BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:35

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Łącznik stabilizatora oraz gumy po wymianie cos puka?
PostNapisane: 30 marca 2008, 14:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
witam,mam problem popniewaz wymieniłem lacznik stabilizatora oraz gumy tylko ze gumy mialy srednice 24 a okazalo sie u mnie ze mam 26,czy od tego moze pukac szczegolnie jak sa doly,i jeszcze jedno pytanie czy przy mocowaniu lacznika do wahacza skreca sie na maxa zeby wogole sie nie ruszal czy musi byc jakis luz na tym ,moze czegos tam brakuje,a jezelui chodzi o gumy to moga zostac te o srednicy 24 czy musza byc o srednicy 26

byłbym wdzięczny za wszystkie podpowiedzi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 14:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Łącznik stabilizatora dokręcasz mocno, ale z wyczuciem, nie może być żadnych luzów jeśli chodzi o mocowanie

On sam w sobie ma taką konstrukcję, że się rusza (w środku jest panewka z plastikową wkładką zazwyczaj) - jeśli mówimy o przednich

ty nie musisz mu przy dokręcaniu żadnych luzów zostawiać już

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 14:45 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: ÂŁĂłdÂź
oki dzieki ale powiedz jeszcze jak z tymi gumami,przez co to puka,przedwe ymiana nic nie pukalo mam zalozone teraz gumy o sr.24 a mialem wczesniej 26,to moze byc to?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 14:51 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
A przesmarowałeś te gumy od środka smarem białym ??

Bo jeśłi nie to powinieneś, bo niedość że założyłeś ciaśniejsze gumy stabilizatora to jeszcze ich nie przesmarowałeś i stabilizator nie ma możliwości w miarę swobodnej pracy w gumie

Ja bym wymienił na prawidłowe i przesmarował jeśli tego nie zrobiłeś...

Tym bardziej jeśli mówisz że pojawiło się to dopiero po wymianie, a przedtem było ok

_________________
http://www.andrew-performance.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL