BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 6 maja 2025, 00:26

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] 2,5 Silnik - ewidentny brak mocy
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:25 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
Witam kumpel z roboty kupił e34 2,5 196 km 94 rok.Nakręcałem go rzeby pokazał ile koników jeszcze żyje w tej bumce,a oto efekt: podczas wolnego wciskania pedału gazu,przyspiesza średno,dopiero po 4500 ozywa i ciągnie do samej odcinki,natomiast w miejscu 5000 obrotów puszcza sprzęgło a buma najpierw zrobi bardzo krótkiego piska,a pózniej silnik zrobi"buuuu" obroty spadną na 2000 i powoli ciągnie do góry(pomimo trzymania pedału gazu prawie do dechy),dopiero orzywa gdzies tak przy 4500 obrotów.
Dodam,że obroty na rozgrzanym silniku trzymają się około 1000.Pierwsze moje podejrzenia były na sąde,albo czujnik temp.więc doradziłem mu jchechać na kompa-był lecz nic nie wykazało a temperature prawidłową pokazuje.
Jak ktoś ma jakieś pomysły...

Cytuj:
Silnik kompletnie nie ma kopa
Na 196 km chyba 96 przeżyło...

Tytułuj tematy zgodnie z ustalonymi ZASADAMI.
Zapoznaj się z nimi jeśli chcesz uniknąć ostrzeżenia

robertbmw

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Ostatnio edytowano 26 kwietnia 2008, 21:40 przez Waldasso, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 21:28 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 53
Lokalizacja: Kamienna GĂłra
Moim zdaniem to może być poważniejsza usterka silnika niech jedzie jeszcze na wcześniejszy przegląd i niech mu sprawdzą dokładnie silnik.

_________________
Jak siĂŞ ma co siĂŞ chce to siĂŞ ma BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: ja miałem podobnie
PostNapisane: 26 kwietnia 2008, 22:33 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 444
Lokalizacja: Szprotawa
Moje BMW: E34 525 Touring 92r
Kod silnika: M50TUB25 LPG/SEK
U mnie było coś podobnego 2,5 vanos . Miałem uczucie jakby coś trzymało go za dupe. U mnie był to czujnik położenia wałka rozrządu lub silniczek zmiennych faz rozrządu (różni ludzie różnie to nazywają) Po wymianie tego czujnika auto odżyło (koszt 35 euro w serwisie w niemczech)
Niech koleś jedzie no kompa ale dobrego to wszystko wyjdzie co i jak.

_________________
Jeśli pomogłem nie zapomnij o "Dziękuje"
V-max = 64,72 m/s


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, 15:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 198
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: Siwa & Czarna
Kod silnika: M54B30 & M54B22
No więc pojechaliśmy dzisiaj do innego mechanika (specjalizacja-BMW).Komp nie wykazuje błędów,jako że miał przepływomierz akurat do tej bumki to nachwile podmienił i kazał troche się bujnąć-ale efekt bez zmian.
Gdy tak mechanik grzebał i dodawał gazu buma nawet strzeliła.Koleś ten stwierdził,że trzeba wymienić napewno cewki,można też świece.Dodam,że kumpel w zeszłym tygodniu wymienił wszystkie filtry i sprawdzał ciśnienie na cylindrach i na pompie paliwa.Bumka nie ma żadnych problemów z odpalaniem,czy falowaniem obrotów.
Teraz pytanie,czy brak mocy mogą powodować cewki??

_________________
NAS NE DOGONIAT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 maja 2008, 16:29 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: NOx Bydgoszcz
Zrob reset kompa i zobacz czy po prostu jakos elektronika sie nie zawiesila.

http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/zrob-t ... ,2193.html

Diagnoza kompa powinna wykazac ze dany czujnik jest walniety. Niestety nie wszyscy diagnosci posiadaja wlasciwe oprogramowanie.

_________________
moja WÂłoszka : http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/nasze- ... ,3111.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL