodowany? Na światłach mijania regularnie (raz na miesiąc, czasem częściej) przepalają mi się żarówki ale tylko 100W, na 55W nie ma takiego problemu. A przepalają się na ogół prawa/lewa dzień po dniu zaraz. Czy to może być wina przekaźników? Dodam, że czasem przepalając się, żarówka pali również bezpiecznik.

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2008, 17:24 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Te reflektory są przystosowane do żarówek 55W i nic dziwnego w tym że 100W szybko się przepalają.Wyczyść soczewki załóż firmowe żarówki 55W albo dobry zestaw HID i będzie dobrze.Dwa razy większa moc żarówki niesie ze sobą dużo wyższą temperaturę przy której wypala się odbłyśnik bo mała powierzchnia reflektora nie jest w stanie odprowadzić ciepła.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2008, 17:54 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: WrocÂław
potwierdzam. rozbierz lampy do golasa i wyczyść je porządnie a jak szkła masz skamykowane to kup nowe przy okazji za 70zł. ja tak zrobiłem i różnica jest powalająca.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 marca 2008, 20:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 368
Lokalizacja: pomorze
Moje BMW: E53/E34
Kod silnika: M57D30/S38B38
Garaż: Bmw E53 3.0d / E34 M5 3.8
roughrider napisał(a):
przepalają mi się żarówki ale tylko 100W,


wywal te 100 bo lampy sobie popalisz :wstyd: :wstyd:

_________________
MOC JEST BOGIEM, PREDKOSC NALOGIEM, NITRO ZABAWA A TURBO PODSTAWA :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 marca 2008, 02:27 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
Olaboga następny .Zrób tak jak ci napisał Marek ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2008, 12:39 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
:wstyd:

Dobra, dobra juz nie bede, dzieki za podpowiedzi. Lampy mam swierze, bo poprzednie przy wlaczeniu świateł mijania nie roznily sie specjalnie od pozycji juz, wiec pod tym wzgledem wszystko gra tylko chcialem cos jeszcze lepszego niz bluevision :| Ale juz nie bede kombinowal.

Powiedzcie mi tylko, czy tymi zarowkami moglem uszkodzic przekazniki? Bo juz po wlozeniu bluevision spowrotem, przez pierwsze 2 dni lampy mi raz dzialaly, raz nie. A i sluchac bylo momentami jakby cykanie wlasnie w okolicy bezpieczników/przekaźników pod maską.

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 marca 2008, 23:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
Niestety jak najbardziej mógł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 63
Lokalizacja: Wawa
Hmmm, nie ma to jak samemu sobie z glupoty narobic problemow... :kwasny: No nic trzeba bedzie teraz troche inteligentniej pokombinowac. Dzieki za info.

A odnosnie jeszcze tego co pisal Marek WGR: jak to jest z tymi zestawami HID? Nie jest tak, ze one daja jeszcze wieksza temperature niz 100watowki? Bo myslalem tez o zalozeniu takiego zestawu ale niewiele o xenonach wiem. A slyszalem tez cos, ze moge potem badania technicznego nie przejsc jesli nie mam wycieraczek na reflektory, prawda to?

_________________
PiÂłeÂś? Nie jedÂź! Nie piÂłeÂś? Wypij !!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 13:43 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
roughrider napisał(a):
A odnosnie jeszcze tego co pisal Marek WGR: jak to jest z tymi zestawami HID? Nie jest tak, ze one daja jeszcze wieksza temperature niz 100watowki? Bo myslalem tez o zalozeniu takiego zestawu ale niewiele o xenonach wiem. A slyszalem tez cos, ze moge potem badania technicznego nie przejsc jesli nie mam wycieraczek na reflektory, prawda to?


Jesli chodzi o temperature jaka wytwarza xenon to jestes w bledzie...poniewaz nawet silne zestawy HID w czasie pracy czyli swiecenia osiagaja mniejsza temperature niz zarowki 55W

Jesli chodzi o prawo to nie martw sie badania techniczne przejdziesz bez problemu...wielu kolegow z forum ma takie zestawy w swoich Bumkach i nie maja zadnych problemow z badaniami.

Bylo pare postow na temat zestawow HID na forum...poszukaj sobie to sie dowiesz jeszcze paru rzeczy.

Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 21:59 
iglu napisał(a):
roughrider napisał(a):
A odnosnie jeszcze tego co pisal Marek WGR: jak to jest z tymi zestawami HID? Nie jest tak, ze one daja jeszcze wieksza temperature niz 100watowki? Bo myslalem tez o zalozeniu takiego zestawu ale niewiele o xenonach wiem. A slyszalem tez cos, ze moge potem badania technicznego nie przejsc jesli nie mam wycieraczek na reflektory, prawda to?


w czasie pracy czyli swiecenia osiagaja mniejsza temperature niz zarowki 55W


35W


Góra
  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL