BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:09

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E30] 320i Silnik - nierówna praca na biegu jałowym
PostNapisane: 21 kwietnia 2008, 18:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Katowice
witam mam pytanie moze ktos zwas bedzie znal odpowiedz na nie jesli tak to z gory dziekuje . kupilme niedawno bmw e30 320 rocznik 1990 i zaczynam przywracac go do jakiego normalnego stanu . auto na wolnych obrotach nierowno chodzi ok 500 obr./min czyli za malo auto mialo zalozozny gaz ale kazalem go wywalic ( na LPG rowno chodzil) dzis wymienilem świece i probowalem bez filtra jak chodzi dalej tak samo kanciato a co najdziwniejsze jak wyciagnie sie bagnet z oleju albo korek z odkreci to auto momentalnie spada na jeszcze nizsze obroty i ma prawie zgasnac tak jak by sie robilo podcisnienie i korkiem zasysalo powietrze . dodam jeszcze ze swieci kontrolka silnika CHECK ale po zapaleniu auta i nacisniecia hamulca przestaje sie palic ( przy zbiorniczku z plynem hamulcowym jest uwalona gora korka ta co idzie z plywakiem i blaszka na dol jak sie ma zamalo plynu i wtedy niby powienien zwierac te styki ) klocki sa grube i zabardzo nie wiem czemu ta kontrolka sie swieci a z tylu bebny sam wymienialem z szczekami pare dni temu . a i oczywiscie mam urwany czujnik z klockow i swiecilo mi sie ze klocjki do wymiany ale zwarlem te 2 kable z tego i juz nie swieci . Moze ktos zwas wpadnie co jest nie tak bo mi juz sie opcje koncza w e34 ktora mam nadal nie mialem jeszcze takich objaw

Cytuj:
silnik nierowno chodzi na wplnych obrotach i swieci CHECK :/


Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw


Ostatnio edytowano 21 kwietnia 2008, 20:14 przez Andrzej20, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 00:27 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Check ma się świecić przy starcie auta i gasnąć po wdepnięciu hamulca.
Co do nierownej pracy - ja u siebie wymieniłem przepływomierz. Stary miał wytartą ścieżkę oporową, a nawet jakieś purchle na niej, właśnie w miejscu, gdzie wolne obroty były. Po wymianie przepływki auto pracuje spokojniej i żwawiej, chociaż do ideału u mnie brakuje.
Jak auto jeżdżone na gazie to mogą być zapieczone wtryski.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: 320i Silnik - nierówna praca na biegu jałowym
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 11:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1904
Lokalizacja: Warszawa
Andrzej20 napisał(a):
witam mam pytanie moze ktos zwas bedzie znal odpowiedz na nie jesli tak to z gory dziekuje . kupilme niedawno bmw e30 320 rocznik 1990 i zaczynam przywracac go do jakiego normalnego stanu . auto na wolnych obrotach nierowno chodzi ok 500 obr./min czyli za malo auto mialo zalozozny gaz ale kazalem go wywalic ( na LPG rowno chodzil) dzis wymienilem świece i probowalem bez filtra jak chodzi dalej tak samo kanciato a co najdziwniejsze jak wyciagnie sie bagnet z oleju albo korek z odkreci to auto momentalnie spada na jeszcze nizsze obroty i ma prawie zgasnac tak jak by sie robilo podcisnienie i korkiem zasysalo powietrze . dodam jeszcze ze swieci kontrolka silnika CHECK ale po zapaleniu auta i nacisniecia hamulca przestaje sie palic ( przy zbiorniczku z plynem hamulcowym jest uwalona gora korka ta co idzie z plywakiem i blaszka na dol jak sie ma zamalo plynu i wtedy niby powienien zwierac te styki ) klocki sa grube i zabardzo nie wiem czemu ta kontrolka sie swieci a z tylu bebny sam wymienialem z szczekami pare dni temu . a i oczywiscie mam urwany czujnik z klockow i swiecilo mi sie ze klocjki do wymiany ale zwarlem te 2 kable z tego i juz nie swieci . Moze ktos zwas wpadnie co jest nie tak bo mi juz sie opcje koncza w e34 ktora mam nadal nie mialem jeszcze takich objaw

Cytuj:
silnik nierowno chodzi na wplnych obrotach i swieci CHECK :/


Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw


Jak miał gaz to sprawdź przepływkę czy nie dostała kiedyś strzału i cały dolot czy nie jest gdzieś łatany, dziurawy.

Trzyma równo 500 czy faluje ? To samo na zimnym i ciepłym ? To że prawie gaśnie po wyjęciu bagnetu to normalne bo tak jak napisałeś dostaje lewe powietrze.

_________________
"You Can Loose A Lot Of Money Chasing Woman, But You`ll Never Loose Woman Chasing Money"

Obczaj Mój Najszybszy w Mieœcie Wóóóóz Wariat ! E28 520i Edition


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 12:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 1868
Lokalizacja: Otwock
Moje BMW: Wierne
Kod silnika: M52B28
Tak jak pisał kolega check powinien sie palić i dopiero po naćisnieciu hamulca jeśli wszystkie inne układy są sprawne to wtedy gaśnie.
Jeśli chodzi o obroty to też uważam że należy najpierw sprawdzić czy samochód nie łapie lewego powietrza. Zacznij od gumy łączącej przepływomierz z przepustnicą. Jeśli samochód jeździł na gazie to możliwe że dostał pare strzałów i przepływka jest niesprawna.
Jeśli chcesz dokładniejszych rad na forum to sprecyzuj zachowanie twojego samochodu w każdych warunkach. Na zimnym silniku, na ciepłym, czy faluje czy ma poprostu za niskie obroty. Obroty zawsze można podwyższyć. Może poprostu jest rozregulowany jeśli nie faluje ma obrotach.

_________________
[you] zobacz moje E36 coupe na syndykacie lub na 3er lub na sporcie
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 19:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 24
Lokalizacja: Katowice
OK dzieki za info bede szukal w dolocie nieszczelnosci bo przed demontazem LPG ( w warsztacie ) tego nie bylo znaczy nie zasysal powietrza przez bagnet i korek i nie mial tak niskich obrotow . mozliwe ze przy wyciaganiu gazu mi poruszyli cos


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL