BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 04:05

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Hydraulika i popychacze
PostNapisane: 19 marca 2008, 21:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
Witam temat jest oklepany:( Od wyiany oleu halasuja mi popychacze. Wymienilem olej na 5W40 Castrol Magnatec. Co moge zrobic zeby je "uciszyc". Jest srodek do nich jakis specjalny o ile pamietam. Koles w sklepie proponowal mi zebym wymienil olej na 15W40 MOTUL. Dobry to jest pomysl? Dodam ze nie bierze mi w ogole oleju i silnik jest suchy. Co radzicie?


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 23:33 przez lapka666, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 21:43 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
ja proponował bym wymienić popychacze jeśli chcesz jeszcze kilka dobrych latek pośmigać a leśli chcesz sprzedać to wtedy zalać 15w 40 i upchnąć

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 21:52 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
lukas88 napisał(a):
a leśli chcesz sprzedać to wtedy zalać 15w 40 i upchnąć


Naganne :wsciekly: Minerał i tak Ci nie pomoże :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 22:33 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
minerał nie pomoże ale może wyciszyć cykanie no i wtedy łatwiej sprzedać

no ale oczywiście lepiej tak nie robić ... właśnie ja kupując swoją bmke wpadłem na takie autko :/ i pewnie za niedługo będe musiał wymieniać popychacze :/

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 22:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
dzieki za szybka odpowiedz. a co myslicie na temat tego srodka do wyciszania popychaczy? nie pamietam jakiej firmy to bylo:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 22:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
Witam.Powiem ci tak, że oleju nie zmieniaj jak nie łyka, mojemu koledze tez tak proponowali ale ja mu zaproponowałem środek LIQUI MOLY. To nawet wyciszyło M40, wiadomo coś tam delikatnie słychać ale w porównaniu co było to jest super.
Jeśli chcesz to nawet ci wyśle pocztą jakbyś nie mógł znaleź tam u siebie.
Pozdrawiam :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 marca 2008, 23:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
tommek a Ty masz ten srodek na sprzedaz? sprobuje narazie tego:/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 00:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
Postaraj sie zalac 15W60 znam wiele beemek, w ktorych taki olej wyciszyl popychacze ....

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 01:56 
żadnych motodoktorów, czy
Tommek261 napisał(a):
środek LIQUI MOLY


Cytuj:
Postaraj sie zalac 15W60 znam wiele beemek, w ktorych taki olej wyciszyl popychacze ....


Dziwne, że panu z M40 każesz silnik wymieniać od razu, a panu z R6 zalać czymś. Trochę brak konsekwencji.

lapka666, ja na Twoim miejscu gdybym miał autem jeszcze jeździć jakiś czas, zająłbym się wymianą zużytych elementów, niż zalewać silnik smołą.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 11:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 1097
Lokalizacja: Krakow
Moje BMW: E39 520IA FL
Kod silnika: M54B22
..::CZARNY::.. napisał(a):
żadnych motodoktorów, czy
Tommek261 napisał(a):
środek LIQUI MOLY


Cytuj:
Postaraj sie zalac 15W60 znam wiele beemek, w ktorych taki olej wyciszyl popychacze ....


Dziwne, że panu z M40 każesz silnik wymieniać od razu, a panu z R6 zalać czymś. Trochę brak konsekwencji.

lapka666, ja na Twoim miejscu gdybym miał autem jeszcze jeździć jakiś czas, zająłbym się wymianą zużytych elementów, niż zalewać silnik smołą.


Chyba lepiej zeswapowac motor niz walczyc z m40 i co miesiac walek zmieniac.

_________________
Bylo niezapomniane e39, jest drugie e39.
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 12:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: PoznaĂą
To nie jest żaden moto doctor !!! ani nic podobnego.Polecam niemiecką lekturę, proszę o przeczytanie a potem sądzenie co to jest.www.liqui moly.de tam panowie dowiecie sie wszystkiego. :ok:
Ja zastosowałem już w nie jednej m40 i jakoś wiara mi nie narzeka. :super:

[ Dodano: 20 Marzec 2008, 13:31 ]
PS...ale każdy ma swoje zdanie, ja tylko proponuje.Nic nie narzucam.
Pozdrawiam serdecznie. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 marca 2008, 13:24 
Tommek261 napisał(a):
To nie jest żaden moto doctor !!!


no zgadza się :D moto doktor to już smoła totalna. w każdym razie po mojemu, to pół-środek.

Pawelos napisał(a):
Chyba lepiej zeswapowac motor niz walczyc z m40 i co miesiac walek zmieniac.


Pewnie, lepiej wrzucić jakiegoś trupa niewiadomego pochodzenia, niż zrobić sobie porządny remont, wymienić co trzeba, zalać syntetykiem i wlewać dobry olej i jeździć kolejne 400 przynajmniej tyś. :super: :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 20:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
dzieki za odpowiedzi... ale badz teraz madry:( kazdy ma troche racji. wiadomo ze lepiej naprawic ale skad kase:/ a jak lekko slychac przez 2sek przy odpalaniu to "ile im jeszcze zostalo"? posmigam na tym? czy juz mam sie martwic? planuje wyjazd za granice nim i dlatego potrzebuje waszej pomocy. wiem ze liqui moly nie pomoze ale wyciszy tylko ten dzwiek. ale ile km na takiej hydraulice mniej wiecej zrobie? jaki olej jest najlepszy waszym zdaniem? co myslicie o oleju MOTUL?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 marca 2008, 23:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 450
Lokalizacja: Z gĂłr
[quote="lukas88"]minerał nie pomoże ale może wyciszyć cykanie no i wtedy łatwiej sprzedać


Właśnie nie wyciszy!!!Minerał jest gęsty przy zimnym rozruchu,jeszcze dłużej trwa zanim dotrze do wszystkich popychaczy.Więc klepie jeszcze bardziej i dłużej.Natomiast gdy jest gorący robi sie bardzo rzatki i też może powodować klepanie na ciepłym.Zresztą jak klepie na ciepłym to już nic nie pomoze tylko wymiana popychaczy.

Lapka666 jesli klepie tylko 2 sekundy przy zimnym silniku to nic bym nie kombinował tylko regularnie zmieniał ten sam olej na którym jezdzisz.Jeszcze dłuuuuugo pojezdzisz.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 00:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
dzieki andrzej. o taka odpowiedz mi chodzilo:) a Ty jaki olej proponujesz? chodzi mi juz o marke tylko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 03:14 
lapka666 napisał(a):
dzieki andrzej. o taka odpowiedz mi chodzilo:) a Ty jaki olej proponujesz? chodzi mi juz o marke tylko

Światowa czołówka to Motul, Valvoline, Quaker State, Agip.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 marca 2008, 08:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
wlasnie koles w sklepie z czesciami do bmw proponowal mi olej MOTUL i tak nie wiedzialem czy dobre sa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: motul
PostNapisane: 23 marca 2008, 19:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 53
Lokalizacja: LeÂżajsk
Cześć - ja jeżdżę na MOTUL- u 2100 10w40.
Nie wiem co za świnstwo było wcześniej ale po zalaniu MOTUL- em pokazało się właśnie to ranne 2 sekundowe cykanie ale juz jeżdżę przeszło rok i nic się nie dzieje tylko osiągi się poprawiły , wcześniej muł kompletny , teraz do 180 km/godz. ciągnie jak oszalały.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 marca 2008, 23:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 302
Lokalizacja: Koszalin
Moje BMW: BMW E87
Kod silnika: M47N2
mecenas61 mam pytanie. to rok juz smigasz na cykaniu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 marca 2008, 10:50 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
andrzej3510 ma racje. Zmiana na półsyntetyk lub minerał tylko pogorszy sprawę. Jeżeli nie bierze Ci syntetyka, to tylko należy się cieszyć, że silnik jest w dobrej kondycji. A cykanie jeżeli trwa 2 sekundy to nie jest źle. Jeśli nie masz kasy na naprawę, to nic narazie nie rób z tym. Wymiana na gęstszy olej pogorszy sprawę.

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL