BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 320i Silnik - stracił moc, szarpie, strzela
PostNapisane: 1 maja 2008, 12:05 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: lubelskie
jechałem dzisiaj autostradą jakieś 80 km/h i w pewnym momencie samochód przestał mieć siłę,zwolnił do 50 i z tą prędkoscią jechałem na parking.Jak otworzyłem maskę w okolicy świec zapłonowych silnik był bardzo gorący,poczekałem aż wystygnie i odpaliłem,zapalił,ale jakoś tak dziwnie chodził jakby nie na wszystkie cylindry :( odkręciłem świece,pod drugą był olej. Jak odpalę to nie ma możliwości dodania gazu żeby wszedł na obroty,a jak chwilę przytrzymam pedał gazu to potrafi strzelić. Zakładam że jest to uszczelka pod głowicą,ale jeżeli ktoś wie coś więcej to proszę o odpowiedź. Pozdrawiam klubwiczów.


Ostatnio edytowano 9 maja 2008, 00:09 przez jumbo79, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: jest ktoś kto moze mi coś powiedziećna ten temat?
PostNapisane: 1 maja 2008, 17:01 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: lubelskie
chłopaki napiszcie cos,bo niewiem co mam zrobić,jestem teraz za granicą i jak przyjdzie mi go zaprowadzić do zakladu to zedrą ze mnie wszystko :p będzie mnie to kosztowalo,a może lepiej spalić go i wrzucić do rzeki?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 19:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Krzeszowice
a temperature miałeś w normie, po drugie zmierz kompresje na tłokach albo poprostu świece się przegrzały albo padły


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 maja 2008, 20:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 230
Lokalizacja: KrakĂłw
Jumbo79 , jak masz zamiar spalic BMW to nie przyznawaj sie na forum, a lepiej to możesz mi je dac :)
wracając do tematu skoro był olej w okolicach swiecy, :kwasny: to może byc uszczelka pokrywy zaworów, jeśli wysuszysz wszystko , powinno byc ok, silnnik powinien normalnie palic, jeśli nie i strzela to coś bedzie z zapłonem, cewki, świece... puki co to wytrzyj olej i sprawdź jak jeździ, kolega po spotkaniu z KERCHEREM miał to samo, silnik nie chodził na wszystkie cylindry, wysuszył i potem jak reką odjąl...
powodzenia


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 09:19 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: lubelskie
no i nic nie znalazłem,jeszcze będę musiał sprawdzić kompresję,dziwi mnie tylko że on tak się szybko grzeje na cylindrach :( po 10 minutach one są gorące jak ogień :/ a świece jak wyjąłem to nie można utrzymać w ręce.zdjąłem teraz pokrywę zaworów,ale nic tam szczególnego nie widać. Ktoś coś może wie więcej to nie ch się podzieli ze mną.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 09:51 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 401
Lokalizacja: Mszana Dolna/GĂłrna
jumbo79, ja bym sprawdził Pierwsze co Kable!! Świece wymień może to pomoże

_________________
zobaczcie Moje Cudo http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=12574


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 10:31 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: lubelskie
niewiem bo moze to i problem,już sam niewiem,tylko gdzie ja teraz takie świece znajdę? chyba dopiero w poniedziałek. niewiem bo już chya powinienem wymienić olej i niewiem czy trochę za dużo na starym nie poejchałem,mogło obrócić panewki na wale?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 12:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: dolnyÂślask
nie wiem czy mogło obrocic panewki ale na przyszłość to zapamietaj ze PILNOWANIE WYMIANY OLEJU TO PODSTAWA!!!!!!!!!!!!!!!!!Mój ojciec ma 520 24V jezdzi caly czas polska szwecja polska szwecja i beta jest bez zwaryjna tylko trzeba pilnować oleju i tyle na ten temat pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 maja 2008, 15:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: lubelskie
no tak dzięki za ten post,ale jakby byl problem w tym że nie wymieniłem oleju to może by się zatarł silnik,a on jakos tak dziwnie chodzi,według mnie to nie będzie wina wymiany oleju,no ale nic pojade do zakładu na komputer w poniedziałek i nie omieszkam tu napisać jaki był problem i kto miał rację :) pozdrawiam. jumbo79


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 13:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
Witam! olej na swiecach ??? dziwne. jesli elektrody swiec sa zaolejone to moze masz uszkodzone pierscienie na tlokach.sprawdz sobie czy nadmiernie nie ubywa Ci oleju, kolor spalin itp.warto sprawdzic cisnienie na cylindrach.pozdro


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 13:46 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 87
Lokalizacja: Krzeszowice
jumbo79 napisał(a):
no i nic nie znalazłem,jeszcze będę musiał sprawdzić kompresję,dziwi mnie tylko że on tak się szybko grzeje na cylindrach :( po 10 minutach one są gorące jak ogień :/ a świece jak wyjąłem to nie można utrzymać w ręce.zdjąłem teraz pokrywę zaworów,ale nic tam szczególnego nie widać. Ktoś coś może wie więcej to nie ch się podzieli ze mną.




tak na marginesie, świec nigdy się nie wykręca na ciepłym silniku bo możesz sobie tylko narobić problemów( gwint wykręci Ci się razem ze świecą) nie polecam tego robić na ciepłym silniku


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 maja 2008, 14:24 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 31
Lokalizacja: lubelskie
no i jest moje BMw w zakładzie :( jestem bardzo ciekawy co się okaże,ale mam nadzieję że to nie będzie zbyt duży problem :( jak do mnie zadzwonią i powiedzą co jest to napiszę tutaj co jest za problem,napewno jesteście ciekawi tak jak ja :p pozdrawiam i mimo wszystko dzięki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL