GhoustPL napisał(a):
Witam... Przymierzam sie do zakupu BMki... konkretnie chodzi mi o e39 touring tak do 25tys. i własnie niewiem czy 525tds, 530d 523i, 520i?
a konkretnie, autkiem bede śmigał na taxi
Osobiscie smigam swoim drugim bumerem na taxi (poprzednio E-34 520 zrobilem nia na taxi 150 tys km) teraz mam E-39 523 ( LPG ) jak do taj pory zrobilem ok 7 tys km glownie po miescie i nic sie nie dzieje

( no w
sumie mam lacznik stabilizatora do wymiany ) i jestem b.zadowolony.Spalanie na poziomie ok 15 l gazu w miescie ( idento jak w bylej 520 ).Diesla nie bralem pod uwage ze wzgledu na ew. koszty ( turbina,wtryski ) i spalanie ok 10 l ON w miescie.Pewnie chcesz pojezdzic z 2-3 lata wiec w tych pieniadzach polecam benzynke 2.5 2.8 ( sam szukalem 2.8 ) bo 520 troche za slabe a spalanie takie same jak w 2.5 wrzuc dobra sekwencje ( do R-6 ok 3500 zeta )bedziesz zadowolony i bedzie stosunkowo tanio.Ja osobiscie zamknolem sie lacznie z LPG i innymi historiami zwiazanymi z taxi ( wiesz o co chodzi ) w podobnych pieniadzach jakie masz do wydania.Generalnie beemka fajnie sie sprawuje na taxi i jak kupisz nie wyjezdzony egzemplarz to bedziesz zadowolony a napewno bedziesz sie wyroznial wsrod tlumu VW,Mercow,itd.
Kapitan Kloss napisał(a):
a podchodząc calkowicie ekonomicznie do tematu to po co bmw?
a dlaczego nie???
porownywalne np Audi A-6 czy VW Passat w tych pieniadzach nie sa wcale tansze w utrzymaniu chocby ze wzgledu na awaryjny i drogi prz.zawias ( 8 wachaczy ) czy rozrzady na pasku (szczegolnie 2.5 TDI wymiana ok 1500 zl )a np MB 210 czy Opel Omega nie kazdemu odpowiada
