BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 14:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] wspomaganie kierownicy
PostNapisane: 10 kwietnia 2008, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 22
Lokalizacja: OLSZTYN
problem polega na tym ze gdy rano wsiadam do auta to wspomaganie chodzi leciutko ,po ujechanie kilku km wydaje sie jakby juz ciezej wszystko chodzi tj.. czuc wiekszy opor kierownicy .
moze ktos mial podobne objawy?

_________________
LESZEK


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 kwietnia 2008, 15:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
co prawda takich objawow nie mam ale moze warto by bylo sprawdzic ile jest poziom plynu w tym ze ukladzie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 kwietnia 2008, 23:46 
Offline
Forumowicz

Posty: 256
Lokalizacja: Parczew
Moje BMW: E36, E39,e46, E46
Kod silnika: M41B18, M52B20, M47,
tu chyba tylko dwa problemy mogą być niestety poważne- magiel i pompa
ja stawiam na pompę bo gdy gęsty olej to i łatwiej jej wytworzyć ciśnienie a gdy olej ciepły to niestety trybiki go łatwo przepuszczają i pojawiają się problemy z jej wydajnością,
tylko zostaje pytanie jak to sprawdzić samemu czy to na pewno wina pompy, bo i niłowniki na maglu mogą puszczać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL