BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 15:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] 323i Brak mocy i przyśpieszenia podczas jazdy
PostNapisane: 30 kwietnia 2008, 20:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Mam problemik ze swoją e36 323i, od kilku dni pojawia się podczas jazdy brak mocy, nagle jej nie ma i mogę wtedy mieć pedał w podłodze i w ogóle nie przyśpiesza ale jak wcisnę sprzędło i daje gazu to silnik się normalnie wkręca na obroty. Jak sie pojawia ten problem to wystarczy zgasić auto i po ponownym zapaleniu ustaje to na jakiś czas. Miał ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny?

Zapewne pierwsze posty będą jedź na komputer. Taki też miałem zamiar jednak nie mogę znaleźć warsztatu gdzie mają soft i interfejs do e36, byłem w MCARS ale ich komp nie chce gadać z e36 z 97r. Podłączyłem się u znajomego, program wykrywał auto jako 325 i pokazał dwa błędy:
-coś co dotyczy pedału gazu
-i chyba jakiś czujnik na przepływomierzu czy przepustnicy

Do tego dochodzi sporadyczne pojawienie się przerywania podczas przyśpieszania i auto czasem gaśnie gdy stoi na luzie.


Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 20:14 przez Piotrek-S, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 maja 2008, 11:28 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Nikt się nigdy nie spotkał z czymś takim?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 15:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 721
Moje BMW: e36 QP
Kod silnika: m50b20
ja bym opstawial docisk sprzegla. tata mial podobne objawy tylko w vw i okazalo sie ze jedno piórko w docisku sie ulamalo. ale u ciebie moze byc zupelnie tez cos innego

_________________
Obrazek freedom isn`t just a word, but a way of life - life with BMW.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2008, 19:00 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1926
Lokalizacja: Częstochowa
Moje BMW: 530i
Kod silnika: M54B30
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
jeśli chodzi o pedał to nie wiem - moge się mylić, jest sterowany elektronicznie, i być może jakiś przekaźnik nawalił... podobne cyrki działy się w innym samochodzie (Gazella - ruski dostawczak) i dodając gazu raze reagował - raz nie, wymieniliśmy na serwisie cały pedał wraz z jakimiś pierdołami elektronicznymi i zaczał normalnie pracować ;)

_________________
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=149340
Niebieski junkers w mpaku !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2008, 19:18 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Raczej jest to czujnik położenia wału korbowego. Muszę to potwierdzić na profesjonalnym kompie, którego nie mogę znaleźć w wawie :wstyd: bo albo mają termin na za miesiąc lub chcą za diagnozę jak w serwisie 200-240zł.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 czerwca 2008, 20:04 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
Sprawa się wyjaśniła, winowajcą był czyjnik położenia wału korbowego.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 czerwca 2008, 00:10 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 45
Lokalizacja: warszawa
ile przyjemnosc wymiany jesli mozna wiedziec...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lipca 2008, 11:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 40
Posty: 304
Lokalizacja: Wawa
Moje BMW: E46,E39
Kod silnika: M54B30,m52b28
350zł czujnik i 200zł robota.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL