BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 09:12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 318 M40 dusi i szarpie po zagrzaniu
PostNapisane: 29 marca 2008, 13:07 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
witajcie..moja radosc nie trwala za dlugo:(autko jrzdzlo przez dzien czy dwa super..i znow o samo tyle ze bardziej-mianowicie:jak jest zimny chodzi w miare.natomiast po rozgrzaniu zaczyna sie duzic i jak dodaje gazu wogole nie jedzie wrecz zwalnia...aczkolwiek jesli w tym momencie wcisne pedal pzyspieszenia do "dechy"idzie do przodu..ma problem z plynna jazda....zeby jako tako sie poruszac musze cisnac na kazdym biegu...dzieje sie to co jakis czas...sa chwile ze jade i jade tak jak ostatnio prawie 70km i bylo idealnie...a jak wracalem to mnie krew zalewala:(:(nie dalo sie jechac-szaprpalo dusilo sie a na jalowym biegu faluja strasznie oborty..wymienione zostalo kable,swiece kopulka palec,filtr powietrza...atko ma seruszko 1.8 m40 BP
co ja mam zrobic??bylem na kompie podpiac i nic nie wykazalo:( :( :( :( :( :( pomoze ktos??a moze ktos zna w gliwicach jakiegos magika od BMW ktory stwierdzu jednoznaczne co to jest i co zrobic zeby bylo jak dawniej


Ostatnio edytowano 1 kwietnia 2008, 19:52 przez LAQ, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 13:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: KrakĂłw
jezeli nic nie wyszlo na kompie to moze byc silniczek krokowy (jest odpowiedzialny za obroty) i/lub przeplywomierz. Wykluczam raczej czujnik polozenia przepustnicy chociaz czasem bywa ze to rowniez nie domaga.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 13:49 
Offline
Forumowicz

Posty: 145
Lokalizacja: KrakĂłw
jak masz robic to zlap najpierw za silniczek krokowy - mozna go wyczyscic i tak sie robi ale czesto trzeba go wymienic. sprawdz tez wczesniej gumowa rure laczaca przeplywomierz z przepustnica czy jest cala i silnik nie dostaje lewego powietrza.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 16:20 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
ale silniczek krokowy odpowiedzilany jest tylko za obroty na jalowym biegu tak??a czy za szarpanie podczs jazdy ten on odpowiada?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 marca 2008, 18:22 
LAQ napisał(a):
silniczek krokowy odpowiedzilany jest tylko za obroty na jalowym biegu tak??


tak, ale jeśli rurka do niego wypadnie, masz już lewe powietrze. Objawy masz dolotu uszkodzonego, sprawdź jego szczelność na początek.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 12:25 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
ale wlasnie ja dolot sprawdzalem na tyle na ile potrafie i wyglada caly..niestety nie jestem specjalista w dziedzinie mechaniki:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 12:35 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 785
Lokalizacja: Zduńska Wola
Moje BMW: e46
Przyjrzyj mu sie do dobrze,bo często od razu nie widać nieszczelności.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 marca 2008, 12:36 
jeśli przepływomierz jest uszkodzony, odepnij go. odłącz kabelek przy filtrze powietrza i zobacz co się będzie działo. auto powinno wówczas pracować w trybie awaryjnym (nie jestem tylko pewny, czy tak samo trzeba zaczekać, aż komputer zrobi adaptację, czyli jakieś kilka minut)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 10:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
dzis mam chwile wiec sprawdze co i jak??a czy jak bede testowal samochodzik z odpieta przeplywka to moge cos zepsuc albo cos??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 15:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
Panowie prypomniala mi sie jeszcze jedna rzecz ktora moze miec znaczenie...moze to zbieg okolicznosci a moze nie..ale moje prolblemy z autkiem zaczely sie po wyjechaniu z myjni :?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 16:05 
:viva: wilgoć :]

miałem to samo. u mnie gdzieś się dostała albo w okolice czujnika na wale, albo na linii czujnik-komputer, bo nie chciał odpalać, albo może i komp-obrotomierz. Sprawdź w podszybiu, czy nie masz gdzieś wody, albo niech auto postoi, przeschnie, zobacz czy przy kole pasowym od wału korbowego ten czujnik gra wszystko. Zajrzyj do filtra może też, może tam Ci gdzieś się wody nalało i dlatego tak sączy przez filtr i ma wodę w komorze spalania.

U mnie jednak musiałem wymienić rurę za przepływką, bo była sparciała i dziurawa, a problem z odpaleniem i obrotami po 2 dniach zniknął sam.

PS. Przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post :!: :!: :!:


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 16:36 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
..::CZARNY::.. napisał(a):

PS. Przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post :!: :!: :!:
:(moze jestem jakis ograniczony ale nie wiem o co chodzi??co w nim jest zle :wstyd: :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 16:37 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
aha no a autko stalo dlugo dlugo....bo bylem za granica:(o tak jak mowiem przez chwile bylo ok


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 marca 2008, 16:56 
np. to:

Cytuj:
W temacie należy również opisać w skrócie, czego dotyczy problem, w jak najbardziej ścisłej w formie, np:

[E30] 318is nie chce odpalić
lub
[E34] problem z ogrzewaniem

.....gdzie model auta, którego problem dotyczy należy wybrać z rozwijalnego okna, a treść tematu należy wpisać w polu wierszowym.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 kwietnia 2008, 22:42 
Offline
Forumowicz

Wiek: 38
Posty: 279
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: e39 528
Kod silnika: M52B28
..::CZARNY::.. napisał(a):
:viva: wilgoć :]

miałem to samo. u mnie gdzieś się dostała albo w okolice czujnika na wale, albo na linii czujnik-komputer, bo nie chciał odpalać, albo może i komp-obrotomierz. Sprawdź w podszybiu, czy nie masz gdzieś wody, albo niech auto postoi, przeschnie, zobacz czy przy kole pasowym od wału korbowego ten czujnik gra wszystko. Zajrzyj do filtra może też, może tam Ci gdzieś się wody nalało i dlatego tak sączy przez filtr i ma wodę w komorze spalania.

U mnie jednak musiałem wymienić rurę za przepływką, bo była sparciała i dziurawa, a problem z odpaleniem i obrotami po 2 dniach zniknął sam.

PS. Przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post :!: :!: :!:
przejzalem dzis dosc solidnie komore silnika i ogole i nie widzialem zeby gdzies bylo mokro albo cos w tym stylu...na tyle na ile moje umiejetnosci mi pozwalaja posprawdzalem kable czujniki itp...i nic nie znalazlem..a niestety problem sam sie nie rozwiaze:(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 09:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
mam ten sam problem. z tym ze jak silnik jest zagrzany to nie chce odpalic...zalea go paliwem...jak odepne przeplywke to z malym problemem ale zapala...co do tego ze sie dusi jest identycznie. Silnik suchy, spalanie raczej w normie (miasto okolo 13l/100km felgi 17"245/40)

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2008, 19:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 51
Lokalizacja: HenrykĂłw
No właśnie jak zimny silnik to rakieta jak sie zagrzeje to kaplica!!! O co chodzi? Za mało tlenu w gorącym powietrzu czy co?

_________________
http://djmavil.mojeforum.net/index.php

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL