BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Hamownia
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 10:52 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
bylem dzisiaj swoja 320 na hamowni i to jedyna dobra wiadomość, ponieważ wykazało mi ze 2,0l ma 131,4 hp przy 5625 obr/min, gdzie uciekło 20 koni? typ powiedział ze to może być wina nie wymienionych filtrów- czy t o mozliwe ze przez filtry ucieklo 20 kucyków? dodam ze auto spisuje sie dobrze pracuje równo itd, nie sadzilem ze cos jest z nim nie tak dopóki jej nie wyhamowałem :( :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 14:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
przez filtry to raczej 20KM nie zwiało,ale ileśtam napewno,w silniku wszystkie elmenty z upływem czasu zuzywaja sie,powymieniaj wszystkie filtry,olej,swiece etc. shamuj jeszcze raz,jak wykaze ok 140KM to mozna powiedziec ze jest niezle

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 16:50 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
byłem na kompie i pokazał ze uszkodzona jest sonda i czujnik połozenia wałka rozrządu; :kwasny: wymienię to i te filtry i zobaczymy, olej był wymieniany ok 1000 km temu,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 16:54 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
A Nm dużo ubyło? Ile kosztoła Cie hamownia?

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 16:57 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
miałem kiedyś podobny problem

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t ... wni+kaamil


i na moje to wina nierównego ciśnienia na cylindrach

mierzyłeś u siebie stopień sprężania ?

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:07 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
nie wiem ile Nm powinno bycale teraz jest 172,3,
hamownie akurat miałem za darmo w ramach zajec na politechnice mi to zrobili,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 616
Lokalizacja: Sokołów Podl./Wawa
Moje BMW: e34 ix/e30/e39
Kod silnika: M50B25/M20B20/M57D25
Garaż: e34 525 ix -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=52144
e39 525d -> soon :)
rdk napisał(a):
nie wiem ile Nm powinno bycale teraz jest 172,3



190 Nm (dla M50 z Vanos i bez Vanosa, tylko prz innych obrotach)

_________________
Moje gelerie:
Obrazek ObrazekObrazek

e34 525 xDrive -> viewtopic.php?t=21841
e30 320i -> viewtopic.php?t=52144


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:19 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
a jak sadzicie jak wymienię ta sonde i czujnik wszystko powinno wrócić do normy czy nie koniecznie; ja mam m52 tz tak mi sie wydaje :wstyd:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
rdk napisał(a):
a jak sadzicie jak wymienię ta sonde i czujnik wszystko powinno wrócić do normy czy nie koniecznie; ja mam m52 tz tak mi sie wydaje :wstyd:


To chyba logiczne że z niesprawnym osprzętem wynik jest gorszy ? :zdziwko:

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
logiczne tylko pytanie czy sonda i czujnik położenia wału aż tak mocno może wpłynąć na wynik-- mam nadzieje ze tak,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
rdk napisał(a):
logiczne tylko pytanie czy sonda i czujnik położenia wału aż tak mocno może wpłynąć na wynik-- mam nadzieje ze tak,


Wymień filtr powietrza, paliwa, świece, zalej dobrą benzynę np z BP napraw sondę i czujnik wału i sądze że z 15 koni wróci...

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16 kwietnia 2008, 17:51 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
jak :znudzony: by wróciło 15 hp to do normu juz niedaleko


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Hamownia
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 14:36 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 684
Lokalizacja: Jarocin
Moje BMW: 318 & 330
Kod silnika: m40 & m54
rdk napisał(a):
bylem dzisiaj swoja 320 na hamowni i to jedyna dobra wiadomość, ponieważ wykazało mi ze 2,0l ma 131,4 hp przy 5625 obr/min, gdzie uciekło 20 koni? typ powiedział ze to może być wina nie wymienionych filtrów- czy t o mozliwe ze przez filtry ucieklo 20 kucyków? dodam ze auto spisuje sie dobrze pracuje równo itd, nie sadzilem ze cos jest z nim nie tak dopóki jej nie wyhamowałem :( :(


wyciąłes katalizator??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 15:36 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
kata wyciał mi typ który sprowadził mi samochód i wspawał strumiennice,
za strumiennica nic nie ma tylko koncowy tłumnik,


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 16:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
rdk napisał(a):
kata wyciał mi typ który sprowadził mi samochód i wspawał strumiennice,
za strumiennica nic nie ma tylko koncowy tłumnik,


To też może zabierac moc.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 16:16 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
teraz to juz kata nie bede wspawywał;/ ale z tego co słyszałem ze jak sie wytnie kata i wspawa rure czy tam strumniennine i dalej zostanie tylko koncowy to nie powinno spowdowac straty mocy;/ no ale różnie to bywa


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 18:43 
Offline
Forumowicz

Posty: 338
Lokalizacja: starachowice
akurat w BMW jakiekolwiek zmiany w wydechu made by stachu garage,nie poprawiaja nic!

_________________
Zobacz moje 325i-zmian ciÂąg dalszy...str 4


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 kwietnia 2008, 19:20 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
Cytuj:
akurat w BMW jakiekolwiek zmiany w wydechu made by stachu garage,nie poprawiaja nic!

nie słyszałem zeby takie zmiany w innych samochodach nie tylko w bmw cos dawały!
tylko ze to nie było zrobione po to żeby zwiększyć osiągi, ale po to żeby pozbyć sie niesprawnego kata- tj zapchanego;/ nie wycinał bym kata tylko po to żeby wsadzić strumiennice!
i opinii niektórych ludzi nawet z tego forum wynika ze jeżeli za strumiennicą nic nie bedzie nie powinno to pogorszyć osiągów,
tez nie jestem za tym żeby stosować jakieś zmiany- bo inżynierowie z bmw na pewno zastosowali najlepsze rozwiązania, ale cóż zrobić- kat zapchany trzeba było go usunąć ;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL