BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] zamiana visco na elektryczny
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, 12:05 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: KNURÓW
Moje BMW: E36 cabrio
Kod silnika: M52 B28
Panowie, pytanie jak w temacie. zastanawiam się nad wywaleniem visci i wsadzeniu w to miejsce wentylatora elektrycznego np. z e46. Czytałem gdzies że ktoś już robił coś takiego, trzeba tylko dodatkowo na przewodzie od chłodnicy wmontować kawałek rórki z miejscem na czujnik temp. ale może ktoś z was robił już coś takiego i mógł by sie podzielić szczegółami co do takiej podmianki. Z góry dzięki.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, 12:45 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
a mogę wiedzieć dlaczego chcesz zastosowac taka zamianke?
widziałem cos takiego w kompakcie ale nie wiem co ma na celu taka zmiana;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, 12:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 37051
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
rdk napisał(a):
ale nie wiem co ma na celu taka zmiana;/


większa moc z elektrycznym niż podczas wł. wisko (jakby nie patrzec troszke mocy ono zabiera)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, 17:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: KNURÓW
Moje BMW: E36 cabrio
Kod silnika: M52 B28
rorafalki napisał(a):
rdk napisał(a):
ale nie wiem co ma na celu taka zmiana;/


większa moc z elektrycznym niż podczas wł. wisko (jakby nie patrzec troszke mocy ono zabiera)


właśnie o to chodzi, zwłaszcza na wolnych obrotach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, 17:26 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 37
Posty: 991
Lokalizacja: biaÂłystok
Moje BMW: e36 Coupe
Kod silnika: m52b20
a a a to o moc chodzi :D w sumie można było sie domyślić :wstyd:
a oplacalna jest tak zmiana? bo akurat ten kompakt stoi na szrocie :hyhy: a przód nie był stuknięty wiec wszystko jest całe:D to moze bym i ja sobie cos takiego sprawił


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 kwietnia 2008, 19:30 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1792
taka mała wskazówka może sie przyda :) jezeli ktos juz zdecyduje sie na przeróbke to zalecam podłączenie włącznika wentylatora przez przekażnik dlaczego ? włącznik dłużej nam będzie działał i sie nie spali , w calibrze spaliłem 3 włączniki po założeniu przekażnika wszystko było ok

_________________
MAPKA Z INTERFEJSAMI BMW http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&m ... 6f70991725


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 kwietnia 2008, 08:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 172
Lokalizacja: KNURÓW
Moje BMW: E36 cabrio
Kod silnika: M52 B28
kazio1919 napisał(a):
taka mała wskazówka może sie przyda :) jezeli ktos juz zdecyduje sie na przeróbke to zalecam podłączenie włącznika wentylatora przez przekażnik dlaczego ? włącznik dłużej nam będzie działał i sie nie spali , w calibrze spaliłem 3 włączniki po założeniu przekażnika wszystko było ok


Ok, ale czy ktoś ma jakieś konkretniejsze wskazówki odnośnie montażu czujnika temp. i podłąceniu tego wszystkiego razem??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL