BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 18:27

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Zawieszenie M SPORT a zwykłe
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 10:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: Łódź
Witam.Mam małe pytanko. W swoim BMW mam M SPORT SUSPENSION (dowiedzialem sie niedawno) a na przód założyłem zwykle amortyzatory Bilstein B4.Czy źle to jakoś wpłynie na prowadzenie pojazdu?Jakie amortyzatory powinienem kupic? Jakies ze skróconym skokiem-prosiłbym o jakies przykłady-modele amorków.
Z góry wielkie dzieki.


Ostatnio edytowano 5 kwietnia 2008, 22:17 przez FRANZ80, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 16:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
zawieszenie m technik rozni sie od seryjnego sprezynami i amortyzatorami,obnizenie w stosunku do serii to ok 15mm,wiec teoretycznie mozna jezdzic na zwyklych amortyzatorach,w praktyce takie amorki szybciej padna,chociaz na polskich drogach wszystko w zawieszeniu pada wczesniej. :mur: .niedawno zmieniałem u siebie amortyzatory ,ale z tylu,sachs advance/advantage,czy jakos tak,cena 440 pln/komplet na tył

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 17:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Przy obniżeniu 15mm nic nie padnie ! Nie strasz chłopaka...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 18:36 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Przy obniżeniu 15mm nic nie padnie ! Nie strasz chłopaka...


skoro jest rozroznienie amortyzatory do m tech i do serii,to raczej po cos jest takie rozronienie.no chyba ze to chułyt martetindowy :rotfl:

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 18:44 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
maku325i napisał(a):
MAJSU_WuWuA napisał(a):
Przy obniżeniu 15mm nic nie padnie ! Nie strasz chłopaka...


skoro jest rozroznienie amortyzatory do m tech i do serii,to raczej po cos jest takie rozronienie.no chyba ze to chułyt martetindowy :rotfl:


Różnica jest bo amorki m-techa są zestrojone ze spręzynami a B4 nie ale jeżeli ktoś nie śmiga ekstremalnie to nawet nie poczuje różnicy... A 15mm to obniżenie symboliczne.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 kwietnia 2008, 20:40 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 711
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
symboliczne obniżenie hehe a różnica kolosalna :) w stosunku do serii.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 12:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 44
Lokalizacja: Śląsk
Moje BMW: 330d
Ja ostatnio zmieniałem seryjne sprężyny na mtechnic. Chodziło mi o delikatne obniżenie przodu żeby szpara mięszy oponą a nadkolem zmniejszyła się. No i autko siadło o 2cm. Teraz felgi 17 cali lepiej się prezentują. Czytałem ze na seryjnych amortyzatorach można obniżać do 3cm i nic się nie będzie dziać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 kwietnia 2008, 14:22 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
nitrus napisał(a):
Ja ostatnio zmieniałem seryjne sprężyny na mtechnic. Chodziło mi o delikatne obniżenie przodu żeby szpara mięszy oponą a nadkolem zmniejszyła się. No i autko siadło o 2cm. Teraz felgi 17 cali lepiej się prezentują. Czytałem ze na seryjnych amortyzatorach można obniżać do 3cm i nic się nie będzie dziać.


zapodaj jakies fotona m technic'u( z tej perspektywy co moje)bo mam podejzenie ze u mnie m-tech pozostal tylko z tyłu,przod ktos zmienil na przestrzeni lat :rotfl:
Obrazek

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 kwietnia 2008, 22:13 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: Gdańsk
Moje BMW: e28
Kod silnika: M30B28
czy ktoś z kolegów orientuje się jakie powinny być założone sprężyny do amortyzatora sachs advantage (czyli jakiego producenta i jaki model tworzy komplet z tym sachsem)

_________________
///MPower - bezkompromisowe połączenie pozornych sprzeczności


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL