BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 5 maja 2025, 21:36

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 325 tds Silnik - chwilowy spadek mocy etc.
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:23 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
mam problem z silnikiem. Podczas równej jazdy zdarza się , że samochód nagle szarpie sekundę może dwie, wygląda to jak chwilowy spadek mocy. i wszystko wraca do normy . przejeżdżam kilkaset metrów i to się powtarza. Mam jeszcze jeden problem gdy odpalam go na zimno łapie od razu ale gdy trochę nim pojeżdżę to przy odpalaniu muszę czekać 5 do 10 sekund zanim zaskoczy . Pomóżcie dopiero go kupiłem .

Cytuj:
pomocy!!!! mam 325 tds i problem z silnikiem


Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADAMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw


Ostatnio edytowano 27 kwietnia 2008, 10:39 przez Hubert19, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:34 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Czy twoje BMW posiada instalację gazową?

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:50 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
to 2,5 td . bardzo fajnie jedzie ale mam takie problemy nie wiem czy to jest poważne


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: td
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:51 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
do 2,5 litrowy turbodiesel.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
wiem sorka nie zauważyłem gaz nie może współpracować z diesel sorka, pojedź na komputer może masz coś z obrotami jak tak to nic poważnego, powiedz mi jeszcze co się dzieje przy zmianie biegów?

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:56 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
przy zmianie biegów wszystko jest OK. żadnych szarpnięć nic. dzieje się to tylko jkak trzymasz go na stałych obrotach przy stałej prędkości


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 20:59 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Zazwyczaj jak się psuje silnik to źle on współpracuje ze skrzynią biegów, ja już chyba znam przyczynę na 90% jest to zła mieszanka ropy, spytaj się innych użytkowników tej samej stacji benzynowej czy nie mieli podobnego problemu ze swoim pojazdem.

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
niezależnie gdzie tankuje i tak jest ten sam problem. poprzedni użytkownik też narzekał na to samo. a co do rozruchu na ciepły silniki możesz pomóc?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:02 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Dla bezpieczeństwa sprawdź poziom oleju że w razie co silnik się nie zatarł.

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Z uwagi że jest to silnik wysokoprężny występuje możliwość przegrzania i właśnie wtedy auto nie chce zaskakiwać a jeżeli tak sie dzieje nawet jak jeździsz krótko to może ( ale nie musi ) znaczyć że silnik ma ustawione za wysokie obroty najlepiej udać się na komputer.

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:04 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
poziom oleju jest ok jest świeżo po wymianie filtrów układu paliwowego(czy może to być przystawka pompy paliwowej-potencjometr )


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:05 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Mówię z uwagi na to że silnik wysokoprężny dlatego że u niego o przegrzanie łąwietj o 80% niż u benzyniaka. Sprawdź chłodnice silnika

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
czy słyszałeś co o potencjometrze obrotów. czy ktoś inny miał takie problemy. jestem świeży w tej materii i nie mogę się do niczego dokop[ać


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:07 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Popróbuj, zwróć uwage na ustawienie ślizgacza na ścieżce oporowej.

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:08 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
No ja sie znam na tym jestem w technikum mechanicznym :P

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
pisz jak do ludzi!!!!!!!!!!!! co to za ślizgacz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:09 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
i tak dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:12 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Powiem tak już prościej nie da rady ślizgacz to jest styk, jeżeli nie wiesz gdzie go szukać to ja ci mogę tylko powiedzieć że ślizgacz sprzężony jest z pokrętłem lub suwakiem inaczej to nie wiem jak ci powiedzieć :) musisz pojechać na warsztat

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 11
Lokalizacja: zach-pom
a poradzisz coś na to odpalanie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL