BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] Silnik - nierówne obroty (falowanie)
PostNapisane: 8 kwietnia 2008, 09:56 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: P-N
witam wszystkich .Mam problem podczas odpalania ale tylko po nocy obroty rosna mi do 1100-1200 i spadaja.Podobnie jest tez jak jade i wrzucam na luz obroty nie spadaj od razu do 900 tylko wachluja.Czyscile silniczek krokowy,wymieniłem wszystkie werzyki i jest raz dobrze a raz nie.Dotyczy to Bmw e-34.Czy ktos z was mial podobny problem?

Zapoznaj się z tym wątkiem zanim utworzysz kolejne nowe tematy http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=74......w przeciwnym razie będę nagradzał ostrzeżeniami.

Do pełni sukcesu podaj jeszcze w temacie rocznik tego auta i pojemność lub typ silnika. Nikt tu jasnowidzem nie jest i zgadywać nie będzie co tkwi u Ciebie pod maską.

robertbmw


Ostatnio edytowano 8 kwietnia 2008, 19:38 przez rafikbmw, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 18:47 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: CzĂŞstochowa
u mnie jest to samo a do tego jak sie nagrzeje to go szarpie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 kwietnia 2008, 19:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
a na czym jezdzisz benzynka gaz diesel?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 kwietnia 2008, 19:31 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Lokalizacja: P-N
dodaje,ze jest to silnik 2.0l 24v i nie jest zalozony gaz


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 19:38 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 4
Lokalizacja: Bytom
Mam podobny problem w M30B30. Krotko po swapie do e30 zaczal wariowac. Obroty plywaja 700-1000 rpm co jest dosc wnerwiajace. Czasami jest ok ale wystarczy przejechac pare metrow i problem powraca. Krokowy i przeplywka wyczyszczone a dolot szczelny. Zauwazylem ze po odpieciu sondy lambda obroty sie stabilizuja. I tu pojawia sie pytanie - wymieniac sonde w ciemno? Bo slyszlem ze bez odczytu z sondy komp wchodzi w tryb pracy optymalnej tak by umozliwic dalsza jazde ale wzbogaca mieszanke i moze dlatego przestaje swirowac?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL