BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:10

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Ciśnienie w 18"
PostNapisane: 24 marca 2008, 11:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Tak jak w temacie

Opony przód:
- Wanli S 1088 225/40/R18 95 W

Opony tył:
- Toyo 225/40/18 jodełka

Auto, to BMW E36 318i


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 13:12 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 733
Lokalizacja: WARSZAWA
Tez ten emat mnie ciekawi.Ja mam tak na czuja u siebie 2,3bara.Ktos jest poinformowany ile powinno byc??? ;)

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 18:32 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 37
Posty: 10916
Lokalizacja: zlokalizowana
Ja w swoje 225/45 wpompowałem po 2 bary. Jak jadę sam lub z pasażerem to jest w porządku, nie czuć różnicy z 195/65, ale jak siedzi komplet osób to już dołki i dołeczki są odczuwalne. Niskoprofilowa opona ma to do siebie, że jak się nabije więcej to wybrzusza się na środku i nierównomiernie ściera... Czytałem, że to baaardzo niskiego profilu powinno się pompować nawet 1,8 bara... :niepewny: Choć z drugiej strony na internetowych forach o tjuningu wyczytałem, że pompuje się po 4 bary i więcej bo szkoda felg :znudzony:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 18:40 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Dałem 2,2 przód i 2,5 tył, może tak być?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 18:42 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
MaRio-sKaTe napisał(a):
Dałem 2,2 przód i 2,5 tył, może tak być?


Zależy z jakim obciążeniem jeździsz ale można nawet mniej dac - 2,2 przód i tył

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 19:47 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
MAJSU_WuWuA napisał(a):
MaRio-sKaTe napisał(a):
Dałem 2,2 przód i 2,5 tył, może tak być?


Zależy z jakim obciążeniem jeździsz ale można nawet mniej dac - 2,2 przód i tył


80% mojej jazdy to 1-2 osoby. Na tabliczce pisze, że z tyłu zawsze powinno być więcej...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 01:15 
Offline
Forumowicz

Posty: 246
Lokalizacja: Leszno
Moje BMW: Jetta A5
Witam!

Słyszałem kiedyś od znajomego wulkanizatora ze nie powinno sie dawać zabójczo dużego ciśnienia bo opona robie sie twarda jak kamien przez co nie amortyzuje drgań nierówności i wtedy fela jest podatna na uszkodzenia... :)

Pozdro

_________________
"Nie dziękuj " kliknij "Pomógł" :super:

VW on board :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 07:38 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 36
Posty: 782
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
To ile w końcu dać? :D Dodam, że jak będzie za mało powietrza to zrobi się taki mały "flak" i wolniej się będzie toczyć...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 07:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 59
Posty: 659
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36i Compact
Kod silnika: M43
u mnie zawsze z jest z przodu 2.2 a tyłu 2.5 przy rozmiarze 225

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 08:56 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
ja u siebie(205/50/17)mam po 2.4 bara,przod i tył,z tym ze ja mam runFlat wiec nawet bez powietrza sa kur...o twarde :zalamany:

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 09:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: KrakĂłw
Ja mam 2,3 przod i tyl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 09:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: KrakĂłw
ps. 225/40/18


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL