BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 4 maja 2025, 23:53

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] poprostu zgasła i nie odpala od czego zacząć??
PostNapisane: 28 października 2007, 17:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Witam wyjechałem z garażu i zgasła bunia 1.8 tylko benzyna 1993r.
Paliwo ok
akumul. ok
bezpieczniki ok
Kolego mówi żebym sprawdził pompe paliwa i pod kanapą zauwarzyłem że zasilanie do pompy nie dochodzi.
Od czego zacząć dalej, czujnik położenia wału korbowego czy coś innego??
Pomóżcie koledzy

_________________
B M W 2FAST4U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
Hej a silnik kręci?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 1903
Lokalizacja: Tuchola
Moje BMW: E30 344i
Kod silnika: m62b44
Garaż: E36 Coupe 325i
E30 Coupe 344i
80% ze pompa paliwa padla, obstawiam ze zatkal sie filtr paliwa co doprowadzilo do zatarcia sie pompy. Jak kazdy czlowiek moge sie mylic.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:18 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 49
Lokalizacja: Europa
Moje BMW: 325ci
Kod silnika: m54
Ja miałem tak samo.Zaparkowalem i poszedłem na zakupy a jak wróciłem już nic ,cisza tak jakby pusty bak. :dontgetit:
To była pompa

Sprawdż też przekaźnik od pompy :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
ale do pompy nie dochodzi zasilanie , sprawdziłem miernikiem
może pompa chodzi nie wyciągałem jej. ale zasilania na pompe i tak nie ma

_________________
B M W 2FAST4U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem sposób w jaki sprawdzałeś zasilanie pompy,ale zasilanie na pompie jest tylko przez kilka sekund po przekręceniu kluczyka potem pojawia się przy kręceniu rozrusznikiem czy właśnie wtedy sprawdzałeś?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:49 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
tak nie ma tego zasilania na pompe przez dwie sek. a nie sprawdzałem jak silnik kręcił

_________________
B M W 2FAST4U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2007, 18:59 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
W takim razie podaj na krótko + na bezpiecznik pompy i wtedy sprawdż czy jest na pompie zasilanie w ten sposób dowiesz sie czy to przekażnik czy może przerwa w instalacji między bezpiecznikiem a pompą.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 17:36 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
sprawdzilem przekaznik jest sprawny
instalacja do pompy paliwa tez jest sprawna
sama pompa tez jest OK
co moge jeszcze sprawdzic bo auto kreci a nie zapala

_________________
B M W 2FAST4U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 17:53 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Rozumiem że po podaniu + na bezpiecznik pompy, na kostce przy pompie pojawiło się napięcie 12V a pompa dalej nie działa czy tak?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 17:57 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Marek WGR napisał(a):
Rozumiem że po podaniu + na bezpiecznik pompy, na kostce przy pompie pojawiło się napięcie 12V a pompa dalej nie działa czy tak?


Posłuchaj kable mam ok pompa jest ok przekaznik jest ok a auto dalej nie odpala

_________________
B M W 2FAST4U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 18:29 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1363
Lokalizacja: Grójec
Moje BMW: 3x e36
Kod silnika: m43b18 m43b19 m52b25
Czyli problem nie tkwi w pompie, iskra jest ? Jeśli nie to : przy włączonym zapłonie sprawdż czy jest na niej napięcie następnie zdejmij jeden z przewodów wysokiego napięcia włóż w fajkę świecę i zobacz czy daje iskrę jeśli nie to podmień na chwilę ze sprawnego auta czujnik położenia wału i ten sam test.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 października 2007, 20:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 41
Lokalizacja: Szczecin
Marek WGR napisał(a):
Czyli problem nie tkwi w pompie, iskra jest ? Jeśli nie to : przy włączonym zapłonie sprawdż czy jest na niej napięcie następnie zdejmij jeden z przewodów wysokiego napięcia włóż w fajkę świecę i zobacz czy daje iskrę jeśli nie to podmień na chwilę ze sprawnego auta czujnik położenia wału i ten sam test.


Właśnie nad tym sie zastanawiałem czy to nie czujnik. A teraz pytanie czy każdy czujnik pasuje do każdego bmw?? chyba nie ja mam 1,8 a od 2,0 chyba nie będzie pasował

_________________
B M W 2FAST4U


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 maja 2008, 20:02 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wloclawek
mam ten sam problem zgasla podczas jazdy i nic ,kreci ,ale niedaje iskry.wymienilem czujnik polozenia walu ,i nic ciagle niema iskry POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_________________
NAPRAWIC SAMEMU A NIE W SERWISIE (TO JEST COS)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2008, 02:35 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 452
Lokalizacja: Bilgoraj/lubelskie
W takich przypadkach pierwsze co bym zrobil to podpiecie auta pod komputer. Jesli on nic nie wykaze wtedy mozna dalej dumac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 maja 2008, 12:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wloclawek
kompa mam na poniedzialek ,napisze co wyszlo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 maja 2008, 17:44 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: wloclawek
komputer niewykazal nic,zaproponowali mi zmiane komputera w aucie :wsciekly: ,pytanko czy musze wlorzyc kompa od tego samego modelu ,czy nie

_________________
NAPRAWIC SAMEMU A NIE W SERWISIE (TO JEST COS)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL