BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 19:07

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Lampki wskażnika oleju
PostNapisane: 30 marca 2008, 18:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Witam serdecznie mam problem w moim bmw e36 316i compakt. Mianowicie pali mi się ostatnia lampka wskażnika oleju i podobno można ją zgasić samemu. Czy ktoś może mi powiedzieć w jaki sposób to zrobić???? Z góry dziękuję za pomoc.



Dzięki ;)

robertbmw


Ostatnio edytowano 31 marca 2008, 19:47 przez rogo85, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 18:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Prosze bardzo

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... oilservice

Poczytaj tutaj.
Sam robilem wedlug tego opisu co jest w 1 poscie i wszysko oki.

Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 18:52 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
dzieki wielkie ale powiedz mi jeszcze gdzie ta kopułka sie znajduje??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 19:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
w komorze silnika w okolicach akumulatora


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
dzieki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Czy jak przekroczy się czas kasowania tych diód to może się coś spieprzyć czy nie??? :kwasny: Z góry dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:15 
nie, gorzej, jak zewrzesz niewłaściwe piny!! dlatego 3 razy się zastanów :]


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
rogo85 napisał(a):
Czy jak przekroczy się czas kasowania tych diód to może się coś spieprzyć czy nie??? Z góry dzięki za pomoc


Tomku...te diody nie wskazuja na okreslony czas wymiany oleju...one pelnia tylko role informacyjna...jak chcesz to wogule mozesz nie kasowac i tez bedzie oki...ale jak skasujesz to bedziesz mniej wiecej wiedzial kiedy Ci czeka nastepna wymiana oleju...bo zaczna gasnac po jednym kwadraciku:)

Pozdrawiam
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:17 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Czarny mam pytanie bo widzialem dwie wersje zewrzeć piny 7 i 1 a druga wersja to 7 i 19 która jest poprawna??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Tomku to jest tak...7 i 1 dla wcześniejszych modeli, a 7 i 19 dla tych po 1987.Czyli jesli masz samochod po 87 a tak jest to musisz polaczyc piny 7 i 19.

Tylko jak mowi Czarny...3 razy sie zastanow zanim je polaczysz...sprawdz czy oby to te sa.

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Łukasz a co się stanie w wypadku złego połączenia?? O ile się dobrze orientuje to one są opisane w kopułce. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :40:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:30 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
rogo85 napisał(a):
Łukasz a co się stanie w wypadku złego połączenia


Zalezy tez jakie ze soba polaczysz...mozesz cos upalic...komputer albo cos innego...zalezy ktore polaczysz.
rogo85 napisał(a):
O ile się dobrze orientuje to one są opisane w kopułce

Dokladnie Tomku...sa opisane na kopulce.

Tak jak mowilem wczesniej...sprawdz 3 razy przed polaczeniem i napewno dasz sobie rade.

Trzymam kciki. ;)

Pozdrawiam jeszcze raz.
Łukasz

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:33 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Tomku jak chcesz to podaj email podesle Ci jeszcze cos na temat kasowania inspekcji.

Napewno Ci to pomoze.

Czekam na adres ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Wielkie dzięki Łukasz. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:34 
rogo85 napisał(a):
O ile się dobrze orientuje to one są opisane w kopułce.


są, ale tam masz takiego Pacmana, dzięki któremu nie pomylisz się. Jak nie zadziała Ci tak jak w linku. Jak Ci nie będzie działać z włączonym zapłonem, najpierw je zewrzyj, a potem włącz zapłon. U mnie tylko tak zadziałało. Zwieraj 7 i 19 i działaj, tak jak mówi Łukasz :)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
rogo_85@go2.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 14:40 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
Poszlo Tomku.

Masz tam w formacie pdf

Jest tam wlasnie mowa o tym "Pacman-ie" o ktorym mowi Czarny ;)

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 17:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
Powiedzcie mi jak zgasło mi oilservice a nie chca zapalić sie wszystkie zielone lampki to podobno moze byc wina akumulatorkow gdzie sie one znajduja ??? i dlaczego caly czas swieci mi sie dioda poduszki powietrznej??? Z gory dzieki za pomoc!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 23:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1362
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Moje BMW: E 36/ E 91
Kod silnika: M40B16/ M47T2
rogo85 napisał(a):
Powiedzcie mi jak zgasło mi oilservice a nie chca zapalić sie wszystkie zielone lampki to podobno moze byc wina akumulatorkow gdzie sie one znajduja ???


Takie akumulatorki znajduja sie z tyl w liczniku...ale co znaczy ze

rogo85 napisał(a):
nie chca zapalić sie wszystkie zielone lampki


Pare Ci sie zapali a pare nie??
Jesli tak to watpie zeby to byla wina akumulatorkow poniewaz one maja za zadanie potrzymywanie danych w pamieci zegarow...a nie wyswietlanie informacji...bardziej co moglo by byc przyczyna to uszkodzony wyswietlacz...mozesz to sprawdzic robiac tzw test zegarow...jesli zaswieca Ci sie wszystkie to znaczy ze wina jest gdzies indziej...jesli nie zaswieca sie podczas testu wszystkie znaczy ze wyswietlacz.
rogo85 napisał(a):
i dlaczego caly czas swieci mi sie dioda poduszki powietrznej

Zaczela Ci sie swiecic po skasowaniu oilservice...czy wczesniej Ci sie juz swiecila??

_________________
POZDRAWIAM


ŁUKASZ


<<< Maszeruj albo giń... >>>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 kwietnia 2008, 08:43 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Lokalizacja: WaÂłbrzych
zaczeła się świecić po kasowaniu a skasował się sam napis a diody sie nie zaswiecily po prostu swieci sie ostatnia zielona.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL