BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 17:13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
tak właśnie obydziłem się bo trzeba było chamować

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 21:20 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Rroobbeerrtt napisał(a):
tak właśnie obydziłem się bo trzeba było chamować


No to musisz sprawdzic z jakiej Emki tam masz silnik pod maską po przyspieszenie identyczne jak w prawie 400 konnym Ferrari Modena :] :rotfl:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 21:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Lublin
Z emki to jest pare innych rzeczy ale silnik to raczej nie, zwykłe 2,5 z wanosem i filtrem stożkowym oraz zamiast katalizatora strumiennice i tyle. :hyhy:

_________________
Robert


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 22:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
Rroobbeerrtt napisał(a):
Z emki to jest pare innych rzeczy ale silnik to raczej nie, zwykłe 2,5 z wanosem i filtrem stożkowym oraz zamiast katalizatora strumiennice i tyle. :hyhy:


no to jak ze stożkiem i strumiennica to wszystko mozliwe. :rotfl:

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 marca 2008, 23:50 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 86
Lokalizacja: GRÓJEC
na 300m rozbujałem go do 160km/h :27: :27: :27:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 17:44 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 645
Lokalizacja: Sochaczew
Moje BMW: 328ci,330Cab, X6 sd
Kod silnika: m52b28tu, m54b30
na 400m chyba


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 18:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
Dudek II napisał(a):
na 400m chyba


tez ciezko

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL