BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 23:19

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Przełożenie silnika - 2,0 zamiast 1,6 i czy możliwe ?
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Szczecin
Witam potrzebuje pomocy. Chcialme przelozyc silnik na wekszy niewiem czy to mozliwe znajomi mowia ze sa inne mocowania silnika. Posiadma bmw e36 z silnikiem 1.6 chcialem wsadzic w nia 2.0 czy to mozliwe?? :|


Ostatnio edytowano 26 kwietnia 2008, 20:19 przez Huzar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 12:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Krzeszowice
Po pierwsze poszukaj duuuuuuużo na ten temat było,
po drugie nie opłaca Ci się jak juz coś to 1.8is wkładaj (140KM)
potrzebujesz tylko silnik wiazke z kompem i przepływke a reszta zostaje z 1.6
20. i większa pojemności nie połaca się bo musisz wymieniać praktycznie wszystko
od silnika po dyfer z tyłu, mocowania ukł. wydechowy nie opłacalne
1.8is ma 140km, a 2.0 150km tylko nie wiem czy Ci się opłaca zmieniać na r6 z powodu ładnego brzmienia tego silnika , pozdro.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 12:42 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Szczecin
To czyli ze jeden 1.8 wsadze baz zadnego problemu mocowania silnika beda pasowaly ??. Bo ten silnik ktory mam to m40. I niewiem czy niebedzie problemow z mocowaniami itp.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 12:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Szczecin
A i czy komputer tez tzeba bedzie zmieniac ??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 12:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
nie latwiej sprzedac i kupic 320 albo 318is?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Szczecin
niezabardzo chcę sprzedawac bo mam wymienione cale zaweszenie przud i tyl i niejest tak zniszczona buda


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 22:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 74
Lokalizacja: w-wa
no jak mocniejszy silnik to mysle ze zawias i hamulce z 1.6 beda za słabe do IS czy do jakiejs r6 :kwasny: :kwasny:

_________________
Swiat Sie Kreci Na Monecie...


SPECIAL GARAGE
Obrazek
Moje autko
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12880


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 22:26 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 26
Lokalizacja: Elblag
Witam a ja kupiłem sobie 316 z myslą o przeróbce i usiłuje wpakować do niego silnik m60b30 to jest 218 konna v8 i mi sie opłaca :D (felgi 17" i hamulce od 735 po drobej modyfikacji)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 22:48 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Szczecin
Z tego co slyszalem to nie powinno byc problemow z zawieszeniem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 kwietnia 2008, 23:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 23
Lokalizacja: Szczecin
A mam pytanie ktory silnik lepszy m42 czy m 44 o pojemnosci 1.8 is


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 kwietnia 2008, 10:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 311
Lokalizacja: Wlkp
Moje BMW: E36
Kod silnika: B28
m44 to 1,9

Silniki praktycznie takie same z tym ze m44 to nowsza konstrukcja, alu blok...
Jesli masz do wyboru ten a ten to wybierz m44

Co do 2,0 to potrzebujesz silnik z wiązką i osprzętem oraz komputerem, koniecznie z łapami a włożysz go bez problemu, dodatkowo przydałoby się zmienić zawieszenie z 6cyl. bo z 4cyl jest za miękkie, dodatkowo tylne hamulce tarczowe(by pewniej wyhamować auto-bębny do tej mocy są za mało wydajne), skrzynia,dyfer jest ten sam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 12:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Jakbys chcial zmieniac to dasz rade bez wiekszego problemu. Silnik + wiazka elektryczna+skrzynia, wal i most. Hamulce, zawiecha tez by sie przydala.

W razie czego niedawno sprowadzilem takiego angola na czesci, takze wszystko posiadam co Tobie potrzebne.

pzdr

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL